Serieus werk dusquote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor een bedrijf m.b.t. management consulting
Als dit nou voor wiet goldt, dit is verdomme het stonerstopic.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)n-recordoogsten.html
Goed nieuws!
koffie is belangrijkerquote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dit nou voor wiet goldt, dit is verdomme het stonerstopic.
Deze manquote:
Niet onder werktijd.quote:
Hier kan ik me een heeeel eind in vindenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet onder werktijd.
Wiet>Koffie alleen op vrije dagen en soms op een avondje.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet onder werktijd.
Wiet>Koffie alleen op vrije dagen en soms op een avondje.
Grootste deel van de week: Koffie>Wiet.
Zo, behoorlijk ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.
das koffie+peuk ookquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koffie+wiet is op de plee zitten wel.
Collega van mij maakt hier elke dag wel gebruik vanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk ja.
Koffie+Zware shag werkt ook goed.
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoorquote:
Ja ergste is dat het gewoon vanuit NIKS naar NU komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoor.
Mijn stoelgang gaat gelukkig volgens een vast schema tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Idd. Wel irritant soms, moet je je smokesessie onderbreken daarvoor.
Deze man snaptquote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja ergste is dat het gewoon vanuit NIKS naar NU komt.
Gewoon rustig peukie roken en ineens ...... RUUUN.
maar je maakt mij niet wijs dat jij Bovenstaande niet hebtquote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn stoelgang gaat gelukkig volgens een vast schema tegenwoordig.
Jawel. Soms denk ik "Apart, m'n bowel movement komt niet. Even een peukje roken dan.". Vervolgens sta ik twee minuten op m'n balkon, ben ik halverwege mijn peuk en ineensquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
maar je maakt mij niet wijs dat jij Bovenstaande niet hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |