Serieus werk dusquote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor een bedrijf m.b.t. management consulting
Als dit nou voor wiet goldt, dit is verdomme het stonerstopic.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-recordoogsten.html
Goed nieuws!
koffie is belangrijkerquote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dit nou voor wiet goldt, dit is verdomme het stonerstopic.
Deze manquote:
Niet onder werktijd.quote:
Hier kan ik me een heeeel eind in vindenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet onder werktijd.
Wiet>Koffie alleen op vrije dagen en soms op een avondje.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet onder werktijd.
Wiet>Koffie alleen op vrije dagen en soms op een avondje.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.
Zo, behoorlijk ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.
das koffie+peuk ookquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.
Collega van mij maakt hier elke dag wel gebruik vanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoorquote:
Ja ergste is dat het gewoon vanuit NIKS naar NU komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoor.
Mijn stoelgang gaat gelukkig volgens een vast schema tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoor.
Deze man snaptquote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ergste is dat het gewoon vanuit NIKS naar NU komt.
Gewoon rustig peukie roken en ineens ...... RUUUN.
maar je maakt mij niet wijs dat jij Bovenstaande niet hebtquote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn stoelgang gaat gelukkig volgens een vast schema tegenwoordig.
Jawel. Soms denk ik "Apart, m'n bowel movement komt niet. Even een peukje roken dan.". Vervolgens sta ik twee minuten op m'n balkon, ben ik halverwege mijn peuk en ineensquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
maar je maakt mij niet wijs dat jij Bovenstaande niet hebt
Nicotine werkt laxerendquote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel. Soms denk ik "Apart, m'n bowel movement komt niet. Even een peukje roken dan.". Vervolgens sta ik twee minuten op m'n balkon, ben ik halverwege mijn peuk en ineens
"Knock knock".
"Who's there?"
"Poop"
"Poop who?"
"POOP NOW!"
Maar het is nooit op een smokesessietijdstip.
Daar stond net alles ipv altijd toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nicotine werkt laxerendAls ik in de stress zit en de hele dag door kettingrook, moet ik ook altijd schijten
HET IS MIDDAGquote:
Ja leuk, 5x per dag ofzo. Had ik ook toen ik nog rooktequote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nicotine werkt laxerendAls ik in de stress zit en de hele dag door kettingrook, moet ik ook altijd schijten
McDonalds.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik slechts 54 kilo weegIk wist dat ik licht was, maar zit dan toch meestal wel tussen de 56 en 59 kg.
MEER MCDONALDS!
Nopequote:Op donderdag 25 april 2013 12:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar stond net alles ipv altijd toch?
HELEMAAL NIET GOFTEDOMME. DE MIDDAG BEGINT PAS ALS IK GOED EN WEL WAKKER EN AANGEKLEED BENquote:
Whehe, zo erg is het bij mij gelukkig ook weer nietquote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk, 5x per dag ofzo. Had ik ook toen ik nog rookte
Ja maar daar word ik niet dik van.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
McDonalds.
Ik heb een kartonnen dsos en een fles ketchup voor je.
Oh, kut.quote:
Aankleden? AANKLEDEN?!quote:[..]
HELEMAAL NIET GOFTEDOMME. DE MIDDAG BEGINT PAS ALS IK GOED EN WEL WAKKER EN AANGEKLEED BEN
Oh dit stukje heb ik ook gequote. Nou leuk.quote:[..]
Whehe, zo erg is het bij mij gelukkig ook weer nietIk schijt 1x per 2 dagen ofzo
Is het dan niet lastig om elke keer de afgetrapte poep van de schoenen van je buren te ontwijken op de stoep voor je huis?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik schijt niet, ik ben hygiënische.
Soms kak ik wel, ik laat gaarne een drol bij de buren op de mat achter.
Nee, ze weten niet dat ik het benquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het dan niet lastig om elke keer de afgetrapte poep van de schoenen van je buren te ontwijken op de stoep voor je huis?
Men neme een pan.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik niet dik van.
Of nouja dik hoef ik ook weer niet te worden, ben nu ook niet echt ribbenkast-mager ofzo, maar moet gewoon aankomen
PROTEÏNEN!
KOOLHYDRADEN!
EIWITTEN!
VERZADIGDE VETTEN!
STEAKS!
VLEES!
BURGERS!
EN VEEL!
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ze weten niet dat ik het ben
WOWquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik schijt niet, ik ben hygiënische.
Soms kak ik wel, ik laat gaarne een drol bij de buren op de mat achter.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Men neme een pan.
Gooi hier een stuk of vier hamburgers in.
Pak nog een pan.
Vul deze pan met spek.
Bak de hamburgers en spek.
Pak wat bolletjes.
Snijdt de bolletjes open.
Leg aan beide kanten een dikke lading spek.
Leg hiertussen de hamburger.
Bedek het geheel in een flinke laag saus.
Doe het bolletje dicht.
Stop het bolletje in je gezicht.
Wordt een bolletje.
Ik heb geen geld voor hamburgers en spek en bolletjesquote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Men neme een pan.
Gooi hier een stuk of vier hamburgers in.
Pak nog een pan.
Vul deze pan met spek.
Bak de hamburgers en spek.
Pak wat bolletjes.
Snijdt de bolletjes open.
Leg aan beide kanten een dikke lading spek.
Leg hiertussen de hamburger.
Bedek het geheel in een flinke laag saus.
Doe het bolletje dicht.
Stop het bolletje in je gezicht.
Wordt een bolletje.
Nee ik kom nooit aan die kant van de straat, ik loop er altijd omheenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar op het moment dat jij een bruine vriend op de deurmat van je buren deponeert, en zij gaan daarin staan op het moment van naar buiten lopen. Dan zit er dus poep aan hun schoen, wat op zijn beurt weer een spoor van poep-stappen op de stoep achterlaat. Zo ook op de stoep voor jouw huis.
Dan ondervind je toch eigenlijk hinder van je eigen grap? Of heb je bepaalde technieken om de poepsporen te ontwijken?
Dat topic gisterenquote:
Maar wel voor McDonalds? Volgens mij is mijn plan toch echt goedkoper. In ieder geval per maaltijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor hamburgers en spek en bolletjes
Dan is het een leuke actiequote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee ik kom nooit aan die kant van de straat, ik loop er altijd omheen
[..]
Dat topic gisteren
Dan kijk je paps toch lief aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor hamburgers en spek en bolletjes
Whehe nee ook niet voor McDonaldsquote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar wel voor McDonalds? Volgens mij is mijn plan toch echt goedkoper. In ieder geval per maaltijd.
Dat stinkt echt als een modderfokkerquote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het een leuke actie
Ik wil zonder grappen wel altijd nog een keer in zo'n bruin-papieren zakje poepen, dat netjes opvouwen als een lunchpakketje, bij iemand voor z'n deur neer zetten, bovenkant in de fik steken en vervolgens aanbellen en wegrennen en toekijken
Heldquote:Op donderdag 25 april 2013 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat stinkt echt als een modderfokkerik heb het wel eens gedaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |