Als er nog glitters in zouden zitten zou het Gerard Joling niet misstaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Genee voor een achterlijk t-shirt aan overigens? Ik vind dit een modeblunder van jewelste
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Positieve note uitgedeeld. (met een speciale boodschap van mij aan de ontvanger er in)
Ik hoop dat Van der Gijp na Lopez ook Genee even op zijn kledingkeuze aanspreekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevard
Is dit aan mij? zo ja dan zal ik 'm nooit lezen. Alhoewel het nu wel heel verleidelijk wordt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Positieve note uitgedeeld. (met een speciale boodschap van mij aan de ontvanger er in)
Sorry man, maar dan houdt het op.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit aan mij? zo ja dan zal ik 'm nooit lezen. Alhoewel het nu wel heel verleidelijk wordt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Idd, dit hoort meer bij Rtl Boulevard
Gelukkig ziet Derksen er zoals altijd weer als een echte pietje precies uitquote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Spijkerjasje, vreselijk man. Het lijkt wel een padvinder.
Toch wel ondanks de strijd om de 4de plek?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Chelsea neemt het serieus. Ze doen geen Mclaren
Yep, hoewel ze nog lastige tegenstanders krijgen de laatste paar wedstrijden in de PLquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel ondanks de strijd om de 4de plek?
moeten we even wachten tottie boos van tafel beentquote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Derksen er zoals altijd weer als een echte pietje precies uit. Welke kleur schoenen heeft hij vandaag aan?
Op de motor gekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |