Dat jullie mannen het mij eens zouden zijn dat vrouwen worden onderdrukt voor topfunctiesquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wij lopen elk week einde over de rand toch?
Wat grappig dat jij dat hardop durft uit te spreken.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:12 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dank je, ben blij dat je aan mijn kant staat. Dat klopt helaas mannen hebben van zichzelf meer spierkracht. Wie niet sterk is moet slim zijn toch.
Klopt, er wordt volgens mij ook een fractie meer jongens geboren, omdat die iets meer kans hebben vroeg te overlijden, omdat ze idd iets zwakker zijn wat dat betreft.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:11 schreef Anyanka het volgende:
Het is maar helemaal hoe je sterk en zwak operationaliseert.
Mannen hebben gemiddeld aanzienlijk meer spierkracht. Dat is sterk. Ze hebben wel meer erfelijke ziektes en gaan eerder dood. Dat is zwak.
Vrouwen zijn niet betrouwbaar genoeg voor werkgevers, wie weet willen jullie ineens met zwangersschap verlof. Of wil je minder werken om meer bij de kleine te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat jullie mannen het mij eens zouden zijn dat vrouwen worden onderdrukt voor topfuncties
hahahha.. Beter je best doen meiske.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat jullie mannen het mij eens zouden zijn dat vrouwen worden onderdrukt voor topfuncties
Laat eens wat meer zien dan, zo moeilijk kan het toch niet zijn om het zwakkere geslacht onder de duim te houden?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Niet over mijn vader praten, hij is ook van de oude stempel dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou je vader leuk vinden dat je zo over mannen denkt.
Dan is hij in ieder geval verstandig.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:14 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Niet over mijn vader praten, hij is ook van de oude stempel dus.
Met een bamboestok.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
Als vrouwen een hogere pijngrens hebben, dan vind TS dus eigenlijk dat mannen vrouwen HARDER zouden mogen slaan...!?
Is dat niet zo dan, denken mannen niet iedere seconde aan SEX. Oh die zou ik wel een beurt willen geven oh die is lekker. Oh wat een tieten , kijk die kont NIET DAN. Geef maar eerlijk toe holbewonerquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alsof mannen elke seconde seks moeten hebben.
Wat ben jij raarquote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
Als vrouwen een hogere pijngrens hebben, dan vind TS dus eigenlijk dat mannen vrouwen HARDER zouden mogen slaan...!?
Haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan, denken mannen niet iedere seconde aan SEX. Oh die zou ik wel een beurt willen geven oh die is lekker. Oh wat een tieten , kijk die kont NIET DAN. Geef maar eerlijk toe holbewoner
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef iketurnerjr het volgende:
Vriendje van TS heeft vandaag relatie verbroken?
De gemiddelde vrouw is niet constant op zoek naar een potente man die haar potentiele kinderen zou kunnen bevaderen?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Is dat niet zo dan, denken mannen niet iedere seconde aan SEX. Oh die zou ik wel een beurt willen geven oh die is lekker. Oh wat een tieten , kijk die kont NIET DAN. Geef maar eerlijk toe holbewoner
Kan ik me voorstellen als je een vriendin hebt met dit soort waan ideeen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef iketurnerjr het volgende:
Vriendje van TS heeft vandaag relatie verbroken?
Geen oorlog, wapens vernietigen. Legers opzeggen. Massavernietigingswapens vernietigigen daarmee te beginnen. Meer liefdequote:Op woensdag 24 april 2013 12:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan is hij in ieder geval verstandig.
Vrouwen aan de machtWaar wil je in godnaam heen met de wereld.. Helemaal de verdoemenis in helpen?
Je denkt toch niet dat we daar tijdens het leiden van de wereld tijd voor hebben?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:16 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
En dan? Dan is er 1 land wat geregeerd wordt door mannen,, Ga je dan ze dood huilen of irriteren?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Geen oorlog, wapens vernietigen. Legers opzeggen. Massavernietigingswapens vernietigigen daarmee te beginnen. Meer liefde
toch gelachen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat eerste. Het ligt er helaas te dik bovenop.
NEEEEE , klopt je denk met haar wil ik gaan pichnicken . Gek ben jij zeg, rare vogelquote:Op woensdag 24 april 2013 12:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Haha.
Dat staat toch niet gelijk aan meteen aan seks denken.
Amen broeder.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
We kunnen in ieder geval vaststellen dat TS een vrouw is, want erg rationeel is ze niet...
True true, dat gesmijt met "holbewoner" is bijzonder vermakelijk, TS "haar" vader is namelijk van de oude stempel, vraag me af wat hij dan wel niet met haar doet als ze dat tegen hem zegt.quote:
daar zijn mannen denk ik inderdaad veel beter in...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
We kunnen in ieder geval vaststellen dat TS een vrouw is, want erg rationeel is ze niet...
Klopt ja, ik ben een haan. Dus dat kun je wel beschouwen als een rare vogel.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
NEEEEE , klopt je denk met haar wil ik gaan pichnicken . Gek ben jij zeg, rare vogel
Beter in onderbouwde argumenten geven dan TS wel ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zijn mannen denk ik inderdaad veel beter in...
Klopt. Stond ook in mijn sterrenbeeld vanmorgen!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zijn mannen denk ik inderdaad veel beter in...
Ik heb al wat achtergelaten voor de W&T mods, die mogen hem wat mij betreft naar mij toe schoppenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:21 schreef Misty_eyes het volgende:
@LompeHork: kan je dit topic verplaatsen naar Klaagbaak? Deze discussie is in Wetenschap niet helemaal op zijn plaats imho.
Kom maar met die bronnen :-) Ze zijn er vast, maar roepen dat iets 'wetenschappelijk bewezen is' om je punt te onderschrijven is te makkelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen een veel hogere pijngrens hebben dan mannen.
Oké.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al wat achtergelaten voor de W&T mods, die mogen hem wat mij betreft naar mij toe schoppen
Meid je mag van geluk spreken, je kon ook ergens in een woestijn gebergte geboren worden en in een tent mogen rondlopen de hele dag en blauwgemept worden als je een keer geen zin hebt. Ik denk dat jij juist de hater bent in dit topic aan je frustratie te zien, is het weer de tijd van de maand ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:12 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dank je, ben blij dat je aan mijn kant staat. Dat klopt helaas mannen hebben van zichzelf meer spierkracht. Wie niet sterk is moet slim zijn toch.
Zegt me helemaal niks. Was dan waarschijnlijk een hele sterke vrouw die de wereld dusdanig heeft veranderd....quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, echt triest dat jullie mannen zo bekrompen en kortzichtig zijn.Ik hoop echt dat er ooit een vrouwelijke president komt in Amerika.
Kennen jullie Elizabeth The virgem queen, een hele sterke vrouw die Inglaterra leidden en het won van de spaanjaarden. Dus het kan wel een sterke vrouw aan de macht.
Taal is (zal ik maar zeggen), niet jouw ding...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
WOW, echt triest dat jullie mannen zo bekrompen en kortzichtig zijn.Ik hoop echt dat er ooit een vrouwelijke president komt in Amerika.
Kennen jullie Elizabeth The virgem queen, een hele sterke vrouw die Inglaterra leidden en het won van de spaanjaarden. Dus het kan wel een sterke vrouw aan de macht.
Je geeft het zelf al aan. Je moet er toch niet aan denken dat Obama halverwege zijn termijn er even tussenuit gaat voor zwangerschapsverlof?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:00 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Waarom zouden vrouwen niet de wereld kunnen leiden, slaat ook nergens op. Vergeet niet dat wij vrouwen nog altijd wel kinderen op aarde brengen. Niet het minste toch. Maar jah daar hoor je mannen niet over of moet ik holbewoner zeggen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. Je moet er toch niet aan denken dat Obama halverwege zijn termijn er even tussenuit gaat voor zwangerschapsverlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |