De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2 + een blow is zwaar draaierig en misselijk in bedquote:Op donderdag 25 april 2013 02:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit klinkt als slechte ervaringen die hier gedeeld moeten worden
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Aiquote:Op donderdag 25 april 2013 02:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2 + een blow is zwaar draaierig en misselijk in bedYour beauty never ever scared me.![]()
Ah, da's nare shit manquote:Op donderdag 25 april 2013 02:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2 + een blow is zwaar draaierig en misselijk in bed![]()
Maargoed, gezellig is het hier ook zonder wiet, omdat gezellige mensen
Fuck the EBU.![]()
daarom kwam ik ook even buurtenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, da's nare shit man![]()
Maargoed, gezellig is het hier ook zonder wiet, omdat gezellige mensenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat sowieso. Even spoiler voor mensen (zoals Vas) die het niet willen lezen haha
Ja precies, dat is de goede instellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te veel over na denken en gewoon lekker voor jezelf leven, al het bijkomstige is alleen maar mooi meegenomen
Fuck the EBU.![]()
Precies hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, dat is de goede instellingNiet te veel over na denken en gewoon lekker voor jezelf leven, al het bijkomstige is alleen maar mooi meegenomen
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat erg
De Hoogvliet hier heeft een actie met mijn oude turn-vereniging 'D.O.K.' dat ze bij elke ¤10,- aan boodschappen DOK plak-plaatjes weggevenDaarvoor kun je een speciaal plakboek ophalen bij 5 van de trainers/leiders thuis
En voor zover ik begrijp staan er foto's van random DOK turners op
Ik zag een jochie van een jaar of 6 ofzo
Heel veel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ohquote:Op donderdag 25 april 2013 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn slaap-waak ritme is al te ver verschoven
Sporten voor Sophia![]()
toedelsquote:Op donderdag 25 april 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ook maar eens een dutje doen dan. Trusten
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:55 schreef Moira. het volgende:
Wat erg
De Hoogvliet hier heeft een actie met mijn oude turn-vereniging 'D.O.K.' dat ze bij elke ¤10,- aan boodschappen DOK plak-plaatjes weggevenDaarvoor kun je een speciaal plakboek ophalen bij 5 van de trainers/leiders thuis
Heel veel![]()
Facebookbericht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vanmiddag is de DOK-Hoogvliet sportplaatjesactie officieel van start gegaan. Vanaf morgen 25 april kunnen de sportplaatjes verzameld worden bij elke ¤ 10,00 aan boodschappen bij de Hoogvliet in Ede (vraag wél even om het DOK-sportplaatjes, want er doet ook een andere vereniging mee uit Ede).
Om die plaatjes in te kunnen plakken, heeft de organisatie voor alle deelnemers die vorig jaar speciaal voor deze actie op de foto zijn gegaan, een GRATIS plaatjesboek beschikbaar gesteld. Inmiddels houden 5 DOK vrijwilligers 's, verspreid over Ede, 's avonds de deurbel in de gaten, om iedereen een boek te overhandigen, maar dan moet u/jij dat boek wél ophalen. Ga naar onze website om te weten te komen waar de afhaaladressen zijn.
Godverdomme![]()
EMO
PUNT
GIF
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:55 schreef Moira. het volgende:
Wat erg
Heel veel![]()
Dat is toch leuk? In mijn stad hadden ze ook een plakboek en stickers van de lokale voetbalclub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de AH kon je die stickers toen krijgen![]()
Ja, echtquote:Mja voetbal is toch enigszins populairder dan turnenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? In mijn stad hadden ze ook een plakboek en stickers van de lokale voetbalclub.
Bij de AH kon je die stickers toen krijgen
Maar turnen![]()
Fuck the EBU.![]()
Truequote:Op donderdag 25 april 2013 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja voetbal is toch enigszins populairder dan turnen![]()
![]()
Teringquote:Op donderdag 25 april 2013 03:00 schreef TwyLight het volgende:
Als je je kind Siem noemt verdien je echt een marteldood
Fuck the EBU.![]()
of je bent fan van ajax en je hebt je kind vernoemd.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:00 schreef TwyLight het volgende:
Als je je kind Siem noemt verdien je echt een marteldoodPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Godver
quote:Vanmiddag heeft de kickoff plaatsgevonden van de DOK-Hoogvliet Sportplaatjesactie. Met een demo van de jazzdans groep, het op laten van ballonnen en onder toeziend oog van een aantal jonge dokkers (en DOK vrijwilligers) is de actie officieel van start gegaan. — Kickoff DOK-Hoogvliet Sportplaatjesactie (6 foto's)
Waarschijnlijk vind ik dit grappiger dan het daadwerkelijk is
Fuck the EBU.![]()
Ga niet haten op turnen, Gquote:Op donderdag 25 april 2013 03:05 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK HOE CUTE
grapje sowieso homo later. Turnen
Fuck the EBU.![]()
Welk turnstandje is dit zo met die vinger in zijn mond?quote:Op donderdag 25 april 2013 03:05 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK HOE CUTE
grapje sowieso homo later. TurnenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
de faggotquote:Op donderdag 25 april 2013 03:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Welk turnstandje is dit zo met die vinger in zijn mond?![]()
![]()
Mensen weten niet hoe mooi dit is.
Die epische routine met die gouden combinatie
Geweldig dat ik dat moment heb mogen meemakenWereldgeschiedenis werd geschreven, alles
Fuck the EBU.![]()
Epke is Baasquote:Op donderdag 25 april 2013 03:09 schreef Moira. het volgende:
Mensen weten niet hoe mooi dit is.
Geweldig dat ik dat moment heb mogen meemakenWereldgeschiedenis werd geschreven, alles
Sporten voor Sophia![]()
Maar jonge kinderen die op turnen zitten die moeten eerst beginnen met faggot shit en pas later mogen ze aan de ringen enzo![]()
Hahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Facebookbericht:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme![]()
EMO
PUNT
GIFwat de neuk
zeker zo'n dorp waar iedereen elkaar kent
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
kreeg zelfs kippenvel toen die bezig wasquote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Whehe, normaal wel jaquote:Op donderdag 25 april 2013 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Maar jonge kinderen die op turnen zitten die moeten eerst beginnen met faggot shit en pas later mogen ze aan de ringen enzo
Ik werd na een paar maanden apenkooien en bokje springen gelijk gevraagd voor de selectie
Zo veel beter dan 'recreatief turnen' met die lompe koeien en dikke gymschoenen aan enzo
Fuck the EBU.![]()
Hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:
OH KIJK MIJ IK KAN DE HANDSTAND EN DE FLIKFLAK
[ afbeelding ]
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkomHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ehh nee, Ede heeft meer dan 100.000 inwonersquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hahahawat de neuk
zeker zo'n dorp waar iedereen elkaar kent
Fuck the EBU.![]()
whehehehquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:
OH KIJK MIJ IK KAN DE HANDSTAND EN DE FLIKFLAK
[ afbeelding ]![]()
Fuck the EBU.![]()
hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkom
nee
nee
nee
nee![]()
Ja echt! In dat eerste filmpje hoorde je dat geluid wat dat hele publiek daar maakt, die verbazing. Die geluiden kwamen ook uit mijn mond toen weetje. Zo spannend, zo fucking fucking mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg zelfs kippenvel toen die bezig was
Fuck the EBU.![]()
Mensen die gewoon gezelligheid zoeken op deze late avond jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 03:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkom
Fuck the EBU.![]()
Het vetste was eigenlijk dat die gelijk stilstond met rechte benen bij de afsprong. Dat maakte het een kippenvel moment![]()
![]()
het was de combi tussen zijn turnen en het commentaar van Hansie denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt! In dat eerste filmpje hoorde je dat geluid wat dat hele publiek daar maakt, die verbazing. Die geluiden kwamen ook uit mijn mond toen weetje. Zo spannend, zo fucking fucking mooiPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ja echt, daar knijp ik m'n billetjes van samen!quote:Op donderdag 25 april 2013 03:16 schreef TwyLight het volgende:
Het vetste was eigenlijk dat die gelijk stilstond met rechte benen bij de afsprong. Dat maakte het een kippenvel moment
Zo'n afsprong kan een perfecte routine alsnog compleet verneuken voor een gouden plak. Hij stond en bij bleef gewoon staan, zo fucking mooi, zo'n perfecte afsprongDat was echt het kersje op de taart
Deze mensen wetenIk hou van jullie
Fuck the EBU.![]()
Hans van Zettenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het was de combi tussen zijn turnen en het commentaar van Hansie denk ikMachtig mooie combi
Fuck the EBU.![]()
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper om 17:00.
Dat betekend dat ik de wekker moet zetten en me moet haasten
Mijn leven![]()
![]()
Ik weet hoe je je voelt, dat had ik vandaag omdat ik om 18:00 moest werkenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper om 17:00.
Dat betekend dat ik de wekker moet zetten en me moet haasten
Mijn leven
Fuck the EBU.![]()
Je pony naar de zij kammen.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:24 schreef TwyLight het volgende:
Zoek eens een goede hairstyle op waar ik breezersletjes mee kan versieren danMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 03:25 schreef Moira. het volgende:
OMG Milka chocolade is zo fucking lekker
Milka met liefde~~~~~~~~~~~~
![]()
Moooooeeee! Van milkaMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ben sowieso niet zo van de KitKatquote:Op donderdag 25 april 2013 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik had laatst een KitKat Chunky maar dan met witte chocolade. Was minder lekker dan geanticipeerd
Fuck the EBU.![]()
Broederquote:Op donderdag 25 april 2013 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Vroeger leefde ik op deze
[ afbeelding ]Ik had standaard een zakje in mijn schooltas
En toen kwam dat nummer van DJVT
Milka chocolade is wel fucking slecht voor je tanden trouwens, ik kan de zoetheid gewoon vóélen
Fuck the EBU.![]()
Wij hadden thuis eens een klomp witte chocola
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Mijn moeder haalde vroeger altijd zo'n zak Lay's chips met allemaal kleine zakjes er in. Maar ik heb ook nog een zusje en wij gunden elkaar niks. Dus die zak was altijd binnen 2 dagen leeg.
's ochtends voor dat mn ouders waren snel tv kijken en 2 zakken chips bikken 's middags weer een en 's avonds weeren als het kon meer
![]()
Toen ik klein was bestonden die nog niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:30 schreef Moira. het volgende:
Ik was vroeger altijd jaloers op kinderen die deze mee naar school hadden![]()
[ afbeelding ]
Ik had altijd zo'n vieze beker met yoghidrink er in maar na een tijd begon die beker echt conjo hard te stinken![]()
![]()
Jaaa, die hadden wij ook altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
Mijn moeder haalde vroeger altijd zo'n zak Lay's chips met allemaal kleine zakjes er in. Maar ik heb ook nog een zusje en wij gunden elkaar niks. Dus die zak was altijd binnen 2 dagen leeg.
's ochtends voor dat mn ouders waren snel tv kijken en 2 zakken chips bikken 's middags weer een en 's avonds weeren als het kon meer
Maar dan vaak de huismerk variant
En dan op het laatst bleven altijd de 'vieste' zakjes over, voornamelijk naturel en paprika
M'n moeder kocht ook vaak één zak chips voor de hele week. En dan mocht ik wel chips eten maar dan moest ik dus wel weten dat het dan daarna ook op was en ze geen nieuwe ging kopen.
Vaak offerde ik de andere 6 dagen maar gewoon op en vrat zo in één avond een hele zak chips leeg
Fuck the EBU.![]()
Ik moet slapen maar ben verslaafd aan de walking dead ben nu al bij seizoen 3 en ben zondag pas begonnen
Geen leven.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ik voel jequote:Op donderdag 25 april 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toen ik klein was bestonden die nog niet eens.
Ik had altijd zo'n vieze beker met yoghidrink er in maar na een tijd begon die beker echt conjo hard te stinken
En hoe oud ben je dan?Want ze bestaan in Nederland al vanaf 1985
Fuck the EBU.![]()
Thing is. Ik kon thuis niks bewaren tot later want dan had m'n zusje dat al opgegeten. Dus als m'n moeder dan lekkere dingen had gehaald waren die altijd binnen no-time opquote:Op donderdag 25 april 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa, die hadden wij ook altijdMaar dan vaak de huismerk variant
En dan op het laatst bleven altijd de 'vieste' zakjes over, voornamelijk naturel en paprika
M'n moeder kocht ook vaak één zak chips voor de hele week. En dan mocht ik wel chips eten maar dan moest ik dus wel weten dat het dan daarna ook op was en ze geen nieuwe ging kopen.
Vaak offerde ik de andere 6 dagen maar gewoon op en vrat zo in één avond een hele zak chips leeg
ik nam ook altijd heel veel stiekem mee naar mn kamer![]()
![]()
Ik doe het wel met milka chocolade en naturel ribbelchipsquote:Op donderdag 25 april 2013 03:32 schreef TwyLight het volgende:
ik heb nu fucking zin in ham kaas chips en koetjesrepenFuck the EBU.![]()
23. Maar die dingen kreeg ik vroeger echt niet. En zag ik ook nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik voel je
En hoe oud ben je dan?Want ze bestaan in Nederland al vanaf 1985
![]()
Ik heb ook hele series en seizoenen binnen een paar dagen bekekenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:32 schreef smitjew het volgende:
Ik moet slapen maar ben verslaafd aan de walking dead ben nu al bij seizoen 3 en ben zondag pas begonnen
Geen leven.Walking dead ook zo het eerste seizoen ja, toen was ik al bij
Fuck the EBU.![]()
Ik zou zo'n zusje zijn waarbij je niks kan bewaren omdat ik het anders al op heb gevretenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Thing is. Ik kon thuis niks bewaren tot later want dan had m'n zusje dat al opgegeten. Dus als m'n moeder dan lekkere dingen had gehaald waren die altijd binnen no-time op
ik nam ook altijd heel veel stiekem mee naar mn kamerBen ik nog steeds trouwens
En idd dingen stiekem meenemen naar m'n kamer
Fuck the EBU.![]()
Zovaak heb ik dat gedaanheb toen in 1 week ofzo heel stargate atlantis gekeken. en een heel seizoen van 24 in 2 dagen etc
![]()
![]()
Ik kreeg ze ook nooit, maar was dus jaloers op de kinderen die ze wel haddenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
23. Maar die dingen kreeg ik vroeger echt niet. En zag ik ook nooit.
Fuck the EBU.![]()
Ben er bijna , moet er nog 5 of 6 dacht ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook hele series en seizoenen binnen een paar dagen bekekenWalking dead ook zo het eerste seizoen ja, toen was ik al bij
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik moet nou ook de 2e helft van het nieuwe seizoen even bijwerken. Als je dan elke week moet wachten om weer een nieuwe aflevering te downloaden, dan vergeet je dat telkens. En op een gegeven moment bedenk je je dat weer en kun je zo weer 5 nieuwe afleveringen downloaden en kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ben er bijna , moet er nog 5 of 6 dacht ik.
Fuck the EBU.![]()
Het mooiste is nog, als je dan wat mee hebt genomen, maar je dat totaal vergeten was. En dan 2 weken later ofzo en je vind ineens een hele zak mars/snickers mini's onder je bedquote:Op donderdag 25 april 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zo'n zusje zijn waarbij je niks kan bewaren omdat ik het anders al op heb gevretenBen ik nog steeds trouwens
En idd dingen stiekem meenemen naar m'n kamer![]()
![]()
Dat soort dingen maak ik nog steeds meequote:Op donderdag 25 april 2013 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het mooiste is nog, als je dan wat mee hebt genomen, maar je dat totaal vergeten was. En dan 2 weken later ofzo en je vind ineens een hele zak mars/snickers mini's onder je bed
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Ik heb dit ook weleens met anime series vroeger gedaanmaar die duren maar 20 min en deze 40
0906-090SEX![]()
Maar dan dingen die ik zelf heb gekocht en ergens heb neergegooid en vervolgens vergeet
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak ik nog steeds mee![]()
![]()
Ik vind alleen maar lege blikjes en wikkels onder mijn bank
0906-090SEX![]()
Veelvuldig voorkomend verschijnsel, jaquote:Op donderdag 25 april 2013 03:39 schreef smitjew het volgende:
Ik vind alleen maar lege blikjes en wikkels onder mijn bank
Fuck the EBU.![]()
Ik ben helemaal niet meer zo'n snoepert zoals vroeger. Als ik trek heb maak ik meestal gewoon een broodje ofzo
Heel soms eet ik wel eens chips, maar dan wel gelijk een hele zak![]()
![]()
Same Here , ik kook een eitje of kijk of er nog wat hartigs ligt.
Heb al best lang geen snoep gehad.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 03:41 schreef Moira. het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen hihi
Slaap lekker![]()
Was gezellig
![]()
![]()
Ik ben nu al wakker
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik nu pasquote:
en ook al op het werk
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik weer op ''school''quote:![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
hahahaha.. Nja, werken kan ik het niet noemen hier. Ik krijg aanwezigheidspremiequote:
Ff de hele morgen denk ik Minecraft doen en vanmiddag lekker vrij
Hihi.. neem je paar daagjes vrij van werk om er optimaal van te kunnen genietenquote:
Kan nu geen vrij nemen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Hihi.. neem je paar daagjes vrij van werk om er optimaal van te kunnen genieten![]()
![]()
quote:
Hier.. een ondergrondste boekenwinkel als troost
Whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Olment het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier.. een ondergrondste boekenwinkel als troost![]()
Onder het mom van![]()
![]()
Ik ben ook weer fijn mijn aanwezigheidspremie aan het opstrijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hahahaha.. Nja, werken kan ik het niet noemen hier. Ik krijg aanwezigheidspremie
Ff de hele morgen denk ik Minecraft doen en vanmiddag lekker vrij
Wat voor 'werk' doe je?![]()
Als een doorlink naar je #SaltOfTheEarthquote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Onder het mom van
[ afbeelding ]
maar als het zo moet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik produceer SSL Certificatenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben ook weer fijn mijn aanwezigheidspremie aan het opstrijken.
Wat voor 'werk' doe je?
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Als een doorlink naar je #SaltOfTheEarth
maar als het zo moet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Mijn collega's kijken me soms aan hier.. Net als Ugk..Urg... Met zijn donuts gister
Lag in een deuk
Fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me soms aan hier.. Net als Guyjerkme Met zijn donuts gister
Lag in een deuk
![]()
Hahaha kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me soms aan hier.. Net als Augurk Met zijn donuts gister
Lag in een deuk
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik hoor SSL Certificaten te produceren![]()
Dat eigenlijk jaquote:
Ben nou een uur hier.. En heb 2 koppen koffie op en voor de rest een aantal posts hier gemaakt, FB gechecked en wat gechat so far.
Toch al best actief hé
Hey, Olment is ook weer hard aan het werk.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Haha ik doe op stage ook geen kut. Het enige wat ik gister heb gedaan is vrij gevraagd voor maandag en woensdagquote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat eigenlijk ja
Ben nou een uur hier.. En heb 2 koppen koffie op en voor de rest een aantal posts hier gemaakt, FB gechecked en wat gechat so far.
Toch al best actief hé![]()
![]()
Ja manquote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, Olment is ook weer hard aan het werk.
Houdt je van de straat af manquote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom ik aan met >100 pagina's scriptie
Hou die maar lekker zelf.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom ik aan met >100 pagina's scriptieOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ach, ik ben frame voor frame aan het keyen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom ik aan met >100 pagina's scriptieje bent niet de enige die kutwerk moet doen.
![]()
![]()
Klinktquote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach, ik ben frame voor frame aan het keyen.je bent niet de enige die kutwerk moet doen.
tbh
Mja, de hele dag niks doen ik ook niet alles hoor.. Echt nietHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Waarvoor maak je scriptie?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom ik aan met >100 pagina's scriptie![]()
Altijd leuk, nieuwe processen verzinnen. Er is altijd wel iemand die erover gaat zeuren.
Natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef Ugjerke het volgende:
Altijd leuk, nieuwe processen verzinnen. Er is altijd wel iemand die erover gaat zeuren.We blijven Nederlanders hé
Serieus werk dusquote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor een bedrijf m.b.t. management consulting![]()
![]()
Nog 28 minuutjes![]()
![]()
![]()
En dan lekker een jonko bouwen en in de zon gaan genieten.
(moet wel nog eerst na de shop)
Als dit nou voor wiet goldt, dit is verdomme het stonerstopic.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-recordoogsten.html
Goed nieuws!![]()
![]()
koffie is belangrijkerquote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dit nou voor wiet goldt, dit is verdomme het stonerstopic.![]()
![]()
Deze manquote:![]()
Wiet vind mijn baas minder tof als ik dat gebruik om mezelf door de dag te trekken.. Koffie daarentegen
Mee eens.
Koffie > Wiet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Niet onder werktijd.quote:
Wiet>Koffie alleen op vrije dagen en soms op een avondje.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hier kan ik me een heeeel eind in vindenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet onder werktijd.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet onder werktijd.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.![]()
Zo, behoorlijk ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
das koffie+peuk ookquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.
Collega van mij maakt hier elke dag wel gebruik vanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoorquote:.
![]()
Ja ergste is dat het gewoon vanuit NIKS naar NU komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoor.
Gewoon rustig peukie roken en ineens ...... RUUUN.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Mijn stoelgang gaat gelukkig volgens een vast schema tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoor.
Deze man snaptquote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ergste is dat het gewoon vanuit NIKS naar NU komt.
Gewoon rustig peukie roken en ineens ...... RUUUN.![]()
![]()
maar je maakt mij niet wijs dat jij Bovenstaande niet hebtquote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn stoelgang gaat gelukkig volgens een vast schema tegenwoordig.
Jawel. Soms denk ik "Apart, m'n bowel movement komt niet. Even een peukje roken dan.". Vervolgens sta ik twee minuten op m'n balkon, ben ik halverwege mijn peuk en ineensquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
maar je maakt mij niet wijs dat jij Bovenstaande niet hebt
"Knock knock".
"Who's there?"
"Poop"
"Poop who?"
"POOP NOW!"
Maar het is nooit op een smokesessietijdstip.
Ik kom er net achter dat ik slechts 54 kilo weegIk wist dat ik licht was, maar zit dan toch meestal wel tussen de 56 en 59 kg.
MEER MCDONALDS!
Fuck the EBU.![]()
Nicotine werkt laxerendquote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel. Soms denk ik "Apart, m'n bowel movement komt niet. Even een peukje roken dan.". Vervolgens sta ik twee minuten op m'n balkon, ben ik halverwege mijn peuk en ineens
"Knock knock".
"Who's there?"
"Poop"
"Poop who?"
"POOP NOW!"
Maar het is nooit op een smokesessietijdstip.Als ik in de stress zit en de hele dag door kettingrook, moet ik ook altijd schijten
Fuck the EBU.![]()
Daar stond net alles ipv altijd toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nicotine werkt laxerendAls ik in de stress zit en de hele dag door kettingrook, moet ik ook altijd schijten
HET IS MIDDAGquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja leuk, 5x per dag ofzo. Had ik ook toen ik nog rooktequote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nicotine werkt laxerendAls ik in de stress zit en de hele dag door kettingrook, moet ik ook altijd schijten
![]()
![]()
McDonalds.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik slechts 54 kilo weegIk wist dat ik licht was, maar zit dan toch meestal wel tussen de 56 en 59 kg.
MEER MCDONALDS!
Ik heb een kartonnen dsos en een fles ketchup voor je.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nopequote:Op donderdag 25 april 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar stond net alles ipv altijd toch?HELEMAAL NIET GOFTEDOMME. DE MIDDAG BEGINT PAS ALS IK GOED EN WEL WAKKER EN AANGEKLEED BENquote:Whehe, zo erg is het bij mij gelukkig ook weer nietquote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk, 5x per dag ofzo. Had ik ook toen ik nog rookteIk schijt 1x per 2 dagen ofzo
Fuck the EBU.![]()
Ik schijt niet, ik ben hygiënische.
Soms kak ik wel, ik laat gaarne een drol bij de buren op de mat achter.![]()
Ja maar daar word ik niet dik van.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
McDonalds.
Ik heb een kartonnen dsos en een fles ketchup voor je.
Of nouja dik hoef ik ook weer niet te worden, ben nu ook niet echt ribbenkast-mager ofzo, maar moet gewoon aankomen
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!Fuck the EBU.![]()
Oh, kut.quote:Aankleden? AANKLEDEN?!quote:[..]
HELEMAAL NIET GOFTEDOMME. DE MIDDAG BEGINT PAS ALS IK GOED EN WEL WAKKER EN AANGEKLEED BEN
Ok.Oh dit stukje heb ik ook gequote. Nou leuk.quote:[..]
Whehe, zo erg is het bij mij gelukkig ook weer nietIk schijt 1x per 2 dagen ofzo
Is het dan niet lastig om elke keer de afgetrapte poep van de schoenen van je buren te ontwijken op de stoep voor je huis?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
Soms kak ik wel, ik laat gaarne een drol bij de buren op de mat achter.Fuck the EBU.![]()
Nee, ze weten niet dat ik het benquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het dan niet lastig om elke keer de afgetrapte poep van de schoenen van je buren te ontwijken op de stoep voor je huis?![]()
![]()
Men neme een pan.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik niet dik van.
Of nouja dik hoef ik ook weer niet te worden, ben nu ook niet echt ribbenkast-mager ofzo, maar moet gewoon aankomen
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!
Gooi hier een stuk of vier hamburgers in.
Pak nog een pan.
Vul deze pan met spek.
Bak de hamburgers en spek.
Pak wat bolletjes.
Snijdt de bolletjes open.
Leg aan beide kanten een dikke lading spek.
Leg hiertussen de hamburger.
Bedek het geheel in een flinke laag saus.
Doe het bolletje dicht.
Stop het bolletje in je gezicht.
Wordt een bolletje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ze weten niet dat ik het ben
Maar op het moment dat jij een bruine vriend op de deurmat van je buren deponeert, en zij gaan daarin staan op het moment van naar buiten lopen. Dan zit er dus poep aan hun schoen, wat op zijn beurt weer een spoor van poep-stappen op de stoep achterlaat. Zo ook op de stoep voor jouw huis.
Dan ondervind je toch eigenlijk hinder van je eigen grap? Of heb je bepaalde technieken om de poepsporen te ontwijken?Fuck the EBU.![]()
WOWquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
Soms kak ik wel, ik laat gaarne een drol bij de buren op de mat achter.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Men neme een pan.
Pak nog een pan.
Vul deze pan met spek.
Pak wat bolletjes.
Doe het bolletje dicht.
Wordt een bolletje.![]()
![]()
Ik heb geen geld voor hamburgers en spek en bolletjesquote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Men neme een pan.
Pak nog een pan.
Vul deze pan met spek.
Pak wat bolletjes.
Doe het bolletje dicht.
Wordt een bolletje.
Fuck the EBU.![]()
Nee ik kom nooit aan die kant van de straat, ik loop er altijd omheenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar op het moment dat jij een bruine vriend op de deurmat van je buren deponeert, en zij gaan daarin staan op het moment van naar buiten lopen. Dan zit er dus poep aan hun schoen, wat op zijn beurt weer een spoor van poep-stappen op de stoep achterlaat. Zo ook op de stoep voor jouw huis.
Dan ondervind je toch eigenlijk hinder van je eigen grap? Of heb je bepaalde technieken om de poepsporen te ontwijken?Dat topic gisterenquote:![]()
![]()
Maar wel voor McDonalds? Volgens mij is mijn plan toch echt goedkoper. In ieder geval per maaltijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor hamburgers en spek en bolletjes
Dan is het een leuke actiequote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee ik kom nooit aan die kant van de straat, ik loop er altijd omheen
[..]
Dat topic gisteren
Ik wil zonder grappen wel altijd nog een keer in zo'n bruin-papieren zakje poepen, dat netjes opvouwen als een lunchpakketje, bij iemand voor z'n deur neer zetten, bovenkant in de fik steken en vervolgens aanbellen en wegrennen en toekijken
Fuck the EBU.![]()
Dan kijk je paps toch lief aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor hamburgers en spek en bolletjes![]()
Whehe nee ook niet voor McDonaldsquote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar wel voor McDonalds? Volgens mij is mijn plan toch echt goedkoper. In ieder geval per maaltijd.
Ik ben gewoon serieus 5 kilo afgevallen omdat ik geen geld heb voor etenHoe fucking treurig is dat
![]()
Fuck the EBU.![]()
Dat stinkt echt als een modderfokkerquote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het een leuke actie
Ik wil zonder grappen wel altijd nog een keer in zo'n bruin-papieren zakje poepen, dat netjes opvouwen als een lunchpakketje, bij iemand voor z'n deur neer zetten, bovenkant in de fik steken en vervolgens aanbellen en wegrennen en toekijkenik heb het wel eens gedaan ja
![]()
![]()
Heldquote:Op donderdag 25 april 2013 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat stinkt echt als een modderfokkerik heb het wel eens gedaan ja
Is er beeldmateriaal van?
Fuck the EBU.![]()
Nee joh, dat is meer dan tien jaar terugquote:toen hadden kinderen nog geen mobieltjes. (met camera al helemaal niet
)
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 12:42:01 ]![]()
Dan kun je toch wel foto's maken met je analoge cameraquote:Op donderdag 25 april 2013 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, dat is meer dan tien jaar terugtoen hadden kinderen nog geen mobieltjes. (met camera al helemaal niet
)
![]()
Fuck the EBU.![]()
Das heul niet leukquote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel foto's maken met je analoge camera![]()
die had ik wel trouwens ja, zo'n ding met een rolletje
![]()
![]()
Ja, moet je elke keer aan dat wieltje draaien voor de volgende fotoquote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das heul niet leukdie had ik wel trouwens ja, zo'n ding met een rolletje
zo veel van die rolletjes en mooie fotomomentjes verneukt omdat ik dat vergeten was
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, moet je elke keer aan dat wieltje draaien voor de volgende fotozo veel van die rolletjes en mooie fotomomentjes verneukt omdat ik dat vergeten was
![]()
dat vergat ik niet, maar heuuuuuul veel foto's gewoon verneukt omdat je niet echt kon zien wat je deed
![]()
![]()
Ben je gestopt met roken?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk, 5x per dag ofzo. Had ik ook toen ik nog rookte![]()
Hahaha idd, en elke keer als je perongeluk aangestoten werd was het een bewogen foto, en fucking zonde van je rolletje elke keer als je zo'n foto verneuktequote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
dat vergat ik niet, maar heuuuuuul veel foto's gewoon verneukt omdat je niet echt kon zien wat je deed
Fuck the EBU.![]()
Krijgt moir's pap nog geld van je.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same problem here, gelukkig wel maandag salaris![]()
![]()
Krijg je weer toelage van Mur? Wel eerst al je inkomsten afdragen hequote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same problem here, gelukkig wel maandag salaris![]()
![]()
Loverboys fo life.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Krijg je weer toelage van Mur? Wel eerst al je inkomsten afdragen he![]()
![]()
Godver, ik kwam een beetjequote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!![]()
![]()
daar had ik ook last vanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!
weet je wat trouwens wel werkt, een uur voordat je gaat slapen franse magere kwark eten
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Maar je blowt nog wel toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik zeg voor de grap 'toen ik nog rookte'![]()
![]()
HAHAHA GOEDE GRAPquote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wakker worden en gelijk 1 opstekenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Lekker, wiet op je donderdagochtend
Oh oke, ik vond hem niet zo grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Dit moet ik ook gewoon niet gaan luisteren op stagequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik spuit het altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA DAT IS TOCH NIET ROKEN OF WEL GODVERDOMME.![]()
![]()
Ik spuit emmers.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
CALM DOWN YOU RED MONSTERquote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA DAT IS TOCH NIET ROKEN OF WEL GODVERDOMME.![]()
Verrrrrrrrrrrrry uplifting.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja da's wel een goeie word je lekker mellow van![]()
Kennen jullie dat filmpje over hawaiian snow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wakker worden en gelijk 1 opsteken
En dan gelijk weer in slaap vallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wakker worden en gelijk 1 opstekenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Komt goed hoor drom, ik heb je rug.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik vrees voor mijn ruggenmerg![]()
nee joh, afberen> uurtje slapen > stoned wakker worden vreet kick! playstation nfs most wanted 2012quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan gelijk weer in slaap vallen.
dat is echt een leuke volgorde
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt goed hoor drom, ik heb je rug.![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:35 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee joh, afberen> uurtje slapen > stoned wakker worden vreet kick! playstation nfs most wanted 2012
dat is echt een leuke volgorde
Behalve dat ik geen playstation heb. Maar dan ga ik gewoon nog een keer beren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
of gewoon een game die jij leuk vind om stoned te spelen mag ook natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eens.
Behalve dat ik geen playstation heb. Maar dan ga ik gewoon nog een keer beren.
maar echt, als de kans zich een keer aangrijpt wil ik nog een keer seks hebben vlak na het blowen
ik ken alleen geen vrouwen die blowenen het ook niet 1 keer willen proberen
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt goed hoor drom, ik heb je rug.![]()
![]()
![]()
![]()
Stonend seks hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of gewoon een game die jij leuk vind om stoned te spelen mag ook natuurlijk
maar echt, als de kans zich een keer aangrijpt wil ik nog een keer seks hebben vlak na het blowen
Je pic doet nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik kreeg net een dm waarin hij mij probeert te intimideren met zijn nieuwe fysiek
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen verbaasd dat Vas denkt dat ik haar niet ook laat oplossen in waterstofnitraat.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik kreeg net een dm waarin hij mij probeert te intimideren met zijn nieuwe fysiek![]()
![]()
Nee je gaat me te erg missenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen verbaasd dat Vas denkt dat ik haar niet ook laat oplossen in waterstofnitraat.![]()
![]()
1 bosjesmanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
Een uitdaging.
Leg dit uit:
[ afbeelding ]
2 allochtonen
3 allochtonen
4 lokschapen voor allochtonen
5 Aziaten
6 keer wat anders dan duiven
7 zwangere vrouwen club
8 lunchpakket
9 instant war
10 Jackass
11 zie 4
12 ik heb hier op youtube eens een docu over gezien, het schijnt een fetisj te zijn![]()
Kquote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
maak wel een ketting van je tanden, ben je toch een beetje bij me.![]()
Bottom bitches maar ik me nooit zorgen over, ik hoef maar mn calve te flexen en ik heb er 10 nieuwen![]()
![]()
Je kan maar 1 bottom bitch hebben. Hiërarchie is belangrijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bottom bitches maar ik me nooit zorgen over, ik hoef maar mn calve te flexen en ik heb er 10 nieuwen![]()
![]()
Dat dacht ik al wel, jaquote:Kom je daar van aan, ja? Ga ik eens proberen danquote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
daar had ik ook last van
weet je wat trouwens wel werkt, een uur voordat je gaat slapen franse magere kwark eten
Fuck the EBU.![]()
Maar 1 top bitch G, dan wellicht nog een baar middle bitches maar de rest is toch allemaal bottomquote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan maar 1 bottom bitch hebben. Hiërarchie is belangrijk.![]()
![]()
A bottom girl, bottom woman[1] or bottom bitch,[2] is a prostitute who sits atop the hierarchyquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar 1 top bitch G, dan wellicht nog een baar middle bitches maar de rest is toch allemaal bottom![]()
kijk eens 10 posts omhoogquote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is gewoon leuk. Dat doe ik ook altijd bij mijn katten.Ik had meer Southpark moeten kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
A bottom girl, bottom woman[1] or bottom bitch,[2] is a prostitute who sits atop the hierarchy![]()
![]()
Mur, mag ik een hamster?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Leuke fetisj.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
kijk eens 10 posts omhoog
[..]
Ik had meer Southpark moeten kijken
[ afbeelding ]Fuck the EBU.![]()
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kankerYour beauty never ever scared me.![]()
Sterkte, trouwens niet echt een feest te noemen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kanker![]()
Oh, dat zijn geen leuke dingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kankerSterkte!
Fuck the EBU.![]()
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
Kom je daar van aan, ja? Ga ik eens proberen dan![]()
Stonede zekz is wel nice ja. Alleen ik ben dan zo kankerlui, en als die chick dat ook is schiet het niet echt op.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of gewoon een game die jij leuk vind om stoned te spelen mag ook natuurlijk
![]()
Ik ben alleen zo bang dat wanneer ik aan kom ik ook echt blubbervetjes enzo krijgquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen.ipv dat het bijkomende gewicht gewoon egaal over mijn lichaam verspreidt
Fuck the EBU.![]()
Kwakquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen..
![]()
Als je squat blijft alles mooi strakquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat wanneer ik aan kom ik ook echt blubbervetjes enzo krijgipv dat het bijkomende gewicht gewoon egaal over mijn lichaam verspreidt
![]()
![]()
Beetje je buik trainen thuis, kan makkelijk toch. Als je niet zo lui bent iigquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat wanneer ik aan kom ik ook echt blubbervetjes enzo krijgipv dat het bijkomende gewicht gewoon egaal over mijn lichaam verspreidt
![]()
![]()
Dat werkt zo nietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje je buik trainen thuis, kan makkelijk toch. Als je niet zo lui bent iig_!
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat blijft alles mooi strakehhh..quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje je buik trainen thuis, kan makkelijk toch. Als je niet zo lui bent iigquote:Als je niet zo lui bent iig![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kanker![]()
Jij bent wel fan van squatten he ?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat blijft alles mooi strak![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kankerquote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ah morgen soort van house feestje. Los gaan.
Okay.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sterkte, trouwens niet echt een feest te noemen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, dat zijn geen leuke dingen.Sterkte!
Thanksquote:
HAHA VOLLE KWAKquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doe je ook alleen omdat je dan zo lekker klaarhobbeltquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan alles wel een beetje reguleren met paardrijden![]()
![]()
Ik heb vanavond afscheids'feestje' van iemand die ik ken en morgen is het weekendquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja G, ik heb deze sweater:quote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij bent wel fan van squatten he ?![]()
![]()
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een 'soort van housefeestje'?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ah morgen soort van house feestje. Los gaan![]()
DM me je nummer xxquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
eigenlijk meer een schuurfeestje?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een 'soort van housefeestje'?![]()
hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja G, ik heb deze sweater:
[ afbeelding ]. Nou ik ben benieuwd, ik verwacht over een maand na 3x per week squatten echt een zieke body en als dat niet zo is geef ik jou de schuld!!!11!!1!
![]()
Nooit gebeurd, die zadelboom is ook veel te hard voor je clitquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe je ook alleen omdat je dan zo lekker klaarhobbelt.
![]()
het is niet lekker hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel, ja
[..]
Kom je daar van aan, ja? Ga ik eens proberen danmaar ik doe het voor de kracht training, eitwitten
Dit is net als zeggen van met een F1 auto kan je supersnel rijden maar als je niet kan rijden zul je ook niet snel gaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha. Nou ik ben benieuwd, ik verwacht over een maand na 3x per week squatten echt een zieke body en als dat niet zo is geef ik jou de schuld!!!11!!1!
![]()
Tering.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gebeurd, die zadelboom is ook veel te hard voor je clit.
![]()
![]()
Ik maar denken dat harde dingen juist extra geil warenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gebeurd, die zadelboom is ook veel te hard voor je clit.
![]()
![]()
het ging je toch om te eitwitten? kom je ook van alleen, alleen niet zo snel als van de vetten in in volle kwark, maar dan heb je dus ook kans op die blubbervetjesquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap de metafoor niet helemaal, maar je moet niet zo happenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is net als zeggen van met een F1 auto kan je supersnel rijden maar als je niet kan rijden zul je ook niet snel gaan.![]()
![]()
Vas krijgt geen lapo, tralalaOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: