Beetje respect ok.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik ga eten, met holbewoners praten wordt je moe van. Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners. Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
Hey schat ik heb zojuist op mijn bord gescheten, ben ik nu een gemuteerde vrouwelijke holbewoner?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik ga eten, met holbewoners praten wordt je moe van. Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners. Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey schat ik heb zojuist op mijn bord gescheten, ben ik nu een gemuteerde vrouwelijke holbewoner?
Nee, je bent geemancipeerd zoals jullie al jaren willenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey schat ik heb zojuist op mijn bord gescheten, ben ik nu een gemuteerde vrouwelijke holbewoner?
DIT ZEGT GENOEG, TOCH . heb ik te veel gezegdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ik vind ook dat vrouwen het betere ras zijn, ondanks dat ik een man ben, zou je verkering met mij willen, ik wil best je mannenslaafje zijn, oppermachtige vrouw die je bent. Het enigste wat ik wil is seks, ik doe daar alles voor, werken, koken en zelfs stofzuigen.
Vasthoudend hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW meen je dat echt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Olment het volgende:
[..]
ga jij es heel gauw terug de keuken in en sandwiches maken voor mannen. Denken dat je een stem hebt![]()
Mannenslaaf ben je, je zou aan mijn kant moeten staan. Judasquote:Op woensdag 24 april 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zeggen "Dat ging al mis toen je door bleef typen nadat je op 'nieuw topic' hebt gedrukt.quote:
Ik heb ook een hondenriem om m'n nek, stel je voor dat ik weg zou rennen uit de keuken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannenslaaf ben je, je zou aan mijn kant moeten staan. Judas
Vas is een verdomde bazin.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannenslaaf ben je, je zou aan mijn kant moeten staan. Judas
Ugh.quote:
Oek.quote:met holbewoners praten wordt je moe van.
Urk?quote:Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners.
Orf.quote:Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
Hurf.quote:
Zou mij niks verbazen als het echt zo was, ben je trots opjezelf. Mannen slaafjequote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een hondenriem om m'n nek, stel je voor dat ik weg zou rennen uit de keuken.
Dit vind ik echt zo gaaf.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft ts al in haar blote tieten en besmeurd met leuke leuzen ergens staan protesteren inmiddels?
En toch heb je ons nodigquote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Nieuwe Conclusie: Mannen zijn slecht , dom, vies, stinken, kortzichticht, kort geheugen, Raar, macht zuchtig. seksverslaafd, overdonderd, zielig, eng, Bekrompen, weten geen raad met hun houdig, haantje gedrag.
Moet ik door gaan.
Ga nou godverdomme m'n brood smeren mens, ik heb niet de hele dag de tijdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Nieuwe Conclusie: Mannen zijn slecht , dom, vies, stinken, kortzichticht, kort geheugen, Raar, macht zuchtig. seksverslaafd, overdonderd, zielig, eng, Bekrompen, weten geen raad met hun houdig, haantje gedrag.
Moet ik door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |