Je hebt meer oog voor detail.. Wij kijken over stof heen. zijn te zwak om alles te zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, waarom vrouwenwerk, is zeker ook bewezen
Wat een flikker.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik heb 1 hele goeie vriend een man en die is homo. En hij zegt ook dat vrouwen onderdrukt worden en geen gelijk kansen krijgen
Hij wil je gewoon gevenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik heb 1 hele goeie vriend een man en die is homo. En hij zegt ook dat vrouwen onderdrukt worden en geen gelijk kansen krijgen
Zou best eens een hele slechte friendzone kunnen zijn ja.quote:
Jullie kijken over veel dingen heen, en luisteren kunnen jullie ookal nietquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt meer oog voor detail.. Wij kijken over stof heen. zijn te zwak om alles te zien.
Maar hij is dan ook homoquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Komt omdat jullie er de hele tijd doorheen lullen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Jullie kijken over veel dingen heen, en luisteren kunnen jullie ookal niet
Dat is stiekem gewoon een vrouw.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Je vader?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik schaam mij voor vrouwen zoals TS. Wat een matige stelling en onderbouwing.
daarom is het ook jou werkquote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wat zeg je?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Iets met holbewoner.quote:
WOWquote:
Hey ik vind ook dat vrouwen het betere ras zijn, ondanks dat ik een man ben, zou je verkering met mij willen, ik wil best je mannenslaafje zijn, oppermachtige vrouw die je bent. Het enigste wat ik wil is seks, ik doe daar alles voor, werken, koken en zelfs stofzuigen.quote:
ga jij es heel gauw terug de keuken in en sandwiches maken voor mannen. Denken dat je een stem hebtquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik ga eten, met holbewoners praten wordt je moe van. Oh ja het stenentijdperk is al voorbij mannen Holbewoners. Echt bah jullie mannen denkwijze is zeer laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |