Wil wel horen wat Gijp van Barça vondquote:Op donderdag 25 april 2013 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo, tijd voor een pot voetbal en een pot bier.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:32 schreef Grifte het volgende:
Ej Johannes ouwe reus, neem anders wat plaatjes van mij over dan heb je een prachtige op, best of both worlds!
Vraag wel even de modjes of ze die van mij dichtgooie
Verdient.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Dirk Kuit verdiend een 8-0 nederlaag
Bedankt, ouwe reusquote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom erbij. De meer zielen de meer vreugde.
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevardquote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Genee voor een achterlijk t-shirt aan overigens? Ik vind dit een modeblunder van jewelste
Als er nog glitters in zouden zitten zou het Gerard Joling niet misstaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Genee voor een achterlijk t-shirt aan overigens? Ik vind dit een modeblunder van jewelste
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Positieve note uitgedeeld. (met een speciale boodschap van mij aan de ontvanger er in)
Ik hoop dat Van der Gijp na Lopez ook Genee even op zijn kledingkeuze aanspreekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevard
Is dit aan mij? zo ja dan zal ik 'm nooit lezen. Alhoewel het nu wel heel verleidelijk wordt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Positieve note uitgedeeld. (met een speciale boodschap van mij aan de ontvanger er in)
Sorry man, maar dan houdt het op.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit aan mij? zo ja dan zal ik 'm nooit lezen. Alhoewel het nu wel heel verleidelijk wordt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevard
Gelukkig ziet Derksen er zoals altijd weer als een echte pietje precies uitquote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Spijkerjasje, vreselijk man. Het lijkt wel een padvinder.
Toch wel ondanks de strijd om de 4de plek?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Chelsea neemt het serieus. Ze doen geen Mclaren
Yep, hoewel ze nog lastige tegenstanders krijgen de laatste paar wedstrijden in de PLquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel ondanks de strijd om de 4de plek?
moeten we even wachten tottie boos van tafel beentquote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Derksen er zoals altijd weer als een echte pietje precies uit. Welke kleur schoenen heeft hij vandaag aan?
Op de motor gekomenquote:
Pascal begint ook wat dikkig te worden. Al vind ik zijn pak wel erg stijlvol ondanks het gebrek aan een stropdas. Zou hij dit pak nieuw moeten hebben aanmeten na zijn gewichtstoename?quote:
Trouwens, R.i.p. Leo driessen, overleden aan aidsquote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pascal begint ook wat dikkig te worden. Al vind ik zijn pak wel erg stijlvol ondanks het gebrek aan een stropdas. Zou hij dit pak nieuw moeten hebben aanmeten na zijn gewichtstoename?
Maar Kuyt is een Nederlanderquote:
Dat maakt de weg vrij voor Frank Kramer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trouwens, R.i.p. Leo driessen, overleden aan aids
Dirk Kuijt. De volksheld in Turkije.quote:
Zonde, maar dat de AIDS-remmers hun effect hadden verloren was al wel aan zijn gezicht af te lezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trouwens, R.i.p. Leo driessen, overleden aan aids
RTL 7 is een echte mannenzenderquote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat RTL 7 er geen moeilijke kwis bij heeft bedacht
Ook alleen maar reclames voor mannen bedoeltquote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
RTL 7 is een echte mannenzender
Ik val wel voor hen in.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat RTL 7 er geen moeilijke kwis bij heeft bedacht
Frans de Boerquote:Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik val wel voor hen in.
In 2011 werd Diego Simeone trainer van Atletico Madrid. In 2012 wonnen zij de Europa League.
Wie was de trainer van de winnaar.
A: Diego Simeone
B:Guus Hiddink
C:Frank de Boer
D:Piet de Visser
Cquote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
Welke Nederlandse aanvaller voetbalt bij Fenerbahce?
A. Luuk de Jong
B. Ricky van Wolfswinkel
C. Robin van Persie
D. Dirk Kuyt
Cquote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
A. Luuk de Jong
B. Ricky van Wolfswinkel
C. Robin van Persie
D. Dirk Kuyt
Ik kom net pas online.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie eensgezind vandaag. Ik word er bang van.
Royston drentequote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
A. Luuk de Jong
B. Ricky van Wolfswinkel
C. Robin van Persie
D. Dirk Kuyt
Dat, en ik denk dat ik Leo vanuit zijn graf hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze Frans die functie gegeven?
Komt wel goed schatje
Theo Reitsma geeft al jaren commentaar vanuit zijn graf dus ik kijk er niet meer van opquote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat, en ik denk dat ik Leo vanuit zijn graf hoor.
Gekker dan Sierd zijn talkshow tijdens wedstrijden is het inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo Reitsma geeft al jaren commentaar vanuit zijn graf dus ik kijk er niet meer van op
quote:
Als Heracles supporter ben je natuurlijk al snel van dingen onder de indruk, maar dit geheel terzijde haha!quote:
Sierd de Vos is dan ook veel belangrijker dan de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekker dan Sierd zijn talkshow tijdens wedstrijden is het inderdaad niet.
Maar ja, welkom terug Leo Driessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |