Nee joh, dat is meer dan tien jaar terugquote:
Dan kun je toch wel foto's maken met je analoge cameraquote:Op donderdag 25 april 2013 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, dat is meer dan tien jaar terugtoen hadden kinderen nog geen mobieltjes. (met camera al helemaal niet
)
Das heul niet leukquote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel foto's maken met je analoge camera![]()
Ja, moet je elke keer aan dat wieltje draaien voor de volgende fotoquote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das heul niet leukdie had ik wel trouwens ja, zo'n ding met een rolletje
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, moet je elke keer aan dat wieltje draaien voor de volgende fotozo veel van die rolletjes en mooie fotomomentjes verneukt omdat ik dat vergeten was
Ben je gestopt met roken?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk, 5x per dag ofzo. Had ik ook toen ik nog rookte
Hahaha idd, en elke keer als je perongeluk aangestoten werd was het een bewogen foto, en fucking zonde van je rolletje elke keer als je zo'n foto verneuktequote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
dat vergat ik niet, maar heuuuuuul veel foto's gewoon verneukt omdat je niet echt kon zien wat je deed
Krijgt moir's pap nog geld van je.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same problem here, gelukkig wel maandag salaris
Krijg je weer toelage van Mur? Wel eerst al je inkomsten afdragen hequote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same problem here, gelukkig wel maandag salaris
Loverboys fo life.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Krijg je weer toelage van Mur? Wel eerst al je inkomsten afdragen he
Godver, ik kwam een beetjequote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik niet dik van.
Of nouja dik hoef ik ook weer niet te worden, ben nu ook niet echt ribbenkast-mager ofzo, maar moet gewoon aankomen
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!
daar had ik ook last vanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik niet dik van.
Of nouja dik hoef ik ook weer niet te worden, ben nu ook niet echt ribbenkast-mager ofzo, maar moet gewoon aankomen
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!
Maar je blowt nog wel toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik zeg voor de grap 'toen ik nog rookte'
HAHAHA GOEDE GRAPquote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wakker worden en gelijk 1 opstekenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Lekker, wiet op je donderdagochtend
Oh oke, ik vond hem niet zo grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit moet ik ook gewoon niet gaan luisteren op stagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spuit het altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA DAT IS TOCH NIET ROKEN OF WEL GODVERDOMME.
CALM DOWN YOU RED MONSTERquote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA DAT IS TOCH NIET ROKEN OF WEL GODVERDOMME.
Verrrrrrrrrrrrry uplifting.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja da's wel een goeie word je lekker mellow van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wakker worden en gelijk 1 opsteken
En dan gelijk weer in slaap vallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wakker worden en gelijk 1 opsteken
Komt goed hoor drom, ik heb je rug.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik vrees voor mijn ruggenmerg
nee joh, afberen> uurtje slapen > stoned wakker worden vreet kick! playstation nfs most wanted 2012quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan gelijk weer in slaap vallen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt goed hoor drom, ik heb je rug.
Eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:35 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee joh, afberen> uurtje slapen > stoned wakker worden vreet kick! playstation nfs most wanted 2012
dat is echt een leuke volgorde
of gewoon een game die jij leuk vind om stoned te spelen mag ook natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eens.
Behalve dat ik geen playstation heb. Maar dan ga ik gewoon nog een keer beren.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt goed hoor drom, ik heb je rug.
Stonend seks hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of gewoon een game die jij leuk vind om stoned te spelen mag ook natuurlijk
maar echt, als de kans zich een keer aangrijpt wil ik nog een keer seks hebben vlak na het blowen
ik ken alleen geen vrouwen die blowenen het ook niet 1 keer willen proberen
Je pic doet nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik kreeg net een dm waarin hij mij probeert te intimideren met zijn nieuwe fysiek
[ afbeelding ]
Alleen verbaasd dat Vas denkt dat ik haar niet ook laat oplossen in waterstofnitraat.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik kreeg net een dm waarin hij mij probeert te intimideren met zijn nieuwe fysiek
Nee je gaat me te erg missenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen verbaasd dat Vas denkt dat ik haar niet ook laat oplossen in waterstofnitraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |