1 bosjesmanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
Een uitdaging.
Leg dit uit:
[ afbeelding ]
Kquote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
maak wel een ketting van je tanden, ben je toch een beetje bij me.
Je kan maar 1 bottom bitch hebben. Hiėrarchie is belangrijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bottom bitches maar ik me nooit zorgen over, ik hoef maar mn calve te flexen en ik heb er 10 nieuwen
Dat dacht ik al wel, jaquote:
Kom je daar van aan, ja? Ga ik eens proberen danquote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
daar had ik ook last van
weet je wat trouwens wel werkt, een uur voordat je gaat slapen franse magere kwark eten
Maar 1 top bitch G, dan wellicht nog een baar middle bitches maar de rest is toch allemaal bottomquote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan maar 1 bottom bitch hebben. Hiėrarchie is belangrijk.
A bottom girl, bottom woman[1] or bottom bitch,[2] is a prostitute who sits atop the hierarchyquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar 1 top bitch G, dan wellicht nog een baar middle bitches maar de rest is toch allemaal bottom
kijk eens 10 posts omhoogquote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is gewoon leuk. Dat doe ik ook altijd bij mijn katten.
Ik had meer Southpark moeten kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
A bottom girl, bottom woman[1] or bottom bitch,[2] is a prostitute who sits atop the hierarchy
Leuke fetisj.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
kijk eens 10 posts omhoog
[..]
Ik had meer Southpark moeten kijken
[ afbeelding ]
Sterkte, trouwens niet echt een feest te noemen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kanker
Oh, dat zijn geen leuke dingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Bah vanavond afscheidsfeestje hier van iemand die héél snel dood gaat aan kanker
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
Kom je daar van aan, ja? Ga ik eens proberen dan
Stonede zekz is wel nice ja. Alleen ik ben dan zo kankerlui, en als die chick dat ook is schiet het niet echt op.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of gewoon een game die jij leuk vind om stoned te spelen mag ook natuurlijk
maar echt, als de kans zich een keer aangrijpt wil ik nog een keer seks hebben vlak na het blowen
ik ken alleen geen vrouwen die blowenen het ook niet 1 keer willen proberen
Ik ben alleen zo bang dat wanneer ik aan kom ik ook echt blubbervetjes enzo krijgquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen.
Kwakquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je beter volle kwak nemen, wat heb je nou aan magere kwark als je wilt aankomen.
Als je squat blijft alles mooi strakquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat wanneer ik aan kom ik ook echt blubbervetjes enzo krijgipv dat het bijkomende gewicht gewoon egaal over mijn lichaam verspreidt
Beetje je buik trainen thuis, kan makkelijk toch. Als je niet zo lui bent iigquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat wanneer ik aan kom ik ook echt blubbervetjes enzo krijgipv dat het bijkomende gewicht gewoon egaal over mijn lichaam verspreidt
Dat werkt zo nietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje je buik trainen thuis, kan makkelijk toch. Als je niet zo lui bent iig
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat blijft alles mooi strak
ehhh..quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje je buik trainen thuis, kan makkelijk toch. Als je niet zo lui bent iig
quote:Als je niet zo lui bent iig![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Jij bent wel fan van squatten he ?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat blijft alles mooi strak
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ah morgen soort van house feestje. Los gaan
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sterkte, trouwens niet echt een feest te noemen lijkt me.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, dat zijn geen leuke dingen.Sterkte!
Thanksquote:
HAHA VOLLE KWAKquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je ook alleen omdat je dan zo lekker klaarhobbeltquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan alles wel een beetje reguleren met paardrijden
Ik heb vanavond afscheids'feestje' van iemand die ik ken en morgen is het weekendquote:
Ja G, ik heb deze sweater:quote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij bent wel fan van squatten he ?
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een 'soort van housefeestje'?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Ah morgen soort van house feestje. Los gaan
DM me je nummer xxquote:
eigenlijk meer een schuurfeestje?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een 'soort van housefeestje'?
hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja G, ik heb deze sweater:
[ afbeelding ]
Nooit gebeurd, die zadelboom is ook veel te hard voor je clitquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe je ook alleen omdat je dan zo lekker klaarhobbelt
het is niet lekker hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel, ja
[..]
Kom je daar van aan, ja? Ga ik eens proberen dan
Dit is net als zeggen van met een F1 auto kan je supersnel rijden maar als je niet kan rijden zul je ook niet snel gaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha. Nou ik ben benieuwd, ik verwacht over een maand na 3x per week squatten echt een zieke body en als dat niet zo is geef ik jou de schuld!!!11!!1!
Tering.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gebeurd, die zadelboom is ook veel te hard voor je clit.
Ik maar denken dat harde dingen juist extra geil warenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gebeurd, die zadelboom is ook veel te hard voor je clit.
het ging je toch om te eitwitten? kom je ook van alleen, alleen niet zo snel als van de vetten in in volle kwark, maar dan heb je dus ook kans op die blubbervetjesquote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap de metafoor niet helemaal, maar je moet niet zo happenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is net als zeggen van met een F1 auto kan je supersnel rijden maar als je niet kan rijden zul je ook niet snel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |