quote:Op woensdag 24 april 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Ts moet haar waffel dichthouden, je zet alle vrouwen voor gek.
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
TS zullen we een site oid oprichten, ben helemaal klaar met mannen.
Ze kunnen ook niks!
Bah, vorige week gaf een man mij richtingaanwijzingen. Maar hij stuurde mij rechts in plaats van links. VUILE ZAK! Ik kwam te laat op mijn afspraak, en dus moeten alle mannen uitsterven.
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Ze kunnen ook niks!
Bah, vorige week gaf een man mij richtingaanwijzingen. Maar hij stuurde mij rechts in plaats van links. VUILE ZAK! Ik kwam te laat op mijn afspraak, en dus moeten alle mannen uitsterven.
Wil je verkering met mij?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Ze kunnen ook niks!
WOWquote:
Hahahh, ja schat. Goed idee. Bedankt. Wanneer zullen we beginnenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:06 schreef summer2bird het volgende:
Ze kunnen ook niks!
Schikt volgende week jou?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hahahh, ja schat. Goed idee. Bedankt. Wanneer zullen we beginnen
Ze heeft nu al een relatie met mij, helaas.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hahahh, ja schat. Goed idee. Bedankt. Wanneer zullen we beginnen
Loop je de boel weer te onderdrukken?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze heeft nu al een relatie met mij, helaas.
Dat is meer voor jou.. Vrouwenwerk.. Ken je plekquote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hhahaha, en stofzuigen, en de ramen lappen
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hhahaha, en stofzuigen, en de ramen lappen
WOW, waarom vrouwenwerk, is zeker ook bewezenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is meer voor jou.. Vrouwenwerk.. Ken je plek
Dat nog niet eens. Werk voor uitzendkrachten is het.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is meer voor jou.. Vrouwenwerk.. Ken je plek
Vrouwelijke uitzendkrachten wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. Werk voor uitzendkrachten is het.
Statistiek.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, waarom vrouwenwerk, is zeker ook bewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |