Het mooiste is nog, als je dan wat mee hebt genomen, maar je dat totaal vergeten was. En dan 2 weken later ofzo en je vind ineens een hele zak mars/snickers mini's onder je bedquote:Op donderdag 25 april 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zo'n zusje zijn waarbij je niks kan bewaren omdat ik het anders al op heb gevretenBen ik nog steeds trouwens
En idd dingen stiekem meenemen naar m'n kamer
Dat soort dingen maak ik nog steeds meequote:Op donderdag 25 april 2013 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het mooiste is nog, als je dan wat mee hebt genomen, maar je dat totaal vergeten was. En dan 2 weken later ofzo en je vind ineens een hele zak mars/snickers mini's onder je bed
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak ik nog steeds mee
Veelvuldig voorkomend verschijnsel, jaquote:Op donderdag 25 april 2013 03:39 schreef smitjew het volgende:
Ik vind alleen maar lege blikjes en wikkels onder mijn bank
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 03:41 schreef Moira. het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen hihi
Slaap lekker![]()
Was gezellig
Ik nu pasquote:
Ik weer op ''school''quote:
hahahaha.. Nja, werken kan ik het niet noemen hier. Ik krijg aanwezigheidspremiequote:
Hihi.. neem je paar daagjes vrij van werk om er optimaal van te kunnen genietenquote:
Kan nu geen vrij nemen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Hihi.. neem je paar daagjes vrij van werk om er optimaal van te kunnen genieten
quote:
Whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 09:14 schreef Olment het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier.. een ondergrondste boekenwinkel als troost
Ik ben ook weer fijn mijn aanwezigheidspremie aan het opstrijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hahahaha.. Nja, werken kan ik het niet noemen hier. Ik krijg aanwezigheidspremie
Ff de hele morgen denk ik Minecraft doen en vanmiddag lekker vrij
Als een doorlink naar je #SaltOfTheEarthquote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Onder het mom van
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Ik produceer SSL Certificatenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben ook weer fijn mijn aanwezigheidspremie aan het opstrijken.
Wat voor 'werk' doe je?
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Als een doorlink naar je #SaltOfTheEarth
maar als het zo moet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me soms aan hier.. Net als Guyjerkme Met zijn donuts gister
Lag in een deuk
Hahaha kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me soms aan hier.. Net als Augurk Met zijn donuts gister
Lag in een deuk
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik hoor SSL Certificaten te produceren
Dat eigenlijk jaquote:
Haha ik doe op stage ook geen kut. Het enige wat ik gister heb gedaan is vrij gevraagd voor maandag en woensdagquote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat eigenlijk ja
Ben nou een uur hier.. En heb 2 koppen koffie op en voor de rest een aantal posts hier gemaakt, FB gechecked en wat gechat so far.
Toch al best actief hé
Ja manquote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, Olment is ook weer hard aan het werk.
Houdt je van de straat af manquote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Kom ik aan met >100 pagina's scriptie
Hou die maar lekker zelf.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
ach, ik ben frame voor frame aan het keyen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Klinktquote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach, ik ben frame voor frame aan het keyen.je bent niet de enige die kutwerk moet doen.
Waarvoor maak je scriptie?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef Ugjerke het volgende:
Altijd leuk, nieuwe processen verzinnen. Er is altijd wel iemand die erover gaat zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |