Nee, we zijn meer PENETRATIE gericht.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannen zijn meer prestratie gericht dan mannen daarom.
Beter doe je wat productiefs...oh wacht je bent een vrouw. Laat maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:43 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat vindt u, ik hou ervan om er lekker te ruiken, En mooi te verzorgen
Het is VIES, wat gebeurdt er in jullie lichaam dat jullie zoveel produceren niet normaal. Gewoon rot van binnen denk ikquote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En wij houden ervan om af en toe een boer of een scheet te laten. Is dat verboden? Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Mag dat?
En dat heeft niks met biologie te maken. Nee, je laat echt zien dat je ook best wereldleider kan zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannen zijn meer prestratie gericht dan mannen daarom.
WOW , je bent verkeerd bezig. Beledigendquote:Op woensdag 24 april 2013 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar toch, je wilt ze toch niet zien rondlopen na hun 30ste ZONDER make-up en hun borsten op hun knieeen!?
Kan je daar niet tegen dan? Ik bedoel, een vrouw kan daar toch boven staan als een man daar ook boven kan staan?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW , je bent verkeerd bezig. Beledigend
Ik vind die laag plamuur op je gezicht vies, maar dat laat ik je er toch ook gewoon op smeren zonder er topics over te openen en de helft van de wereldbevolking te generaliseren als holbewoner?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Het is VIES, wat gebeurdt er in jullie lichaam dat jullie zoveel produceren niet normaal. Gewoon rot van binnen denk ik
Niks mis met een lekker dikke knetterscheet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is VIES, wat gebeurdt er in jullie lichaam dat jullie zoveel produceren niet normaal. Gewoon rot van binnen denk ik
WOWquote:Op woensdag 24 april 2013 12:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter doe je wat productiefs...oh wacht je bent een vrouw. Laat maar.
En daarom zijn wij het sterkere geslachtquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
Had je geen hogere pijngrens dan!?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind die laag plamuur op je gezicht vies, maar dat laat ik je er toch ook gewoon op smeren zonder er topics over te openen en de helft van de wereldbevolking te generaliseren als holbewoner?
Ik zou een biologieboek proberen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Waar kan ik dat lezen in de bijbel zeker
Net doen alsof TS geen scheten of boeren laat,tuurlijk meidquote:Op woensdag 24 april 2013 12:44 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg toch HOLBEWONERS. schijt je ook naast je bed Holbewoner.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks mis met een lekker dikke knetterscheet.
Vrouwen zijn denk ik niet sterk genoeg om dat geestelijk aan te kunnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Dit zegt genoeg toch HOLBEWONERS. schijt je ook naast je bed Holbewoner.
Dit zegt genoeg over mannen,
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Of zwak juist, ik heb het zelf meegemaakt. Toen ik een bijbaantje had, ze waren boos niet mee eens omdat ik leiding hadquote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
En daarom zijn wij het sterkere geslacht
Nee klopt, doen vrouwen niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Net doen alsof TS geen scheten of boeren laat,tuurlijk meid
Jij bent nogal seksistisch bezig. Ik vind dat je daar als vrouw boven moet staan.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |