stripjes over oom danny en zijn neefjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is een fok abonnement eigenlijk? Krijg je dan eens per maand een krantje in de bus met sudoku's en rake quotes van Lokale_Notabele?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
ANTI RTL XL!!!! SJEK IS VIES DIK!!!! VI HOOLIGANS
Klote is dat he? Zoveel moeite in een grap stoppen die dan volledig doodslaat.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Google vind je abonnement ook geen goed idee volgens mij
[ afbeelding ]
Moeite? en wat slaat er dood?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klote is dat he? Zoveel moeite in een grap stoppen die dan volledig doodslaat.
Leoquote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeite? en wat slaat er dood?
Zwakke comeback. Je moet er nog even inkomen merk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeite? en wat slaat er dood?
misschien moet hij even een vies plaatje posten, is hij gelijk weer de oudequote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback. Je moet er nog even inkomen merk ik.
Het kon erbij mij gewoon niet in dat dit moeite voor jou kost als photoshopper. Maar blijkbaar ben ik erg bekwaam in Paintquote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback. Je moet er nog even inkomen merk ik.
Pfft. 3 bans op Fok! in totaal. Dit is geen journalistiek. Ik sta op het punt om weg te stormen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
misschien moet hij even een vies plaatje posten, is hij gelijk weer de oude
Dat komt omdat de gemiddelde Jupiler League-wedstrijd van een beter niveau is.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het geen leuke wedstrijd overigens.
4.quote:
14quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde Jupiler League-wedstrijd van een beter niveau is.
[..]
4.
Basel - Chelsea is leukerquote:
Ja, voor mensen die de VI-context niet kennen is het blijkbaar banbaar. Waar maak je je druk om zeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar serieus, als dat al crewbash was. Als ik toen een abo had gehad had ik nooit meer ingelogd, wat een onzin zeg
Ze zijn snel op hun pikkie getraptquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar serieus, als dat al crewbash was. Als ik toen een abo had gehad had ik nooit meer ingelogd, wat een onzin zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |