Hoe schijten holbewoners dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Mannen zijn eigelijk overbodig, mannen zijn nog steeds holbewoners, ze laten iedere minuut boeren en schijten hele dag net als holbewoners.
of elkaar aan de haren trekkenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef Catch22- het volgende:
Vrouwen en macht.
[ afbeelding ]
says it all
Vrouwen huilen vaker dan mannen, dat is bewezen. Dus stelling klopt wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Apotheose, is dat bewezen. Er zijn ook hele sterke vrouwen, en hele zwakke mannen. Dus je stelling klopt dan niet.
dus we kunnen in alle sporten de vrouwen en mannen bij elkaar doen?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wie heeft het de wereld in gebracht dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn, door mannen denk ik.
Is het ook bewezen dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn NEE, kan mij daar zo kwaad over maken.
Het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen een veel hogere pijngrens hebben dan mannen.
Mannen proberen vrouwen al sinds de oertijd al klein te houden en te onderdrukken.
Ben blij dat wij in een tijd leven waar vrouwen steeds meer rechten krijgen en voor zich zelf opkomen.
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zoals mij denken , en dat mannen het zwakkere geslacht is.
Als ik een kort rokje draag, of iets straks moet je kijken hoe mannen reageren als holbewoners, daaraan kan je zien dat mannen zwak zijn en dat vrouwen de MACHT hebben over mannen.
Mannen zijn ZWAK, en vrouwen zijn het sterkere en slimmere geslacht.
Mannen zijn eigelijk overbodig, mannen zijn nog steeds holbewoners, ze laten iedere minuut boeren en schijten hele dag net als holbewoners.
Ciao Aelia
Kinderen zijn het kwaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Waarom zouden vrouwen niet de wereld kunnen leiden, slaat ook nergens op. Vergeet niet dat wij vrouwen nog altijd wel kinderen op aarde brengen. Niet het minste toch. Maar jah daar hoor je mannen niet over of moet ik holbewoner zeggen.
Maandelijkse periode/emotie betrekken tot zaken die met een rationeel oog afgehandeld moeten worden, minder leidinggevende kwaliteiten.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Waarom zouden vrouwen niet de wereld kunnen leiden, slaat ook nergens op. Vergeet niet dat wij vrouwen nog altijd wel kinderen op aarde brengen. Niet het minste toch. Maar jah daar hoor je mannen niet over of moet ik holbewoner zeggen.
Och jee, mevrouw is op haar teentjes getrapt. Ik denk dat het voor jou maar eens tijd is dat je een goede beurt krijgtquote:Op woensdag 24 april 2013 12:03 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Vrouwen huilen vaker, hmm dat klopt misschien maar kijk. Als wij huilen komen alle frustratie eruit. Jullie mannen kroppen alles op tot de bom ontploft en je deprisief wordt. Wat is dan beter, gelijk alles eruit huilen toch Holbewoners.
Oja holbewoners huilen niet ze schreeuwen alleen maar.
Ja, maar dan zeggen jullie: "Ik wil wel werken, maar dan 2,53 dag per week, want ik moet wel tijd voor mezelf hebben." Als je de wereld wilt leiden, dan moet je 7 dagen per week paraat willen staan, niet een derde omdat het anders allemaal een beetje te zwaar voor je wordt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wie heeft het de wereld in gebracht dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn, door mannen denk ik.
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zoals mij denken , en dat mannen het zwakkere geslacht is.
Als ik een kort rokje draag, of iets straks moet je kijken hoe mannen reageren als holbewoners, daaraan kan je zien dat mannen zwak zijn en dat vrouwen de MACHT hebben over mannen.
eigelijk
Je zou je minder moeten focussen op mannen, en beter moeten opletten op school.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:03 schreef AeliaDaAmora het volgende:
komen alle frustratie eruit.
deprisief wordt.
Dat kennen ze niet waar TS vandaan komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Je zou je minder moeten focussen op mannen, en beter moeten opletten op school.
Altijd maar weer het krijgen van kinderen erbij halen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
ik zeg ook niet dat het een feit is. Ik zeg dat het mijn ervaring is.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Apotheose, is dat bewezen. Er zijn ook hele sterke vrouwen, en hele zwakke mannen. Dus je stelling klopt dan niet.
huishoudschool bedoelde ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet waar TS vandaan komt.
Waarom zou dat moeten?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Mannen en vrouwen in sport door elkaar, kan. Dan moet het net als in het boksen zelfde gewichtklassen enzo .Kijken wie er dan wint toch eerlijke kansen .
ow?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex,
Alsof mannen elke seconde seks moeten hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex, wij vrouwen kunnen zonder seks. Vrouwen krijgen geen kans om aan de macht te komen, Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
Dus zwakker geslacht, opgelost.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex, wij vrouwen kunnen zonder seks. Vrouwen krijgen geen kans om aan de macht te komen, Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
En die kans krijgen jullie niet omdat jullie zwakker zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, Wat een belediging zeg. Zou je moeder leuk vinden dat je zo over vrouwen denkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Altijd maar weer het krijgen van kinderen erbij halen.
Kijk eens naar de emotionele stabiliteit van de gemiddelde vrouwmens, die kunnen nog net een huishouden draaiende houden.
Zou je vader leuk vinden dat je zo over mannen denkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, Wat een belediging zeg. Zou je moeder leuk vinden dat je zo over vrouwen denkt.
Hebben niet, denken welquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alsof mannen elke seconde seks moeten hebben.
mwaaaah.... dat zal toch ook heus wel weer meevallenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kijk eens naar de emotionele stabiliteit van de gemiddelde vrouwmens, die kunnen nog net een huishouden draaiende houden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Als ik zeg dat de aarde plat is zeggen mensen ook gewoon dat ik het fout heb hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Er is niemand die zegt , ja Aelia daar heb je gelijk in.
Wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik had niet anders verwacht dat holbewoners zo zouden reageren. Er is niemand die zegt , ja Aelia daar heb je gelijk in. Alleen maar haat tegen vrouwen, en dat vrouwen minder kunnen dan mannen.
Tuurlijk niet, wij lopen elk week einde over de rand toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de aarde plat is zeggen mensen ook gewoon dat ik het fout heb hoor.
Dank je, ben blij dat je aan mijn kant staat. Dat klopt helaas mannen hebben van zichzelf meer spierkracht. Wie niet sterk is moet slim zijn toch.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef Anyanka het volgende:
Het is maar helemaal hoe je sterk en zwak operationaliseert.
Mannen hebben gemiddeld aanzienlijk meer spierkracht. Dat is sterk. Ze hebben wel meer erfelijke ziektes en gaan eerder dood. Dat is zwak.
Dat jullie mannen het mij eens zouden zijn dat vrouwen worden onderdrukt voor topfunctiesquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wij lopen elk week einde over de rand toch?
Wat grappig dat jij dat hardop durft uit te spreken.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:12 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dank je, ben blij dat je aan mijn kant staat. Dat klopt helaas mannen hebben van zichzelf meer spierkracht. Wie niet sterk is moet slim zijn toch.
Klopt, er wordt volgens mij ook een fractie meer jongens geboren, omdat die iets meer kans hebben vroeg te overlijden, omdat ze idd iets zwakker zijn wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef Anyanka het volgende:
Het is maar helemaal hoe je sterk en zwak operationaliseert.
Mannen hebben gemiddeld aanzienlijk meer spierkracht. Dat is sterk. Ze hebben wel meer erfelijke ziektes en gaan eerder dood. Dat is zwak.
Vrouwen zijn niet betrouwbaar genoeg voor werkgevers, wie weet willen jullie ineens met zwangersschap verlof. Of wil je minder werken om meer bij de kleine te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat jullie mannen het mij eens zouden zijn dat vrouwen worden onderdrukt voor topfuncties
hahahha.. Beter je best doen meiske.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat jullie mannen het mij eens zouden zijn dat vrouwen worden onderdrukt voor topfuncties
Laat eens wat meer zien dan, zo moeilijk kan het toch niet zijn om het zwakkere geslacht onder de duim te houden?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Niet over mijn vader praten, hij is ook van de oude stempel dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou je vader leuk vinden dat je zo over mannen denkt.
Dan is hij in ieder geval verstandig.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Niet over mijn vader praten, hij is ook van de oude stempel dus.
Met een bamboestok.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
Als vrouwen een hogere pijngrens hebben, dan vind TS dus eigenlijk dat mannen vrouwen HARDER zouden mogen slaan...!?
Is dat niet zo dan, denken mannen niet iedere seconde aan SEX. Oh die zou ik wel een beurt willen geven oh die is lekker. Oh wat een tieten , kijk die kont NIET DAN. Geef maar eerlijk toe holbewonerquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alsof mannen elke seconde seks moeten hebben.
Wat ben jij raarquote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
Als vrouwen een hogere pijngrens hebben, dan vind TS dus eigenlijk dat mannen vrouwen HARDER zouden mogen slaan...!?
Haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan, denken mannen niet iedere seconde aan SEX. Oh die zou ik wel een beurt willen geven oh die is lekker. Oh wat een tieten , kijk die kont NIET DAN. Geef maar eerlijk toe holbewoner
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef iketurnerjr het volgende:
Vriendje van TS heeft vandaag relatie verbroken?
De gemiddelde vrouw is niet constant op zoek naar een potente man die haar potentiele kinderen zou kunnen bevaderen?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Is dat niet zo dan, denken mannen niet iedere seconde aan SEX. Oh die zou ik wel een beurt willen geven oh die is lekker. Oh wat een tieten , kijk die kont NIET DAN. Geef maar eerlijk toe holbewoner
Kan ik me voorstellen als je een vriendin hebt met dit soort waan ideeen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef iketurnerjr het volgende:
Vriendje van TS heeft vandaag relatie verbroken?
Geen oorlog, wapens vernietigen. Legers opzeggen. Massavernietigingswapens vernietigigen daarmee te beginnen. Meer liefdequote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan is hij in ieder geval verstandig.
Vrouwen aan de machtWaar wil je in godnaam heen met de wereld.. Helemaal de verdoemenis in helpen?
Je denkt toch niet dat we daar tijdens het leiden van de wereld tijd voor hebben?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
En dan? Dan is er 1 land wat geregeerd wordt door mannen,, Ga je dan ze dood huilen of irriteren?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Geen oorlog, wapens vernietigen. Legers opzeggen. Massavernietigingswapens vernietigigen daarmee te beginnen. Meer liefde
toch gelachen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat eerste. Het ligt er helaas te dik bovenop.
NEEEEE , klopt je denk met haar wil ik gaan pichnicken . Gek ben jij zeg, rare vogelquote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Haha.
Dat staat toch niet gelijk aan meteen aan seks denken.
Amen broeder.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
We kunnen in ieder geval vaststellen dat TS een vrouw is, want erg rationeel is ze niet...
True true, dat gesmijt met "holbewoner" is bijzonder vermakelijk, TS "haar" vader is namelijk van de oude stempel, vraag me af wat hij dan wel niet met haar doet als ze dat tegen hem zegt.quote:
daar zijn mannen denk ik inderdaad veel beter in...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
We kunnen in ieder geval vaststellen dat TS een vrouw is, want erg rationeel is ze niet...
Klopt ja, ik ben een haan. Dus dat kun je wel beschouwen als een rare vogel.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
NEEEEE , klopt je denk met haar wil ik gaan pichnicken . Gek ben jij zeg, rare vogel
Beter in onderbouwde argumenten geven dan TS wel ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zijn mannen denk ik inderdaad veel beter in...
Klopt. Stond ook in mijn sterrenbeeld vanmorgen!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zijn mannen denk ik inderdaad veel beter in...
Ik heb al wat achtergelaten voor de W&T mods, die mogen hem wat mij betreft naar mij toe schoppenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef Misty_eyes het volgende:
@LompeHork: kan je dit topic verplaatsen naar Klaagbaak? Deze discussie is in Wetenschap niet helemaal op zijn plaats imho.
Kom maar met die bronnen :-) Ze zijn er vast, maar roepen dat iets 'wetenschappelijk bewezen is' om je punt te onderschrijven is te makkelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen een veel hogere pijngrens hebben dan mannen.
Oké.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al wat achtergelaten voor de W&T mods, die mogen hem wat mij betreft naar mij toe schoppen
Meid je mag van geluk spreken, je kon ook ergens in een woestijn gebergte geboren worden en in een tent mogen rondlopen de hele dag en blauwgemept worden als je een keer geen zin hebt. Ik denk dat jij juist de hater bent in dit topic aan je frustratie te zien, is het weer de tijd van de maand ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:12 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dank je, ben blij dat je aan mijn kant staat. Dat klopt helaas mannen hebben van zichzelf meer spierkracht. Wie niet sterk is moet slim zijn toch.
Zegt me helemaal niks. Was dan waarschijnlijk een hele sterke vrouw die de wereld dusdanig heeft veranderd....quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, echt triest dat jullie mannen zo bekrompen en kortzichtig zijn.Ik hoop echt dat er ooit een vrouwelijke president komt in Amerika.
Kennen jullie Elizabeth The virgem queen, een hele sterke vrouw die Inglaterra leidden en het won van de spaanjaarden. Dus het kan wel een sterke vrouw aan de macht.
Taal is (zal ik maar zeggen), niet jouw ding...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, echt triest dat jullie mannen zo bekrompen en kortzichtig zijn.Ik hoop echt dat er ooit een vrouwelijke president komt in Amerika.
Kennen jullie Elizabeth The virgem queen, een hele sterke vrouw die Inglaterra leidden en het won van de spaanjaarden. Dus het kan wel een sterke vrouw aan de macht.
Je geeft het zelf al aan. Je moet er toch niet aan denken dat Obama halverwege zijn termijn er even tussenuit gaat voor zwangerschapsverlof?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. Je moet er toch niet aan denken dat Obama halverwege zijn termijn er even tussenuit gaat voor zwangerschapsverlof?
Excuses voor mijn spelling, ik weet het schort er nog altijd aan. Het is niet mijn taal sorryquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Taal is (zal ik maar zeggen), niet jouw ding...
Wow, kon zij WEL spellen...!?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Graziequote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt gelijk TS, al die mannen, bah!
Graziequote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt gelijk TS, al die mannen, bah!
Omdat u een dame bent zal ik het door de vingers zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Excuses voor mijn spelling, ik weet het schort er nog altijd aan. Het is niet mijn taal sorry
Niemand zegt ook dat een goede vrouwelijke leider onmogelijk is.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Jullie zijn toch zo goed in taal? Beetje zwak dit, hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Excuses voor mijn spelling, ik weet het schort er nog altijd aan. Het is niet mijn taal sorry
Nou ja zeg, je hebt toch ook zwakke mannen. En vrouwelijke topatleten. Dus wil jij zeggen dat je van een vrouwelijk Topatleet kan winnen in sprinten , zwemmen , boksen NEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
Iedere man met een vaste relatie, die nekpijn krijgt van het omkijken waar zijn vriendin blijft, omdat die zo fucking langzaam loopt, fietst, zwemt, whatever, WEET dat vrouwen fysiek het zwakkere geslacht zijn.
.... en zelfs al kunnen ze het fysiek al bijbenen, dan ben je ze na 3 bochten kwijt want dan zijn ze verdwaald, omdat ze geen richtingsgevoel hebben...
Maar jullie vrouwen zijn dan zo sterk? Waarom hebben jullie dan een man nodig om de macht aan jullie te geven? Als vrouwen zo sterk zijn, pakken ze die macht toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Qua fysiek zijn mannen sterker dan vrouwen, daar is geen ontkennen aan. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar gemiddeld gezien is de man sterker dan de vrouw.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt toch ook zwakke mannen. En vrouwelijke topatleten. Dus wil jij zeggen dat je van een vrouwelijk Topatleet kan winnen in sprinten , zwemmen , boksen NEEEEEEEEEEEEE
Maar die vrouwelijke topatleet legt het wel af tegen een mannelijke topatleet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt toch ook zwakke mannen. En vrouwelijke topatleten. Dus wil jij zeggen dat je van een vrouwelijk Topatleet kan winnen in sprinten , zwemmen , boksen NEEEEEEEEEEEEE
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA GIRLPOWER . Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch, een piemel is interdaard raar ahahhahahahahahahahahahquote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef summer2bird het volgende:
Weet je wat echt walgelijk aan mannen is?
De geslachtsdelen.
Ze zeiken altijd over de vagina, maar piemels zijn echt smerig!
Als ik mannen zie lopen zie ik gewoon piemels met poten eraan, zo lelijk.
Bah bah bah.
Nee, maar IK ben dan ook geen topatleet die dagelijks traint. Ik ben gewoon een doorsnee Brad Pitt look-a-like met een doorsnee conditie, en dan ben ik doorgaans dus alsnog 'fitter' dan een doorsnee meid met doorsnee conditie...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
In deze kan ik je alleen maar gelijk gevenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch
Hier heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch
Daar heb je een punt, eigelijk zou er een vrouwen leger moeten komen die coup gaat plegen bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 april 2013 12:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar jullie vrouwen zijn dan zo sterk? Waarom hebben jullie dan een man nodig om de macht aan jullie te geven? Als vrouwen zo sterk zijn, pakken ze die macht toch?
TS is helemaal van het padje af.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, eigelijk zou er een vrouwen leger moeten komen die coup gaat plegen bedankt voor de tip
Dat klopt, maar dat heb je met mannen onderling ook. Dus de stelling vrouwen zijn zwak klopt dan toch niet NOUquote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Qua fysiek zijn mannen sterker dan vrouwen, daar is geen ontkennen aan. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar gemiddeld gezien is de man sterker dan de vrouw.
Prachtig idd....quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch!?
Nee, geweld staat niet leuk bij julliequote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, eigelijk zou er een vrouwen leger moeten komen die coup gaat plegen bedankt voor de tip
Die komen hun tent niet uit.. Makeup zit niet goed, staat deze broek mij wel, Past mij geweer fohn wel bij mijn helmquote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen . Dit motiveerd mij steeds meer en meer bedankt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar die vrouwelijke topatleet legt het wel af tegen een mannelijke topatleet.
Gelukkig hebben mensen zoals jij geen kans op leiderschap.. Je zou eigenhandig hele bedrijven naar de klote helpen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heb je met mannen onderling ook. Dus de stelling vrouwen zijn zwak klopt dan toch niet NOU
Grammatica was al niet jouw ding, en nu begrijpend lezen ook al niet...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heb je met mannen onderling ook. Dus de stelling vrouwen zijn zwak klopt dan toch niet NOU
Is dat bewezen schat NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, maar IK ben dan ook geen topatleet die dagelijks traint. Ik ben gewoon een doorsnee Brad Pitt look-a-like met een doorsnee conditie, en dan ben ik doorgaans dus alsnog 'fitter' dan een doorsnee meid met doorsnee conditie...
Oh wacht, rationeel denken enzo...
Natuurlijk heb je ontzettend veel geweldige goede leuke sportieve sterke meiden/vrouwen. Maar wanneer je ze dan 1-op-1 afzet tegenover mannen met soortgelijke talenten en training, dan leggen de vrouwen het doorgaans af,
Sarcasme druipt er vanaf ,en Ts heeft het niet eens doorquote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef summer2bird het volgende:
Weet je wat echt walgelijk aan mannen is?
De geslachtsdelen.
Ze zeiken altijd over de vagina, maar piemels zijn echt smerig!
Als ik mannen zie lopen zie ik gewoon piemels met poten eraan, zo lelijk.
Bah bah bah.
Dit ontkracht in 1x heel je geloofwaardigheid (voor het kleine beetje dat er was), redenatie van een aardbei, er zijn idd genoeg sterke vrouwen (op welk vlak dan ook), jij behoort helaas tot het zwakke deel ervan.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA GIRLPOWER . Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch, een piemel is interdaard raar ahahhahahahahahahahahah
Ok, volgende Olympische Spelen zetten we de mannen en vrouwen rechstreeks tegenover elkaar in alle disciplines...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Is dat bewezen schat NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Chuck Norris.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, welke gemiddele man is sterker dan haar niemand.
nou jaaaaquote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prachtig idd....
...tot hun 25ste/30ste.... daarna inruilen![]()
Jawel, dat zijn gewoon feitenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Is dat bewezen schat NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mooi ,zie je mannen zijn zwakquote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In deze kan ik je alleen maar gelijk geven
Zij is dan ook geen gemiddelde vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
... alleen jij vergelijkt nu een bovengemiddelde 'vrouw' met een 'gemiddelde' man.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:33 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Relativeren is dan ook een kunstquote:Op woensdag 24 april 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... alleen jij vergelijkt nu een bovengemiddelde 'vrouw' met een 'gemiddelde' man.
Heel vrouwelijk van je, dat wel.
WOW Wat ben jij een bruut zeg, wat je mama hiervan dat je zo praat BAH Inruilen, voel je wel lekker. Vrouwen hebben , laat ook maarquote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prachtig idd....
...tot hun 25ste/30ste.... daarna inruilen![]()
Hoeveel geld geef jij nou uit iedere maand om zalfjes en andere rotzooi op je gezicht te smeren en het lichaam een beetje toonbaar en functioneel te houden....!?quote:
HAHAHAHHAHA Ik geef toe die is grappig,quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Die komen hun tent niet uit.. Makeup zit niet goed, staat deze broek mij wel, Past mij geweer fohn wel bij mijn helm
IS DAT BEWEZEN NEEEEEEEE, begin steeds bozer te wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet zwak, ze zijn alleen fysiek zwakker dan mannen.
Als ze niet te druk zijn met balen omdat ze allemaal dezelfde kleding aanhebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat is wel bewezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
IS DAT BEWEZEN NEEEEEEEE, begin steeds bozer te worden
Ja, dat is bewezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ja. Dat. Is. Bewezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:37 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, wij hoeven alleen te knipogen en jullie mannen liggen al op de grond te zwijmelenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ok, volgende Olympische Spelen zetten we de mannen en vrouwen rechstreeks tegenover elkaar in alle disciplines...
De gemiddelde atlete is nou niet direct een toonbeeld van vrouwelijkheid...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Zou leuk zijn, wij hoeven alleen te knipogen en jullie mannen liggen al op de grond te zwijmelen
Waarschijnlijk kijken we even op de grond waar jullie na de wedstrijd allemaal moeten stofzuigen....quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, wij hoeven alleen te knipogen en jullie mannen liggen al op de grond te zwijmelen
niet veelquote:Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel geld geef jij nou uit iedere maand om zalfjes en andere rotzooi op je gezicht te smeren en het lichaam een beetje toonbaar en functioneel te houden....!?
De Bijbel staat idd vol met feiten. Geweldige encyclopedie.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Waar kan ik dat lezen in de bijbel zeker
Je had op kunnen letten bij biologie.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, elke vrouw houdt ervan omzichzelf te verwennen is dat verboden zo zijn wij vrouwen nu eenmal. Mag datquote:Op woensdag 24 april 2013 12:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel geld geef jij nou uit iedere maand om zalfjes en andere rotzooi op je gezicht te smeren en het lichaam een beetje toonbaar en functioneel te houden....!?
Kijk, dat scheelt. Ik hou wel van een vrouw die zich niet al te druk maakt om haar snor...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
niet veelHoef niet veel te doen om er toonbaar en functioneel uit te zien
True story
Tijdverspilling.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, elke vrouw houdt ervan omzichzelf te verwennen is dat verboden zo zijn wij vrouwen nu eenmal. Mag dat
Graag zelfs.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, elke vrouw houdt ervan omzichzelf te verwennen is dat verboden zo zijn wij vrouwen nu eenmal. Mag dat
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt. Ik hou wel van een vrouw die zich niet al te druk maakt om haar snor...
En wij houden ervan om af en toe een boer of een scheet te laten. Is dat verboden? Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Mag dat?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Maar toch, je wilt ze toch niet zien rondlopen na hun 30ste ZONDER make-up en hun borsten op hun knieeen!?quote:
Dat vindt jij, holbewonerquote:Op woensdag 24 april 2013 12:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De gemiddelde atlete is nou niet direct een toonbeeld van vrouwelijkheid...
Bedanktquote:Op woensdag 24 april 2013 12:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
niet veelHoef niet veel te doen om er toonbaar en functioneel uit te zien
True story
Mannen zijn meer prestratie gericht dan mannen daarom.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je had op kunnen letten bij biologie.
Of eens de persoonlijke records van sporters met elkaar kunnen vergelijken.
Zolang ze geen puntige knieën heeft is het geen probleem.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar toch, je wilt ze toch niet zien rondlopen na hun 30ste ZONDER make-up en hun borsten op hun knieeen!?
Seems legit.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannen zijn meer prestratie gericht dan mannen daarom.
Smoesjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Nee, we zijn meer PENETRATIE gericht.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Beter doe je wat productiefs...oh wacht je bent een vrouw. Laat maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:43 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat vindt u, ik hou ervan om er lekker te ruiken, En mooi te verzorgen
Het is VIES, wat gebeurdt er in jullie lichaam dat jullie zoveel produceren niet normaal. Gewoon rot van binnen denk ikquote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En wij houden ervan om af en toe een boer of een scheet te laten. Is dat verboden? Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Mag dat?
En dat heeft niks met biologie te maken. Nee, je laat echt zien dat je ook best wereldleider kan zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW , je bent verkeerd bezig. Beledigendquote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar toch, je wilt ze toch niet zien rondlopen na hun 30ste ZONDER make-up en hun borsten op hun knieeen!?
Kan je daar niet tegen dan? Ik bedoel, een vrouw kan daar toch boven staan als een man daar ook boven kan staan?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW , je bent verkeerd bezig. Beledigend
Ik vind die laag plamuur op je gezicht vies, maar dat laat ik je er toch ook gewoon op smeren zonder er topics over te openen en de helft van de wereldbevolking te generaliseren als holbewoner?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Het is VIES, wat gebeurdt er in jullie lichaam dat jullie zoveel produceren niet normaal. Gewoon rot van binnen denk ik
Niks mis met een lekker dikke knetterscheet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is VIES, wat gebeurdt er in jullie lichaam dat jullie zoveel produceren niet normaal. Gewoon rot van binnen denk ik
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter doe je wat productiefs...oh wacht je bent een vrouw. Laat maar.
En daarom zijn wij het sterkere geslachtquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
Had je geen hogere pijngrens dan!?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind die laag plamuur op je gezicht vies, maar dat laat ik je er toch ook gewoon op smeren zonder er topics over te openen en de helft van de wereldbevolking te generaliseren als holbewoner?
Ik zou een biologieboek proberen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Net doen alsof TS geen scheten of boeren laat,tuurlijk meidquote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg toch HOLBEWONERS. schijt je ook naast je bed Holbewoner.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker dikke knetterscheet.
Vrouwen zijn denk ik niet sterk genoeg om dat geestelijk aan te kunnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Dit zegt genoeg toch HOLBEWONERS. schijt je ook naast je bed Holbewoner.
Dit zegt genoeg over mannen,
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Of zwak juist, ik heb het zelf meegemaakt. Toen ik een bijbaantje had, ze waren boos niet mee eens omdat ik leiding hadquote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
En daarom zijn wij het sterkere geslacht
Nee klopt, doen vrouwen niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Net doen alsof TS geen scheten of boeren laat,tuurlijk meid
Jij bent nogal seksistisch bezig. Ik vind dat je daar als vrouw boven moet staan.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wowquote:Op woensdag 24 april 2013 12:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bier halen mag ook, je moet alleen dan wel zorgen voor een wat langere ketting.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:51 schreef LompeHork het volgende:
WOW HOLBEWONERS WOW wow WOW jij wint het ech nie van een vrouwulluke topatleet WOW
Maar er was geen aanrecht tot de 20ste eeuw...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:50 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, Volgens leef ik weer in de 16 de eeuw WOW, wat slecht zeg wow
Zooooo , waarom. Kan je dat zelf nietquote:Op woensdag 24 april 2013 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben je nou al klaar met stofzuigen of moet je nog meer motivatie hebben?
Daar heb ik personeel vrouwen voor, doen ze ook nog eens wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:53 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Zooooo , waarom. Kan je dat zelf niet
Hij is vrouwelijke topatleten aan het verslaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:53 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Zooooo , waarom. Kan je dat zelf niet
Met scheten. Blijkbaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Als vrouwen sterker zijn, hoe kan men nou vrouwen onderdrukken?
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij is vrouwelijke topatleten aan het verslaan.
har har harquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik en mijn leger van stokstaartjes.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom sleepten holbewoners hun vrouw aan de haren de grot in?WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ts moet haar waffel dichthouden, je zet alle vrouwen voor gek.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
TS zullen we een site oid oprichten, ben helemaal klaar met mannen.
Ze kunnen ook niks!
Bah, vorige week gaf een man mij richtingaanwijzingen. Maar hij stuurde mij rechts in plaats van links. VUILE ZAK! Ik kwam te laat op mijn afspraak, en dus moeten alle mannen uitsterven.
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Ze kunnen ook niks!
Bah, vorige week gaf een man mij richtingaanwijzingen. Maar hij stuurde mij rechts in plaats van links. VUILE ZAK! Ik kwam te laat op mijn afspraak, en dus moeten alle mannen uitsterven.
Wil je verkering met mij?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Ze kunnen ook niks!
WOWquote:
Hahahh, ja schat. Goed idee. Bedankt. Wanneer zullen we beginnenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Ze kunnen ook niks!
Schikt volgende week jou?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hahahh, ja schat. Goed idee. Bedankt. Wanneer zullen we beginnen
Ze heeft nu al een relatie met mij, helaas.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hahahh, ja schat. Goed idee. Bedankt. Wanneer zullen we beginnen
Loop je de boel weer te onderdrukken?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze heeft nu al een relatie met mij, helaas.
Dat is meer voor jou.. Vrouwenwerk.. Ken je plekquote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hhahaha, en stofzuigen, en de ramen lappen
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hhahaha, en stofzuigen, en de ramen lappen
WOW, waarom vrouwenwerk, is zeker ook bewezenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is meer voor jou.. Vrouwenwerk.. Ken je plek
Dat nog niet eens. Werk voor uitzendkrachten is het.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is meer voor jou.. Vrouwenwerk.. Ken je plek
Vrouwelijke uitzendkrachten wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. Werk voor uitzendkrachten is het.
Statistiek.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, waarom vrouwenwerk, is zeker ook bewezen
Je hebt meer oog voor detail.. Wij kijken over stof heen. zijn te zwak om alles te zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, waarom vrouwenwerk, is zeker ook bewezen
Wat een flikker.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik heb 1 hele goeie vriend een man en die is homo. En hij zegt ook dat vrouwen onderdrukt worden en geen gelijk kansen krijgen
Hij wil je gewoon gevenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik heb 1 hele goeie vriend een man en die is homo. En hij zegt ook dat vrouwen onderdrukt worden en geen gelijk kansen krijgen
Zou best eens een hele slechte friendzone kunnen zijn ja.quote:
Jullie kijken over veel dingen heen, en luisteren kunnen jullie ookal nietquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt meer oog voor detail.. Wij kijken over stof heen. zijn te zwak om alles te zien.
Maar hij is dan ook homoquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Komt omdat jullie er de hele tijd doorheen lullen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Jullie kijken over veel dingen heen, en luisteren kunnen jullie ookal niet
Dat is stiekem gewoon een vrouw.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Je vader?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik schaam mij voor vrouwen zoals TS. Wat een matige stelling en onderbouwing.
daarom is het ook jou werkquote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat zeg je?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Iets met holbewoner.quote:
WOWquote:
Hey ik vind ook dat vrouwen het betere ras zijn, ondanks dat ik een man ben, zou je verkering met mij willen, ik wil best je mannenslaafje zijn, oppermachtige vrouw die je bent. Het enigste wat ik wil is seks, ik doe daar alles voor, werken, koken en zelfs stofzuigen.quote:
ga jij es heel gauw terug de keuken in en sandwiches maken voor mannen. Denken dat je een stem hebtquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik ga eten, met holbewoners praten wordt je moe van. Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners. Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
Beetje respect ok.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik ga eten, met holbewoners praten wordt je moe van. Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners. Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
Hey schat ik heb zojuist op mijn bord gescheten, ben ik nu een gemuteerde vrouwelijke holbewoner?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey schat ik heb zojuist op mijn bord gescheten, ben ik nu een gemuteerde vrouwelijke holbewoner?
Nee, je bent geemancipeerd zoals jullie al jaren willenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey schat ik heb zojuist op mijn bord gescheten, ben ik nu een gemuteerde vrouwelijke holbewoner?
DIT ZEGT GENOEG, TOCH . heb ik te veel gezegdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ik vind ook dat vrouwen het betere ras zijn, ondanks dat ik een man ben, zou je verkering met mij willen, ik wil best je mannenslaafje zijn, oppermachtige vrouw die je bent. Het enigste wat ik wil is seks, ik doe daar alles voor, werken, koken en zelfs stofzuigen.
Vasthoudend hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW meen je dat echt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Olment het volgende:
[..]
ga jij es heel gauw terug de keuken in en sandwiches maken voor mannen. Denken dat je een stem hebt![]()
Mannenslaaf ben je, je zou aan mijn kant moeten staan. Judasquote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zeggen "Dat ging al mis toen je door bleef typen nadat je op 'nieuw topic' hebt gedrukt.quote:
Ik heb ook een hondenriem om m'n nek, stel je voor dat ik weg zou rennen uit de keuken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannenslaaf ben je, je zou aan mijn kant moeten staan. Judas
Vas is een verdomde bazin.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannenslaaf ben je, je zou aan mijn kant moeten staan. Judas
Ugh.quote:
Oek.quote:met holbewoners praten wordt je moe van.
Urk?quote:Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners.
Orf.quote:Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
Hurf.quote:
Zou mij niks verbazen als het echt zo was, ben je trots opjezelf. Mannen slaafjequote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een hondenriem om m'n nek, stel je voor dat ik weg zou rennen uit de keuken.
Dit vind ik echt zo gaaf.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft ts al in haar blote tieten en besmeurd met leuke leuzen ergens staan protesteren inmiddels?
En toch heb je ons nodigquote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Nieuwe Conclusie: Mannen zijn slecht , dom, vies, stinken, kortzichticht, kort geheugen, Raar, macht zuchtig. seksverslaafd, overdonderd, zielig, eng, Bekrompen, weten geen raad met hun houdig, haantje gedrag.
Moet ik door gaan.
Ga nou godverdomme m'n brood smeren mens, ik heb niet de hele dag de tijdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Nieuwe Conclusie: Mannen zijn slecht , dom, vies, stinken, kortzichticht, kort geheugen, Raar, macht zuchtig. seksverslaafd, overdonderd, zielig, eng, Bekrompen, weten geen raad met hun houdig, haantje gedrag.
Moet ik door gaan.
Dit is een compliment,en ben het binnen 2 minuten toch al vergetenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Moet ik door gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |