Hahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Facebookbericht:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme![]()
EMO
PUNT
GIF
kreeg zelfs kippenvel toen die bezig wasquote:
Whehe, normaal wel jaquote:Op donderdag 25 april 2013 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Maar jonge kinderen die op turnen zitten die moeten eerst beginnen met faggot shit en pas later mogen ze aan de ringen enzo
Hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:
OH KIJK MIJ IK KAN DE HANDSTAND EN DE FLIKFLAK
[ afbeelding ]
Ehh nee, Ede heeft meer dan 100.000 inwonersquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hahahawat de neuk
zeker zo'n dorp waar iedereen elkaar kent
whehehehquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:
OH KIJK MIJ IK KAN DE HANDSTAND EN DE FLIKFLAK
[ afbeelding ]
hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkom
Ja echt! In dat eerste filmpje hoorde je dat geluid wat dat hele publiek daar maakt, die verbazing. Die geluiden kwamen ook uit mijn mond toen weetje. Zo spannend, zo fucking fucking mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg zelfs kippenvel toen die bezig was
Mensen die gewoon gezelligheid zoeken op deze late avond jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 03:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkom
het was de combi tussen zijn turnen en het commentaar van Hansie denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt! In dat eerste filmpje hoorde je dat geluid wat dat hele publiek daar maakt, die verbazing. Die geluiden kwamen ook uit mijn mond toen weetje. Zo spannend, zo fucking fucking mooi
Ja echt, daar knijp ik m'n billetjes van samen!quote:Op donderdag 25 april 2013 03:16 schreef TwyLight het volgende:
Het vetste was eigenlijk dat die gelijk stilstond met rechte benen bij de afsprong. Dat maakte het een kippenvel moment
Hans van Zettenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het was de combi tussen zijn turnen en het commentaar van Hansie denk ik
Ik weet hoe je je voelt, dat had ik vandaag omdat ik om 18:00 moest werkenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper om 17:00.
Dat betekend dat ik de wekker moet zetten en me moet haasten
Mijn leven
Je pony naar de zij kammen.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:24 schreef TwyLight het volgende:
Zoek eens een goede hairstyle op waar ik breezersletjes mee kan versieren dan
quote:Op donderdag 25 april 2013 03:25 schreef Moira. het volgende:
OMG Milka chocolade is zo fucking lekker
Milka met liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |