Excuses voor mijn spelling, ik weet het schort er nog altijd aan. Het is niet mijn taal sorryquote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Taal is (zal ik maar zeggen), niet jouw ding...
Wow, kon zij WEL spellen...!?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, echt triest dat jullie mannen zo bekrompen en kortzichtig zijn.Ik hoop echt dat er ooit een vrouwelijke president komt in Amerika.
Kennen jullie Elizabeth The virgem queen, een hele sterke vrouw die Inglaterra leidden en het won van de spaanjaarden. Dus het kan wel een sterke vrouw aan de macht.
Graziequote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt gelijk TS, al die mannen, bah!
Graziequote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt gelijk TS, al die mannen, bah!
Omdat u een dame bent zal ik het door de vingers zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Excuses voor mijn spelling, ik weet het schort er nog altijd aan. Het is niet mijn taal sorry
Niemand zegt ook dat een goede vrouwelijke leider onmogelijk is.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, echt triest dat jullie mannen zo bekrompen en kortzichtig zijn.Ik hoop echt dat er ooit een vrouwelijke president komt in Amerika.
Kennen jullie Elizabeth The virgem queen, een hele sterke vrouw die Inglaterra leidden en het won van de spaanjaarden. Dus het kan wel een sterke vrouw aan de macht.
Jullie zijn toch zo goed in taal? Beetje zwak dit, hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Excuses voor mijn spelling, ik weet het schort er nog altijd aan. Het is niet mijn taal sorry
Nou ja zeg, je hebt toch ook zwakke mannen. En vrouwelijke topatleten. Dus wil jij zeggen dat je van een vrouwelijk Topatleet kan winnen in sprinten , zwemmen , boksen NEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 april 2013 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
Iedere man met een vaste relatie, die nekpijn krijgt van het omkijken waar zijn vriendin blijft, omdat die zo fucking langzaam loopt, fietst, zwemt, whatever, WEET dat vrouwen fysiek het zwakkere geslacht zijn.
.... en zelfs al kunnen ze het fysiek al bijbenen, dan ben je ze na 3 bochten kwijt want dan zijn ze verdwaald, omdat ze geen richtingsgevoel hebben...
Maar jullie vrouwen zijn dan zo sterk? Waarom hebben jullie dan een man nodig om de macht aan jullie te geven? Als vrouwen zo sterk zijn, pakken ze die macht toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Wij vrouwen hoeven niet elke seconde sex, wij vrouwen kunnen zonder seks. Vrouwen krijgen geen kans om aan de macht te komen, Een vrouw die baas is over een man, dat pikken mannen niet.
Qua fysiek zijn mannen sterker dan vrouwen, daar is geen ontkennen aan. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar gemiddeld gezien is de man sterker dan de vrouw.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt toch ook zwakke mannen. En vrouwelijke topatleten. Dus wil jij zeggen dat je van een vrouwelijk Topatleet kan winnen in sprinten , zwemmen , boksen NEEEEEEEEEEEEE
Maar die vrouwelijke topatleet legt het wel af tegen een mannelijke topatleet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt toch ook zwakke mannen. En vrouwelijke topatleten. Dus wil jij zeggen dat je van een vrouwelijk Topatleet kan winnen in sprinten , zwemmen , boksen NEEEEEEEEEEEEE
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA GIRLPOWER . Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch, een piemel is interdaard raar ahahhahahahahahahahahahquote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef summer2bird het volgende:
Weet je wat echt walgelijk aan mannen is?
De geslachtsdelen.
Ze zeiken altijd over de vagina, maar piemels zijn echt smerig!
Als ik mannen zie lopen zie ik gewoon piemels met poten eraan, zo lelijk.
Bah bah bah.
Nee, maar IK ben dan ook geen topatleet die dagelijks traint. Ik ben gewoon een doorsnee Brad Pitt look-a-like met een doorsnee conditie, en dan ben ik doorgaans dus alsnog 'fitter' dan een doorsnee meid met doorsnee conditie...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
In deze kan ik je alleen maar gelijk gevenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch
Hier heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch
Daar heb je een punt, eigelijk zou er een vrouwen leger moeten komen die coup gaat plegen bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 april 2013 12:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar jullie vrouwen zijn dan zo sterk? Waarom hebben jullie dan een man nodig om de macht aan jullie te geven? Als vrouwen zo sterk zijn, pakken ze die macht toch?
TS is helemaal van het padje af.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, eigelijk zou er een vrouwen leger moeten komen die coup gaat plegen bedankt voor de tip
Dat klopt, maar dat heb je met mannen onderling ook. Dus de stelling vrouwen zijn zwak klopt dan toch niet NOUquote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Qua fysiek zijn mannen sterker dan vrouwen, daar is geen ontkennen aan. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar gemiddeld gezien is de man sterker dan de vrouw.
Prachtig idd....quote:Op woensdag 24 april 2013 12:29 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen lichaam is gewoon prachtig toch!?
Nee, geweld staat niet leuk bij julliequote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, eigelijk zou er een vrouwen leger moeten komen die coup gaat plegen bedankt voor de tip
Die komen hun tent niet uit.. Makeup zit niet goed, staat deze broek mij wel, Past mij geweer fohn wel bij mijn helmquote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |