Hahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Facebookbericht:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme![]()
EMO
PUNT
GIF
kreeg zelfs kippenvel toen die bezig wasquote:
Whehe, normaal wel jaquote:Op donderdag 25 april 2013 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Maar jonge kinderen die op turnen zitten die moeten eerst beginnen met faggot shit en pas later mogen ze aan de ringen enzo
Hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:
OH KIJK MIJ IK KAN DE HANDSTAND EN DE FLIKFLAK
[ afbeelding ]
Ehh nee, Ede heeft meer dan 100.000 inwonersquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hahahawat de neuk
zeker zo'n dorp waar iedereen elkaar kent
whehehehquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:
OH KIJK MIJ IK KAN DE HANDSTAND EN DE FLIKFLAK
[ afbeelding ]
hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkom
Ja echt! In dat eerste filmpje hoorde je dat geluid wat dat hele publiek daar maakt, die verbazing. Die geluiden kwamen ook uit mijn mond toen weetje. Zo spannend, zo fucking fucking mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 03:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg zelfs kippenvel toen die bezig was
Mensen die gewoon gezelligheid zoeken op deze late avond jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 03:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoi
wie ben jij?
blow jij?
wat doe jij hier?
welkom
het was de combi tussen zijn turnen en het commentaar van Hansie denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt! In dat eerste filmpje hoorde je dat geluid wat dat hele publiek daar maakt, die verbazing. Die geluiden kwamen ook uit mijn mond toen weetje. Zo spannend, zo fucking fucking mooi
Ja echt, daar knijp ik m'n billetjes van samen!quote:Op donderdag 25 april 2013 03:16 schreef TwyLight het volgende:
Het vetste was eigenlijk dat die gelijk stilstond met rechte benen bij de afsprong. Dat maakte het een kippenvel moment
Hans van Zettenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het was de combi tussen zijn turnen en het commentaar van Hansie denk ik
Ik weet hoe je je voelt, dat had ik vandaag omdat ik om 18:00 moest werkenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper om 17:00.
Dat betekend dat ik de wekker moet zetten en me moet haasten
Mijn leven
Je pony naar de zij kammen.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:24 schreef TwyLight het volgende:
Zoek eens een goede hairstyle op waar ik breezersletjes mee kan versieren dan
quote:Op donderdag 25 april 2013 03:25 schreef Moira. het volgende:
OMG Milka chocolade is zo fucking lekker
Milka met liefde
Ik ben sowieso niet zo van de KitKatquote:Op donderdag 25 april 2013 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik had laatst een KitKat Chunky maar dan met witte chocolade. Was minder lekker dan geanticipeerd
Broederquote:Op donderdag 25 april 2013 03:26 schreef TwyLight het volgende:
Vroeger leefde ik op deze
[ afbeelding ]
Toen ik klein was bestonden die nog niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:30 schreef Moira. het volgende:
Ik was vroeger altijd jaloers op kinderen die deze mee naar school hadden![]()
[ afbeelding ]
Jaaa, die hadden wij ook altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
Mijn moeder haalde vroeger altijd zo'n zak Lay's chips met allemaal kleine zakjes er in. Maar ik heb ook nog een zusje en wij gunden elkaar niks. Dus die zak was altijd binnen 2 dagen leeg.
's ochtends voor dat mn ouders waren snel tv kijken en 2 zakken chips bikken 's middags weer een en 's avonds weeren als het kon meer
ik voel jequote:Op donderdag 25 april 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toen ik klein was bestonden die nog niet eens.
Ik had altijd zo'n vieze beker met yoghidrink er in maar na een tijd begon die beker echt conjo hard te stinken
Thing is. Ik kon thuis niks bewaren tot later want dan had m'n zusje dat al opgegeten. Dus als m'n moeder dan lekkere dingen had gehaald waren die altijd binnen no-time opquote:Op donderdag 25 april 2013 03:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa, die hadden wij ook altijdMaar dan vaak de huismerk variant
En dan op het laatst bleven altijd de 'vieste' zakjes over, voornamelijk naturel en paprika
M'n moeder kocht ook vaak één zak chips voor de hele week. En dan mocht ik wel chips eten maar dan moest ik dus wel weten dat het dan daarna ook op was en ze geen nieuwe ging kopen.
Vaak offerde ik de andere 6 dagen maar gewoon op en vrat zo in één avond een hele zak chips leeg
Ik doe het wel met milka chocolade en naturel ribbelchipsquote:Op donderdag 25 april 2013 03:32 schreef TwyLight het volgende:
ik heb nu fucking zin in ham kaas chips en koetjesrepen
23. Maar die dingen kreeg ik vroeger echt niet. En zag ik ook nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik voel je
En hoe oud ben je dan?Want ze bestaan in Nederland al vanaf 1985
Ik heb ook hele series en seizoenen binnen een paar dagen bekekenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:32 schreef smitjew het volgende:
Ik moet slapen maar ben verslaafd aan de walking dead ben nu al bij seizoen 3 en ben zondag pas begonnen
Geen leven.
Ik zou zo'n zusje zijn waarbij je niks kan bewaren omdat ik het anders al op heb gevretenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Thing is. Ik kon thuis niks bewaren tot later want dan had m'n zusje dat al opgegeten. Dus als m'n moeder dan lekkere dingen had gehaald waren die altijd binnen no-time op
ik nam ook altijd heel veel stiekem mee naar mn kamer
Ik kreeg ze ook nooit, maar was dus jaloers op de kinderen die ze wel haddenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
23. Maar die dingen kreeg ik vroeger echt niet. En zag ik ook nooit.
Ben er bijna , moet er nog 5 of 6 dacht ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook hele series en seizoenen binnen een paar dagen bekekenWalking dead ook zo het eerste seizoen ja, toen was ik al bij
Ik moet nou ook de 2e helft van het nieuwe seizoen even bijwerken. Als je dan elke week moet wachten om weer een nieuwe aflevering te downloaden, dan vergeet je dat telkens. En op een gegeven moment bedenk je je dat weer en kun je zo weer 5 nieuwe afleveringen downloaden en kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 03:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ben er bijna , moet er nog 5 of 6 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |