Hoe schijten holbewoners dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Mannen zijn eigelijk overbodig, mannen zijn nog steeds holbewoners, ze laten iedere minuut boeren en schijten hele dag net als holbewoners.
of elkaar aan de haren trekkenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef Catch22- het volgende:
Vrouwen en macht.
[ afbeelding ]
says it all
Vrouwen huilen vaker dan mannen, dat is bewezen. Dus stelling klopt wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Apotheose, is dat bewezen. Er zijn ook hele sterke vrouwen, en hele zwakke mannen. Dus je stelling klopt dan niet.
dus we kunnen in alle sporten de vrouwen en mannen bij elkaar doen?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wie heeft het de wereld in gebracht dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn, door mannen denk ik.
Is het ook bewezen dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn NEE, kan mij daar zo kwaad over maken.
Het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen een veel hogere pijngrens hebben dan mannen.
Mannen proberen vrouwen al sinds de oertijd al klein te houden en te onderdrukken.
Ben blij dat wij in een tijd leven waar vrouwen steeds meer rechten krijgen en voor zich zelf opkomen.
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zoals mij denken , en dat mannen het zwakkere geslacht is.
Als ik een kort rokje draag, of iets straks moet je kijken hoe mannen reageren als holbewoners, daaraan kan je zien dat mannen zwak zijn en dat vrouwen de MACHT hebben over mannen.
Mannen zijn ZWAK, en vrouwen zijn het sterkere en slimmere geslacht.
Mannen zijn eigelijk overbodig, mannen zijn nog steeds holbewoners, ze laten iedere minuut boeren en schijten hele dag net als holbewoners.
Ciao Aelia
Kinderen zijn het kwaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Waarom zouden vrouwen niet de wereld kunnen leiden, slaat ook nergens op. Vergeet niet dat wij vrouwen nog altijd wel kinderen op aarde brengen. Niet het minste toch. Maar jah daar hoor je mannen niet over of moet ik holbewoner zeggen.
Maandelijkse periode/emotie betrekken tot zaken die met een rationeel oog afgehandeld moeten worden, minder leidinggevende kwaliteiten.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Waarom zouden vrouwen niet de wereld kunnen leiden, slaat ook nergens op. Vergeet niet dat wij vrouwen nog altijd wel kinderen op aarde brengen. Niet het minste toch. Maar jah daar hoor je mannen niet over of moet ik holbewoner zeggen.
Och jee, mevrouw is op haar teentjes getrapt. Ik denk dat het voor jou maar eens tijd is dat je een goede beurt krijgtquote:Op woensdag 24 april 2013 12:03 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Vrouwen huilen vaker, hmm dat klopt misschien maar kijk. Als wij huilen komen alle frustratie eruit. Jullie mannen kroppen alles op tot de bom ontploft en je deprisief wordt. Wat is dan beter, gelijk alles eruit huilen toch Holbewoners.
Oja holbewoners huilen niet ze schreeuwen alleen maar.
Ja, maar dan zeggen jullie: "Ik wil wel werken, maar dan 2,53 dag per week, want ik moet wel tijd voor mezelf hebben." Als je de wereld wilt leiden, dan moet je 7 dagen per week paraat willen staan, niet een derde omdat het anders allemaal een beetje te zwaar voor je wordt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wie heeft het de wereld in gebracht dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn, door mannen denk ik.
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zoals mij denken , en dat mannen het zwakkere geslacht is.
Als ik een kort rokje draag, of iets straks moet je kijken hoe mannen reageren als holbewoners, daaraan kan je zien dat mannen zwak zijn en dat vrouwen de MACHT hebben over mannen.
eigelijk
Je zou je minder moeten focussen op mannen, en beter moeten opletten op school.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:03 schreef AeliaDaAmora het volgende:
komen alle frustratie eruit.
deprisief wordt.
Dat kennen ze niet waar TS vandaan komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Je zou je minder moeten focussen op mannen, en beter moeten opletten op school.
Altijd maar weer het krijgen van kinderen erbij halen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
ik zeg ook niet dat het een feit is. Ik zeg dat het mijn ervaring is.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:57 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Apotheose, is dat bewezen. Er zijn ook hele sterke vrouwen, en hele zwakke mannen. Dus je stelling klopt dan niet.
huishoudschool bedoelde ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat kennen ze niet waar TS vandaan komt.
Waarom zou dat moeten?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Mannen en vrouwen in sport door elkaar, kan. Dan moet het net als in het boksen zelfde gewichtklassen enzo .Kijken wie er dan wint toch eerlijke kansen .
ow?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex,
Alsof mannen elke seconde seks moeten hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex, wij vrouwen kunnen zonder seks. Vrouwen krijgen geen kans om aan de macht te komen, Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
Dus zwakker geslacht, opgelost.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex, wij vrouwen kunnen zonder seks. Vrouwen krijgen geen kans om aan de macht te komen, Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
En die kans krijgen jullie niet omdat jullie zwakker zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, Wat een belediging zeg. Zou je moeder leuk vinden dat je zo over vrouwen denkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Altijd maar weer het krijgen van kinderen erbij halen.
Kijk eens naar de emotionele stabiliteit van de gemiddelde vrouwmens, die kunnen nog net een huishouden draaiende houden.
Zou je vader leuk vinden dat je zo over mannen denkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
WOW, Wat een belediging zeg. Zou je moeder leuk vinden dat je zo over vrouwen denkt.
Hebben niet, denken welquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alsof mannen elke seconde seks moeten hebben.
mwaaaah.... dat zal toch ook heus wel weer meevallenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kijk eens naar de emotionele stabiliteit van de gemiddelde vrouwmens, die kunnen nog net een huishouden draaiende houden.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Als ik zeg dat de aarde plat is zeggen mensen ook gewoon dat ik het fout heb hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Er is niemand die zegt , ja Aelia daar heb je gelijk in.
Wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Ik had niet anders verwacht dat holbewoners zo zouden reageren. Er is niemand die zegt , ja Aelia daar heb je gelijk in. Alleen maar haat tegen vrouwen, en dat vrouwen minder kunnen dan mannen.
Tuurlijk niet, wij lopen elk week einde over de rand toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de aarde plat is zeggen mensen ook gewoon dat ik het fout heb hoor.
Dank je, ben blij dat je aan mijn kant staat. Dat klopt helaas mannen hebben van zichzelf meer spierkracht. Wie niet sterk is moet slim zijn toch.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef Anyanka het volgende:
Het is maar helemaal hoe je sterk en zwak operationaliseert.
Mannen hebben gemiddeld aanzienlijk meer spierkracht. Dat is sterk. Ze hebben wel meer erfelijke ziektes en gaan eerder dood. Dat is zwak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |