Laaste update Boston:quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef zijwielen het volgende:
heeft de illuminati wat met de bom te maken?
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!quote:'Verhoor Boston-verdachte op losse schroeven'
De Amerikaanse autoriteiten zullen mogelijk de nog levende verdachte van de bomaanslag bij de marathon in Boston niet kunnen verhoren. Dat zei burgemeester Tom Menino van Boston zondag tegen de nieuwszender ABC.
Volgens Menino is zijn gezondheidstoestand zeer ernstig. En wij weten niet of wij de gelegenheid krijgen hem te verhoren, aldus de burgemeester.
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
illuminati card spel voorspelde al een aanslag
FBI financiert de aanslagen volgens deze bron
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2095&l=NL
deze bron bevestigt mijn argument: dat er acteurs bij betrokken zijn. dat er zogenaamde beveiligers bij betrokken zijn. je ziet op geen een foto de echte dader dat vind ik ook opvallend. ook niet voor 100% betrouwbaar want het komt van infowars af.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
family guy voorspelde de aanslag al in hun aflevering. hoezo weten er al mensen voor de aanslag van af. dat geeft aan dat het gepland is. door de illuminati.
er is ook na de aanslag weer een wet aangenomen . die inhoud dat alle sociale media alle infomatie van personen mag afstaan aan amerika.
http://www.niburu.co/inde(...)2:internet&Itemid=35
Graag.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:50 schreef tribalwars het volgende:
ik probeert het nu met eigen woorden jullie te overtuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 24 april 2013 09:50 schreef tribalwars het volgende:
Jaag hem nou niet weg, ik zit hier vol spanning te wachten op het "ultieme bewijs" van een hoaxquote:Op woensdag 24 april 2013 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Graag.
Maar moet je niet naar school eigenlijk? De meivakantie is toch nog niet begonnen?
Daar krijg je toch alleen maar les uit Mainstream schoolboeken van de big-schooling conspiracy!quote:Op woensdag 24 april 2013 09:53 schreef skive het volgende:
[..]
Jaag hem nou niet weg, ik zit hier vol spanning te wachten op het "ultieme bewijs" van een hoax
besides, denk niet dat hij veel intelligenter word van naar school gaan is immers allemaal MSM en hoaxes
wacht ff daar hadden we dat tekenfilmpje weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:50 schreef tribalwars het volgende:
hoef was vanmiddag naar schoolquote:Op woensdag 24 april 2013 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Graag.
Maar moet je niet naar school eigenlijk? De meivakantie is toch nog niet begonnen?
Heb jij bewijs dat het niet waar is ? Net als jij is de ander niet zomaar te overtuigen en moet er echt meer komen dan " daar heb je weer zo'n gekkie " om dat aan te nemen als argument moet je juist een gekkie zijn .quote:Op woensdag 24 april 2013 09:47 schreef Snapcount2 het volgende:
Vraag TS deel 1:
BNW / bom Boston door Illuminati?
[..]
Laaste update Boston:
[..]
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!
Het 'bewijs' dat tot nu toe geleverd werd:
[..]
Wat snap jij niet van bewijslastquote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat het niet waar is ? Net als jij is de ander niet zomaar te overtuigen en moet er echt meer komen dan " daar heb je weer zo'n gekkie " om dat aan te nemen als argument moet je juist een gekkie zijn .
Tribalwars ging bewijzen dat de bomaanslagen in Boston een complot waren van de Illuminatie. Waarom moet ik dan ineens bewijs gaan leveren dat het niet waar is?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat het niet waar is ? Net als jij is de ander niet zomaar te overtuigen en moet er echt meer komen dan " daar heb je weer zo'n gekkie " om dat aan te nemen als argument moet je juist een gekkie zijn .
Een Familiy Guy aflevering waarvan al is bewezen dat deze zo is geknipt dat het lijkt alsof de aanslag voorspelt wordt een een kaartspel wat gemaakt is om de draak te steken met alle complottheoriën...quote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Als er steeds meer ongelovigen komen (*meldt*) hoe willen ze dan een wereldreligie forceren?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef tribalwars het volgende:
de illuminati werd aan hun duistere agenda.
hun hoofd doelen zijn.
- wereld bevolking van 0,5 miljard
-een wereld regering
-een wereld religie
-een politie staat mensen allemaal gechipt.
hoe willen ze een politie staat creëren.
door mensen bang te maken. als mensen bang zijn willen ze oplossing zo dat het niet meer voorkomt.
dus: ze maken mensen bang en komen met oplossing. ze creëren eigenlijk problemen en maken weer oplossing voor die problemen. dus: ze organiseren een aanslag zeggen dat die door moslims worden gepleegd. mensen worden bang stemmen dus in voor wetten die zorgen voor meer beveiliging en politie op straat. ,en mensen worden bang voor de moslims daar moet ook wat tegen gedaan worden. dus:hebben ze ook nog een reden om olie te stelen van de arabieren ,en mensen beginnen zo in te zien dat geloof alleen maar om geweld draait. dus: er komen meer ongelovige. dus door false attacks bereiken ze al twee van hun hoofd doelen.
Vraag:quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef tribalwars het volgende:
de illuminati werd aan hun duistere agenda.
hun hoofd doelen zijn.
-een wereld regering
-een wereld religie
door mensen bang te maken. als mensen bang zijn willen ze oplossing zo dat het niet meer voorkomt.
dus: ze maken mensen bang en komen met oplossing. ze creëren eigenlijk problemen en maken weer oplossing voor die problemen. dus: ze organiseren een aanslag zeggen dat die door moslims worden gepleegd. mensen worden bang stemmen dus in voor wetten die zorgen voor meer beveiliging en politie op straat. ,en mensen worden bang voor de moslims daar moet ook wat tegen gedaan worden. dus:hebben ze ook nog een reden om olie te stelen van de arabieren ,en mensen beginnen zo in te zien dat geloof alleen maar om geweld draait. dus: er komen meer ongelovige. dus door false attacks bereiken ze al twee van hun hoofd doelen.
omdat er nog wel wat gelovige zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als er steeds meer ongelovigen komen (*meldt*) hoe willen ze dan een wereldreligie forceren?
-chemtrailsquote:Op woensdag 24 april 2013 10:03 schreef skive het volgende:
[..]
Vraag:
Hoe reduceren ze de wereldbevolking en hoe denk jij dat wij dit accepteren
leuk allemaal dit... maar waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef tribalwars het volgende:
de illuminati werkte aan hun duistere agenda.
hun hoofd doelen zijn.
-een wereld regering
-een wereld religie
Het lijkt me oprecht super kut om zo te moeten leven. Sterkte man.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
-chemtrails
-e-nummers eten
-fastfood
-medcijnen
-vaccinaties
-drinkwater
-elektro magnetisch straling
wel betrouwbaar dit heb ik zelf onderzochtquote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuk allemaal dit... maar waar haal je dit vandaan?
bedoel, heeft een van de leden dit uitgelekt en hoe weet je of dit betrouwbaar is.
leuke is als ik een webiste maak waar ik zoiets neer zou zetten en mijn eigen visie er van maak.
en iemand anders pikt dat op en gebruikt dat als onomstotelijk bewijs.
is het dan wel of niet betrouwbaar?
En die gaan hun huidige geloof laten vallen om de almachtige atheïsmo aan te gaan hangen? hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat er nog wel wat gelovige zijn.
dus.. alle ziekenhuizen alle farmaceutische industrie alle apothekers en je eigenhuisarts zitten er achter..quote:
valt wel meequote:Op woensdag 24 april 2013 10:07 schreef skive het volgende:
ik hoop oprecht dat de termijn waarin ze dit willen bereiken dan op z'n minst 500 jaar bestrijkt
aangezien ze sinds 1700 iets bezig zijn hebben ze er dus nog ongeveer 200 jaar te gaan
Maar de eerste 300 jaar gaat niet echt zoals geplanned volgens mij
Bronnen?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wel betrouwbaar dit heb ik zelf onderzocht
die weten er zelf niet van.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus.. alle ziekenhuizen alle farmaceutische industrie alle apothekers en je eigenhuisarts zitten er achter..
dus... neem aan dat mocht je been breken dan... ga je niet naar het ziekenhuis omdat ze je willen vergiftigen?
zo nu alleen nog ff 5.5 miljard mensen vermoorden en we zijn klaarquote:Op woensdag 24 april 2013 10:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
valt wel mee
dit hebben ze al bereikt.
-een flinke daling in gelovige mensen
- veel meer zieke mensen
- al bijna een politiestaat
- en mensen die alles geloven wat de MSM media zegt
over de illuminatiquote:
En ik heb net onderzocht dat dat niet betrouwbaar is...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wel betrouwbaar dit heb ik zelf onderzocht
En de gemiddelde leeftijdsverwachting is bijna verdubbeld de afgelopen paar honderd jaar. Da's best tegenstrijdig met het terugbrengen van de wereldbevolkingquote:Op woensdag 24 april 2013 10:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
valt wel mee
- veel meer zieke mensen
of zorgen dat de wereldbevolking niet meer groeit voor 30 jaarquote:Op woensdag 24 april 2013 10:09 schreef skive het volgende:
[..]
zo nu alleen nog ff 5.5 miljard mensen vermoorden en we zijn klaar
Appeltje Eitje
waar leef jij in vredensnaam van heb je een groete tuintje op zolder?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
die weten er zelf niet van.
dat komt door mind control
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
of zorgen dat de wereldbevolking niet meer groeit voor 30 jaar
De statement dat je gek bent om een false flag te overwegen komt net zo goed uit het niets plus andere mensen hebben niet als uitgangspunt dat alles wat de MSM zegt de werkelijkheid juist weergeeft of uitsluitend bedoeld is om ons van juiste informatie te voorzien .quote:Op woensdag 24 april 2013 09:59 schreef skive het volgende:
[..]
Wat snap jij niet van bewijslast
Persoon A maakt een statement en moet deze bewijzen
Persoon B schiet er gaten in
Persoon A wijzigt statement en moet deze opnieuw bewijzen
ad infinitum tot dat de statement niet neer te halen valt en deze dus als waarheid aangenomen kan worden
bronnen:quote:
ik geef het opquote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen:
goede vriend,youtube,nuburu,wijwordenwakker,argusoog
dat zijn mijn bronnen
waarvan de laatste 3 zich in de ronde quoten...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen:
dat zijn mijn bronnen
doe zelf dan onderzoek dan weet of het onzin is waar ik over praat of niet.quote:
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
valt wel mee
- veel meer zieke mensen
Geloof jij eigenlijk dat Obama en co aangestuurd worden door reptielen?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
die weten er zelf niet van.
dat komt door mind control
yup, maar zie ook veel mensen die in new-age geneuzel vluchten.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral de islam groeit behoorlijk.
en we beginnen weer van voor af aan...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
doe zelf dan onderzoek dan weet of het onzin is waar ik over praat of niet.
Bovendien waren er destijds weet ik het hoeveel honderden inheemse stammen enzo, die pas daarna bekeerd zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral de islam groeit behoorlijk.
Argusoog is sinds februari non-actief, die zullen wel inzien dat het weinig zin heeft om allerlei ongein te roepenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronnen:
dat zijn mijn bronnen
Jij maakt constant conclusies op basis van eerdere kennis en ervaringen en door na te denken en de ander kijkt een tekenfilm en is meteen overtuigtquote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Een Familiy Guy aflevering waarvan al is bewezen dat deze zo is geknipt dat het lijkt alsof de aanslag voorspelt wordt een een kaartspel wat gemaakt is om de draak te steken met alle complottheoriën...
Geen speld tussen te krijgen nee.
Is het heel erg dat ik mijn manier dan beter vindt?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij maakt constant conclusies op basis van eerdere kennis en ervaringen en door na te denken en de ander kijkt een tekenfilm en is meteen overtuigt
Dat is toch vreemd om je idee over hoe de wereld werkt te halen uit een tekenfilm?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij maakt constant conclusies op basis van eerdere kennis en ervaringen en door na te denken en de ander kijkt een tekenfilm en is meteen overtuigt
En die tweede snelle overtuiging vind jij wel een intelligente?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Summers het volgende:
o ja? ben je dit vergeten?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd om je idee over hoe de wereld werkt te halen uit een tekenfilm?
Is het heel erg als ik denk dat dat BS is en ik vind dat je beter zou moeten weten dan dat jij de wereld op de juiste manier waarneemt en wie dat niet ziet heeft een gebrek en moet zo snel mogelijk naar jouw zienswijze opschuiven of getrapt worden . Mensen die zo denken mogen van mij achter in de rij gaan staan bij de miljoenen moslims en christenen die me ook van mijn wereldbeeld willen redden omdat ze de waarheid zien .quote:Op woensdag 24 april 2013 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik mijn manier dan beter vindt?
Ik heb geen enkele intentie om jou ook maar van iets te overtuigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik denk dat dat BS is en ik vind dat je beter zou moeten weten dan dat jij de wereld op de juiste manier waarneemt en wie dat niet ziet heeft een gebrek en moet zo snel mogelijk naar jouw zienswijze opschuiven of getrapt worden . Mensen die zo denken mogen van mij achter in de rij gaan staan bij de miljoenen moslims en christenen die me ook van mijn wereldbeeld willen redden eomdat ze de waarheid zien .
Maar als jij een tekenfilm in hoger aanzien hebt dan je eigen kennis en ervaringen en je capaciteit tot logisch redeneren moet je eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Finding Nemo was tof ja! Die voorspelde de tsunami!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die tweede snelle overtuiging vind jij wel een intelligente?
Dat doet niemand , ik zie tribalwars vanuit een groter plaatje conclusies trekken en niet vanuit 1 tekenfilm . Een beetje flauw op een volwassen forum die ruimte zou moeten bieden aan mensen die niet mainstream denken om ze te ridiculiseren om ervoor te zorgen dat ze met alle geweld niet afwijken van de main stream .quote:Op woensdag 24 april 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd om je idee over hoe de wereld werkt te halen uit een tekenfilm?
Het is ook flauw om de argumenten niet te lezen waarom bv een plaatje van een kaartspel vrij eenvoudig te zien is als een spel en niet als voorspellend.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat doet niemand , ik zie tribalwars vanuit een groter plaatje conclusies trekken en niet vanuit 1 tekenfilm . Een beetje flauw op een volwassen forum die ruimte zou moeten bieden aan mensen die niet mainstream denken om ze te ridiculiseren om ervoor te zorgen dat ze met alle geweld niet afwijken van de main stream .
The great virtue of a fake conspiracy is that it calls on you to do nothing.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:35 schreef theguyver het volgende:
arme tribal wars zit nu op zijn zolderkamertje met zijn eigen gefilterde drinkwater zijn worteltejs aan het besproeien terwijl hij in een hazmatsuit achter zijn laptop youtube nuburu en andere sites afscrolled naar de waarheid.
Het is even flauw van Tribalwars dat hij niet op argumenten van anderen ingaat en gewoon telkens met dezelfde beweringen en onderbouwing te komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat doet niemand , ik zie tribalwars vanuit een groter plaatje conclusies trekken en niet vanuit 1 tekenfilm . Een beetje flauw op een volwassen forum die ruimte zou moeten bieden aan mensen die niet mainstream denken om ze te ridiculiseren om ervoor te zorgen dat ze met alle geweld niet afwijken van de main stream .
Daar is niks flauws aan , door een ander wereldbeeld past dat plaatje in een groter geheel waar dat voor jou uit het niets komt met jouw wereldbeeld . Het is niet fair om te verwachten dat andere mensen voldoen aan hoe jij naar de wereld kijkt . Misschien heb je het wel mis en ziet een ander iets wat jij over het hoofd ziet .quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook flauw om de argumenten niet te lezen waarom bv een plaatje van een kaartspel vrij eenvoudig te zien is als een spel en niet als voorspellend.
Dus door zijn wereldbeeld hoeft hij onze argumenten niet te lezen, maar wordt er wel van ons verwacht dat we de meest vreemde ongefundeerde conclusies voor waar aannemen?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar is niks flauws aan , door een ander wereldbeeld past dat plaatje in een groter geheel waar dat voor jou uit het niets komt met jouw wereldbeeld . Het is niet fair om te verwachten dat andere mensen voldoen aan hoe jij naar de wereld kijkt . Misschien heb je het wel mis en ziet een ander iets wat jij over het hoofd ziet .
Doemporno.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:57 schreef theguyver het volgende:
als ik die websites moet geloven die tribal wars aan kaart is onze planeet al 25x ontploft
Zo werkt het blijkbaar hier. Als de 'ongelovigen' mediabronnen aanhalen zijn ze pertinent niet waar, of het nu oud of nieuwe media is. Dat de complotmensen zelf met nieuwe media rondstrooien is dan wel echte media, die wel alle feiten hebben. Zij hebben geen photoshop, geen mensen die macht willen hebben en angst willen creëren voor het onbekende (de illuminatie).quote:Op woensdag 24 april 2013 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus door zijn wereldbeeld hoeft hij onze argumenten niet te lezen, maar wordt er wel van ons verwacht dat we de meest vreemde ongefundeerde conclusies voor waar aannemen?
Nee, er wordt hier niets verwacht, daarom bestaat BNW.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus door zijn wereldbeeld hoeft hij onze argumenten niet te lezen, maar wordt er wel van ons verwacht dat we de meest vreemde ongefundeerde conclusies voor waar aannemen?
Heb er totaal geen moeite mee om toe te geven dat ik het ergens mis over had, maar dan wel graag gebaseerd op feiten die verifieerbaar zijn.
Stom van me inderdaad, het is gewoon langs elkaar lullen en af en toe wat verwijten heen en weer slingerenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nee, er wordt hier niets verwacht, daarom bestaat BNW.
TW mag dan een lastige user zijn, hij kan nu geen weerwoord bieden...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:35 schreef theguyver het volgende:
arme tribal wars zit nu op zijn zolderkamertje met zijn eigen gefilterde drinkwater zijn worteltejs aan het besproeien terwijl hij in een hazmatsuit achter zijn laptop youtube nuburu en andere sites afscrolled naar de waarheid.
lastig nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
TW mag dan een lastige user zijn, hij kan nu geen weerwoord bieden...
Ik ben bang dat ik je niet kan volgen..quote:Op woensdag 24 april 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
lastig nee.
ik concludeer dit na wat hij ons 2 pagina's zelf aangaf.
tja of hij dat nu wel of niet doet? geen idee.
als hij dat geloofd dan verwacht ik van m dat hij er zo bijzit.
zie pagina 1.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet kan volgen..
ow leuk, dan gaan we maar even lachen met die userquote:Op woensdag 24 april 2013 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie pagina 1.
Tribal wars gaf aan dat illuminatie zo'n beetje achter elke grote gebeurtenis zit.
Op woensdag 24 april 2013 10:03 schreef skive het volgende:
Vraag:
tribalwars gaf het volgende aan.
-chemtrails
-e-nummers eten
-fastfood
-medcijnen
-vaccinaties
-drinkwater
dus maakte ik van daaruit op... als hij dat allemaal geloofd hoe hij dan achter zijn pc zit.
Oh zo! Ja dat volg ik.. Hij zal het wellicht niet makkelijk hebben, nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie pagina 1.
Tribal wars gaf aan dat illuminatie zo'n beetje achter elke grote gebeurtenis zit.
Vraag:
-chemtrails
-e-nummers eten
-fastfood
-medcijnen
-vaccinaties
-drinkwater
dus maakte ik van daaruit op... als hij dat allemaal geloofd hoe hij dan achter zijn pc zit.
dat is onzin daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk dat Obama en co aangestuurd worden door reptielen?
nee, als je in dat gene geloofd wat hij dan nu doet?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow leuk, dan gaan we maar even lachen met die user
lekker met 10 tegen 1
niets zo leuk natuurlijk
wie is er dan zielig bezig ?
hij heeft wel een punt.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee, als je in dat gene geloofd wat hij dan nu doet?
dan zou ik er zo bijzitten.
bedoel, niemand kan m overtuigen dat MSM inderdaad niet altijd bij juiste eind heeft maar wel in de meeste gevallen.
ik bedoel wat mensen doen als ze ergens heilig van overtuigd zijn.
kijk naar zelfmoord terroristen die zijn bereid zichzelf op te blazen voor hun geloof.
Ik lees je bronnen, maar zoals een tekenfilm of kaartspel heb ik je al aangegeven waarom ik daar niet in geloof. Er worden dingen geknipt en bedacht door mensen om er maar een complot in te moeten zien, dat is jammer.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef tribalwars het volgende:
heb ook niet echt het idee dat jullie mijn bronnen lezen.
jullie vinden ze toch onbetrouwbaar. maar dat zijn ze niet lees mijn bronnen eerst maar en trek dan maar conclusie. naar van te voren al een conclusie trekken.
Wat voor meerwaarde heeft het voor de Illuminati om hun plannen van te voren aan te kondigen middels een kaartspel of tekenfilm?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef tribalwars het volgende:
jullie vinden ze toch onbetrouwbaar. maar dat zijn ze niet lees mijn bronnen eerst maar en trek dan maar conclusie. naar van te voren al een conclusie trekken.
Ik heb alle bronnen die je vandaag hebt gepost gelezenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef tribalwars het volgende:
Dus minimaal nog 1 zo'n idioot in Cambridge?quote:(CNN) -- The evolution of Tamerlan Tsarnaev from aspiring Olympic boxer to apparent self-radicalized jihadist may have been influenced by a friend in Cambridge, Massachusetts.
"It started (in) 2009. And it started right there, in Cambridge," Tsarnaev's uncle Ruslan Tsarni said from his home in Maryland.
"This person just took his brain. He just brainwashed him completely."
Tsarni would not identify his nephew's friend. But he was so concerned about the acquaintance that he called a family friend in the Cambridge area to investigate.
What FBI knew about suspect #1 in 2011 Boston suspect's anger over MLK sermon Bombing suspect dreamed of being boxer Uncle: Dzhokhar put a shame on Chechens
"I said, 'Listen, do you know what is going on with that family? With my brother's family?' Then he says ... there is a person, some new convert into Islam of Armenian descent," Tsarni told CNN's Shannon Travis. "Armenians, I have no intention to say anything about Armenians. It's a neighboring region with North Caucasus," the same area where the Tsarnaev family also hails from.
Tsarnaev's mindset leading up to the bombings at the Boston Marathon may never be fully known. He was killed after a shootout with police last week.
His younger brother, Dzhokhar, remains hospitalized with an array of gunshot wounds. He has been charged with using and conspiring to use a weapon of mass destruction resulting in death, as well as one count of malicious destruction of property by means of an explosive device resulting in death.
Dzhokhar has been communicating with investigators in a limited fashion. He has indicated that his older brother, not any international terrorist group, masterminded the deadly attack, a U.S. government source said.
The preliminary interviews with Dzhokhar suggest the two brothers fit the classification of self-radicalized jihadists, the source said. But the official noted that information from the preliminary interviews needed to be scrutinized.
Dzhokhar has also cited the U.S. wars in Afghanistan and Iraq as motivating factors behind last week's blasts that killed three and wounded hundreds more, a U.S. government official said.
The suspects' uncle said Tamerlan was clearly the leader between the two brothers.
"Dzhokhar is being used by his older brother. (Tamerlan) used him as his -- not even accomplice -- as some kind of instrument," Tsarni said.
At 26, Tamerlan was seven years older than Dzhokhar. Friends say Dzhokhar followed his big brother around like a puppy.
And with their father in Russia, the older brother may have become a father figure to the 19-year-old these past few months. At 6-feet-3, Tamerlan was, by many accounts, an intimidating presence with increasingly strong convictions about society and religion in recent years.
Tsarni said he was shocked by the explosions and how his nephews may be involved.
"Tamerlan is off now," the uncle said. "There is no obedience and respect to his own father. That concerns me big time."
Ze doen het allemaal . Het keerpunt voor mij was toen mensen in America en in Europa als een stel koeien onder dictatoriaal bewind wekenlang dezelfde mediablackout hadden en Occupy wall street elke dag en nacht op livestreams moesten volgen . De MSM kwam wel elke dag met opstanden in het midden oosten en met arrestaties . Omdat Occupy wereldwijd was verspreid en livestreams gebruikte werd het pijnlijk duidelijk dat de MSM in elk land afweek van wat je live had gezien , iedereen postte meteen de MSM berichten uit hun eigen land die afweken of waren gelogen .quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wie vallen er allemaal onder oude media en wat doet de oude media dan precies fout, liegen ze, verdraaien ze dingen, laten ze dingen expres weg? en heb je voorbeelden?
Tuurlijk wel, waarom zou hij dat niet kunnen?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
TW mag dan een lastige user zijn, hij kan nu geen weerwoord bieden...
Hoe bedoel je dit? Als van die lui die per se dag en nacht alles wilden volgen? Toch alleen maar prettig dat dat via livestreams was en dat je dat gedoe niet 24/7 op tv had?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal . Het keerpunt voor mij was toen mensen in America en in Europa als een stel koeien onder dictatoriaal bewind wekenlang dezelfde mediablackout hadden en Occupy wall street elke dag en nacht op livestreams moesten volgen . De MSM kwam wel elke dag met opstanden in het midden oosten en met arrestaties . Omdat Occupy wereldwijd was verspreid en livestreams gebruikte werd het pijnlijk duidelijk dat de MSM in elk land afweek van wat je live had gezien , iedereen postte meteen de MSM berichten uit hun eigen land die afweken of waren gelogen .
Netjes ? Ik vind t vreemd !quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijk filmpje nog eens heel veel mensen renden richting lokatie waar de bom explodeerde, iedereen hielp.
vind ik heel netjes
Als ik die tijd voor had zou ik het wat beter uitleggen maar dat heb ik niet en het duurt lang genoeg in m'n eigen taal - Nederlands is voor mij lastig en soms frustrerend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: geen antwoord, maar een herhaling van conspiracy-zetten. En een teken van onmacht.
Nadat men van de eerste schrik bekomen is is het toch logisch dat men hulp gaat verlenen aan deze gewonden? Ik vind dat niet meer dan menselijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Netjes ? Ik vind t vreemd !
Kijk - als er wat narigheid of 'n vechtpartij op straat is of zo dan misschien zal je wat doen om te proberen te helpen - maar met 'n bom explosie ? You run away very quickly - puur uit instinct Hoe weet je er meer bommen/kogels enz.?
Ik heb geen tijd om 'n lijst te maken sorry.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Noem dan maar eens één aanslag van wereldbetekenis van de afgelopen 50 jaar die volgens jou niet een inside job was.
Grappig hoe je met je verstand probeert te rationaliseren hoe je instinctief zou moeten reageren.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kijk - als er wat narigheid of 'n vechtpartij op straat is of zo dan misschien zal je wat doen om te proberen te helpen - maar met 'n bom explosie ? You run away very quickly - puur uit instinct Hoe weet je er meer bommen/kogels enz.?
Hoeft ook niet. 1 voorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 'n lijst te maken sorry.
Better to go to the pub.
Haha, -edit- Dan zou ik ook al 's middags in de kroeg -edit- drinken ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 'n lijst te maken sorry.
Better to go to the pub.
Maar hebben ze ook werk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Bullshit, er zijn meer dan genoeg onafhankelijke journalisten.
Well - now we know whats on your mindquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik kwam uit op men who have sex with men...
Het loopt eerlijker als je veel geld op je rekening staan en als je vrienden in bepaalde plaatsen hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:51 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waarom zou een rechtszaak niet eerlijk verlopen?
Oh, vertel eens?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het loopt eerlijker als je veel geld op je rekening staan en als je vrienden in bepaalde plaatsen hebben.
er zijn er ook genoeg die weg lopen, verwarring al om, als je de beelden bekijkt zie je dat ook. veel mensen die op de plek waren waar de bom af ging en niet(zwaar gewond waren liepen kruipen weg) de zwaargewonden en doden bleven achter.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Op zo'n traumatisch moment is gewoon niet te voorspellen wat iemand doet.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
er zijn er ook genoeg die weg lopen, verwarring al om, als je de beelden bekijkt zie je dat ook. veel mensen die op de plek waren waar de bom af ging en niet(zwaar gewond waren liepen kruipen weg) de zwaargewonden en doden bleven achter.
Vergeet ook vooral niet:quote:Op woensdag 24 april 2013 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie pagina 1.
Vraag:
-chemtrails
-e-nummers eten
-fastfood
-medcijnen
-vaccinaties
-drinkwater
Aan al die ingehuurde bevuiligingsbedrijven hadden ze niet genoeg.quote:In the wake of the Boston Marathon bombings, Mayor Michael Bloomberg said Monday the country’s interpretation of the Constitution will “have to change” to allow for greater security to stave off future attacks.
“The people who are worried about privacy have a legitimate worry,” Mr. Bloomberg said during a press conference in Midtown. “But we live in a complex word where you’re going to have to have a level of security greater than you did back in the olden days, if you will. And our laws and our interpretation of the Constitution, I think, have to change.”
http://beforeitsnews.com/(...)itution-2452230.html
Een mediablackout doen ze heus niet om je te ontlasten maar om iets voor je achter te houden en we hadden 24/7 demonstranten uit het midden oosten op tv die hun tent op straat hadden waar we ook nooit van gered zijn . Het was voor veel mensen het verlies van vertrouwen in de MSM en de MSM die zijn ware gezicht liet zien , ondertussen is er niks veranderd en gaan ze gewoon door met hun poppenkast . Nieuwe media heeft de toekomst zonder de achterliggende belangen van een groep machthebbers die niet in ons voordeel werken en steeds meer vrijheden inpikken . Dan gaat het weer ouderwets om mensen informeren en ze zelf een beeld laten vormen .quote:Op woensdag 24 april 2013 12:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Als van die lui die per se dag en nacht alles wilden volgen? Toch alleen maar prettig dat dat via livestreams was en dat je dat gedoe niet 24/7 op tv had?
Dat is ook MSM , als ik in Rusland woonde zou de regering en MSM weer in het voordeel van de status quo en diens belangen en vriendjespolitiek in Rusland uitzenden .quote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
En nogmaals; waarom valt Russia Today niet onder MSM?
Het is meer dat ik de redenatie dan even snap aangezien ik 3 topics terug kreeg te horen dat ik Al-Jazeera niet moest geloven als het op Boston aan kwam 'want dat was msm!' (niet van jou overigens).quote:Op woensdag 24 april 2013 15:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is ook MSM , als ik in Rusland woonde zou de regering en MSM weer in het voordeel van de status quo en diens belangen en vriendjespolitiek in Rusland uitzenden .
Te ziek voor woorden maar zagen mensen al aankomen en toen waren ze ook gek .quote:Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vergeet ook vooral niet:
Aan al die ingehuurde bevuiligingsbedrijven hadden ze niet genoeg.
N complete stad hermetisch afsluiten en met 9000! agenten op 'n gewonde voortvluchtige jagen is nog niet genoeg. Gitmo vol met mensen die geen proces krijgen, License to kill via de world wide attack matrix idem..
You have the right to remain..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)g_and_Protection_Act
Dan moet ik even Al - Jazeera gaan bekijken wat ze zeggen over Bostonquote:Op woensdag 24 april 2013 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is meer dat ik de redenatie dan even snap aangezien ik 3 topics terug kreeg te horen dat ik Al-Jazeera niet moest geloven als het op Boston aan kwam 'want dat was msm!' (niet van jou overigens).
Ik denk dat je de neutraliteit en onafhankelijkheid van nieuwe media sterk overschat. Alex Jones en Glenn Beck zijn hartstikke ideologisch, je hebt te maken met astroturfing zoals de Tea Party en veel klimaat-'skeptisch' onderzoek, etc.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Een mediablackout doen ze heus niet om je te ontlasten maar om iets voor je achter te houden en we hadden 24/7 demonstranten uit het midden oosten op tv die hun tent op straat hadden waar we ook nooit van gered zijn . Het was voor veel mensen het verlies van vertrouwen in de MSM en de MSM die zijn ware gezicht liet zien , ondertussen is er niks veranderd en gaan ze gewoon door met hun poppenkast . Nieuwe media heeft de toekomst zonder de achterliggende belangen van een groep machthebbers die niet in ons voordeel werken en steeds meer vrijheden inpikken . Dan gaat het weer ouderwets om mensen informeren en ze zelf een beeld laten vormen .
met die wet waren ze inderdaad al heel lang mee bezig en na herziening is hij inderdaad alsnog doorgevoerd.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Te ziek voor woorden maar zagen mensen al aankomen en toen waren ze ook gek .
Ach, ik zie de Westerse pers als de PR-zender van alles en iedereen die anti-Putin is. De Standaard vandaag weer twee bladzijden over een Russisch miljardair die aangeklaagd wordt. Met natuurlijk een stukje over Pussy Riot. Zelfmoordaanslag op de begrafenis van een Russische politieagent vorig jaar waarbij zeven van z'n collega's sneuvelden kreeg twee paragrafen, op pagina 20...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:07 schreef theguyver het volgende:
In het Westen wordt het vaak gezien als de PR-zender van de Russische regering.
zie wikipedia
Weer ?quote:
In deze reeks komt het elk topic weer terug.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:10 schreef Resonancer het volgende:
Weer ?
Vertel, kan er in BNW nl geen topic over vinden.
Ah, school 's out.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:22 schreef tribalwars het volgende:
er wordt weer snel een wet doorheen gejaagt. dankzij de aanslag.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
ze zijn er al over aan het nadenken.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, school 's out.
Die wet is er nog helemaal niet door.
Bloomberg roept iets. Niets concreets.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:
ze zijn er al over aan het nadenken.
Dat is niet hetzelfde als: die wet is erdoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan dat er 'een wet doorheen gejaagd' is.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nieuwe media zijn ook livestreams en ooggetuigen die filmpjes en foto's maken tijdens een gebeurtenis , de nieuwe media is ook iedere burger die informatie deelt en zijn mening laat horen . Stel dat we met astroturfing te maken hebben , met welk einddoel ?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik denk dat je de neutraliteit en onafhankelijkheid van nieuwe media sterk overschat. Alex Jones en Glenn Beck zijn hartstikke ideologisch, je hebt te maken met astroturfing zoals de Tea Party en veel klimaat-'skeptisch' onderzoek, etc.
maar nu nemen ze weer sneller weten aan die zorgen voor nog meer camera's en drones enz.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan dat er 'een wet doorheen gejaagd' is.
Daar ben je bang voor en dan neem je het maar voor waarheid aan?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar nu nemen ze weer sneller weten aan die zorgen voor nog meer camera's en drones enz.
dat wil ik jullie duidelijk maken
wat gaat er geloof je het niet. je ziet zelf toch ook dat er steeds meer camera's komen. dat je steeds minder prive is. is snap niet waarom je dat niet ziet.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben je bang voor en dan neem je het maar voor waarheid aan?
Waarom geloof je alles van Niburu en dat soort sites? Ik begrijp het niet.
Over het al dan niet gratis verstrekken van melk op basisscholen wordt ook nagedacht.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Congresleden zelf leggen ook het verband met Boston, en met N-Korea..quote:Op woensdag 24 april 2013 16:08 schreef Copycat het volgende:
Dat die wet er snel doorheen gejaagd is, dankzij Boston. Terwijl hij nog door het congres moet en Obama al meermalen heeft laten weten de wet, indien het congres hem aanneemt, te veto-en:
http://www.usnews.com/new(...)ing-privacy-concerns
Komt in elk deel van deze reeks wel een keer terug.
En de FBI lijkt z'n falen af te schuiven op de wettelijke beperkingen waaraan ze onderworpen zijn, we mogen ons aan nog meer wetsvoorstellen verwachten, deze gelegenheid om zich te profileren als verdedigers van het vaderland gaan de republikeinen niet laten liggen..quote:Rep. Mike McCaul, R-Texas, cited the Boston bombings while arguing for CISPA to be adopted. “In the case of Boston, they were real bombs,” McCaul said, adding that we also need to arm ourselves against “digital bombs. These bombs are on their way.” Similarly apocalyptic statements were made by Rep. Candice Miller, R-Mich., who made no mention of Boston, though argued that CISPA was needed to stop hackers in countries like Iran and North Korea from crippling American infrastructure and causing the destruction of American jobs. Rep. Dan Maffei, D-N.Y., even used the debate to take aim at WikiLeaks, bizarrely claiming CISPA was needed to stop the whistleblowing website from pursuing efforts to “hack into our nation’s power grid.”
quote:The former counterterrorism executive who talked to TPM explained the FBI operates under two sets of guidelines outlining what is legal in these types of investigations — one from the attorney general and the other from the FBI Domestic Investigations and Operations Guide, or DIOG for short. These guidelines specify the investigative measures that may be taken in response to various types of evidence and are designed to address legal and civil liberties concerns. While the attorney general’s guidelines are fairly broad, the DIOG is extremely specific about what it permits.
“You have to treat it almost like an anonymous tip, so everything starting from the ground up, you have to look at what you can look at within the legal policy rules. There needs to be something you discover, either in a police report, or in a blog, or somebody’s social networks, or some other piece of information that’s concerning to then allow you to justify that next level of investigation,” said the former FBI executive. “You just can’t go straight to wiretaps and pulling peoples’ bank account records and stuff like that. That’s a much higher level of investigative authority and it’s got to be justified through the information that you can determine.”
The ex-FBI executive said a simple request from a foreign government would only allow a limited investigation if it did not result in further suspicious evidence.
“In that investigation, my understanding is it was what we call a guardian lead, which is probably the lowest level of investigation that can be conducted by the FBI,” said the former executive. “It’s pretty much limited to open records checks, interviews, if necessary, and a very, very limited amount of physical surveillance.”
Because of these guidelines, the former counterterrorism executive said the FBI’s claim they requested further information about Tsarnaev from Russia indicates they did all they could to legally investigate him.
Oh, maar dat zie ik wel hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wat gaat er geloof je het niet. je ziet zelf toch ook dat er steeds meer camera's komen. dat je steeds minder prive is. is snap niet waarom je dat niet ziet.
Oh, you lovely lady with your beautiful fragile little mind...quote:Op woensdag 24 april 2013 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, maar dat zie ik wel hoor.
Maar misschien zou je eens kunnen kijken naar de veroorzakers van de vele camera's . De terroristen en angstzaaiers. Want daar hoor ik je niet over.
Er zullen ook zeker wel congresleden voor stemmen, een aantal ingegeven door Boston. Dat doet echter niks af aan het feit dat de wet er nog niet doorheen is en dat Obama mordicus tegen de wet in deze vorm is.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:36 schreef meth1745 het volgende:
Congresleden zelf leggen ook het verband met Boston, en met N-Korea..
De weg plaveien voor het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Nieuwe media zijn ook livestreams en ooggetuigen die filmpjes en foto's maken tijdens een gebeurtenis , de nieuwe media is ook iedere burger die informatie deelt en zijn mening laat horen . Stel dat we met astroturfing te maken hebben , met welk einddoel ?
[off-topic]quote:Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Oh, you lovely lady with your beautiful fragile little mind...
Don't you see it ?
Er ZIJN geen terroristen, dit is de staat die angst zaait door deze aanslagen te plegen zodat ze daar 'de terroristen en angstzaaiers' van kunnen beschuldigen en daardoor onze privacy nog meer kan inperken!
--
Echt, ik word misselijk van mezelf als ik die onzin schrijf
We zijn anders in een nog steeds stijgende lijn onze vrijheden aan het verliezen , gewoon crisis roepen en daar gaat er weer 1 . In Amerika als recent voorbeeld gewoon een stad afsluiten als meest recente in een lange rij . Dit is geen kwestie van bang zijn voor of sites geloven maar iets wat nu echt bezig is en met de dag gekker word .quote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben je bang voor en dan neem je het maar voor waarheid aan?
Waarom geloof je alles van Niburu en dat soort sites? Ik begrijp het niet.
Welke vrijheid heb jij onlangs nog verloren?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Summers het volgende:
[..]
We zijn anders in een nog steeds stijgende lijn onze vrijheden aan het verliezen , gewoon crisis roepen en daar gaat er weer 1 . In Amerika als recent voorbeeld gewoon een stad afsluiten als meest recente in een lange rij . Dit is geen kwestie van bang zijn voor of sites geloven maar iets wat nu echt bezig is en met de dag gekker word .
Knakker maar gewoon laten lopen dus.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Summers het volgende:
[..]
We zijn anders in een nog steeds stijgende lijn onze vrijheden aan het verliezen , gewoon crisis roepen en daar gaat er weer 1 . In Amerika als recent voorbeeld gewoon een stad afsluiten als meest recente in een lange rij . Dit is geen kwestie van bang zijn voor of sites geloven maar iets wat nu echt bezig is en met de dag gekker word .
Voor de volledigheid (aangezien je dat even weg laat), men was op zoek naar een vermeende terrorist, niet zo verstandig om die te laten gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Amerika is geen Nederland. ( gelukig niet)quote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja, dat is het alternatief. Daar moet je toch niet aan denken?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Knakker maar gewoon laten lopen dus.
Ook lekker, gaan we op weg naar een anarchie. Was op zich een leuke gedachte tussen mijn 14e en 17e, maar nee. Heb er niet zoveel trek meer in. Hoeveel wapens ik ook zou bezitten.
http://www.omroepwest.nl/(...)m-inbreker-te-pakkenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Amerika is geen Nederland. ( gelukig niet)
En mocht er een terreur verdachte rondlopen dan zou ook in nederland het dorp stad afgezet de bewoners gemaand binnen te blijven, sirene zal denk ik dan ook wel afgaan.
En werd er ook een politie macht op de been worden geholpen.
Zeker als ze vermoeden dat deze gewapend is met bommen en vuurwapens.
The murder of Dr.David Kellyquote:
Ik ben aan t werk en heeft geen tinternet thuis.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Haha, -edit- Dan zou ik ook al 's middags in de kroeg -edit- drinken ja.
Oh dear me - I give up.quote:
True.....maar ik vind t toch vreemd dat mensen gaan rennen towards the 'bomb blast'.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op zo'n traumatisch moment is gewoon niet te voorspellen wat iemand doet.
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
True.....maar ik vind t toch vreemd dat mensen gaan rennen towards the 'bomb blast'.
Ach ja- misschien waren t -out-of-work actors die hadden 'n foto opportunity nodig.
Jammer - tis t eerste zinnige ding ik heb gelezen van je.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Oh, you lovely lady with your beautiful fragile little mind...
Don't you see it ?
Er ZIJN geen terroristen, dit is de staat die angst zaait door deze aanslagen te plegen zodat ze daar 'de terroristen en angstzaaiers' van kunnen beschuldigen en daardoor onze privacy nog meer kan inperken!
--
Echt, ik word misselijk van mezelf als ik die onzin schrijf
Jeetje - we agree! Bring on the dancing girls!quote:
Can't return the compliment, I'm sorry.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jammer - tis t eerste zinnige ding ik heb gelezen van je.
Ah, dat maakt n hoop duidelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
In deze reeks komt het elk topic weer terug.
Een beetje bijlezen doet vaak wonderen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef Resonancer het volgende:
Ah, dat maakt n hoop duidelijk.![]()
![]()
Maar het congres heeft deze bill dus niet goedgekeurd op 18 april ?
http://webwereld.nl/bevei(...)ndanks-privacyzorgenquote:Het wetsvoorstel is met 288 stemmen voor en 127 stemmen tegen met een ruime meerderheid aangenomen en gaat nu naar de Senaat. Ook vorig jaar gebeurde dat met CISPA, maar de Senaat weigerde die versie van het voorstel in behandeling te nemen. Obama dreigde toen al met een veto en heeft nu weer gezegd niet van plan zijn tot uitvoering van de wet te komen als die nu wel door de Senaat komt.
Daar ben ik mee bezig. Het plaatje wat ik postte klopt dus gewoon (anders zou ik het niet posten) en je opm dat ik foutieve aannames doe mbt die wet is dus kul.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje bijlezen doet vaak wonderen.
Maar de wet moet dus nog door de senaat en door Obama ...
[..]
http://webwereld.nl/bevei(...)ndanks-privacyzorgen
Waarom, vertel gewoon eens waarom rechtszaken makkelijker en eerlijker verlopen voor mensen met geld, zo moeilijk kan het toch niet zijn als het voor jou blijkbaar zo obvious is?quote:
Wat ik wil...quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Het geeft een totaal verkeerd beeld van de realiteit. Maar wat jij wil.
Die wet is er in ieder geval nog lang niet doorheen.
quote:Rep. Steve King: Because Boston Bombing May Have Been Done By An Immigrant, We Should Block Immigration Reform
http://www.techdirt.com/a(...)gration-reform.shtml
dat kan ik je wel vertellen. simpel die komen jury leden om. en ze hebben de beste advocaten.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waarom, vertel gewoon eens waarom rechtszaken makkelijker en eerlijker verlopen voor mensen met geld, zo moeilijk kan het toch niet zijn als het voor jou blijkbaar zo obvious is?
Dan stel ik je nogmaals de vraag: met hoeveel zou jij als jurylid genoegen nemen om een rechtszaak zo te beïnvloeden als de omkopers willen?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat kan ik je wel vertellen. simpel die komen jury leden om. en ze hebben de beste advocaten.
eigenlijk ben ik niet om te kopen. maar als ik daar zou zitten zou je mij met 1 miljoen om kunnen kopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:06 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dan stel ik je nogmaals de vraag: met hoeveel zou jij als jurylid genoegen nemen om een rechtszaak zo te beïnvloeden als de omkopers willen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:03 schreef skive het volgende:
[..]
Vraag:
1. En hoe lang zijn ze daar al mee bezig? Vooralsnog neemt de wereldbevolking alleen maar toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
-chemtrails
-e-nummers eten
-fastfood
-medcijnen
-vaccinaties
-drinkwater
Ok, ik kan het niet latenquote:-chemtrails
Je bent niet om te kopen maar als je daar zou zitten zou je genoegen nemen met 1 miljoen? Waar slaat dat nu weer op?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik niet om te kopen. maar als ik daar zou zitten zou je mij met 1 miljoen om kunnen kopen.
En dat die tekenfilm bewust is gemanipuleerd door de Nieuw Media met creatief knip en plak werk maakt uiteraard niets uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
1. niet lang meer. in het westen groeit de bevolking steeds minder hard en oost volgt waarschijnlijk wat lager.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[..]
1. En hoe lang zijn ze daar al mee bezig? Vooralsnog neemt de wereldbevolking alleen maar toe.
2. Dus ze willen bijna de hele wereldbevolking uitmoorden. Maar een paar doden bij een aanslag vinden ze net even iets teveel van het goede. Hele aanslag zetten ze in scene en er zijn geen doden. Enkel acteurs.
3. Als ze bijna hele wereldbevolking willen uitmoorden, waarom zouden ze dan gigantisch veel moeite doen om mensen bij een aanslag niet te vermoorden en alle slachtoffers (plus familie, plus kennissen, plus collega's plus buren etc. etc.) in het complot betrekken? Tel de slachtoffers bijelkaar op plus alle mensen die de slachtoffers kennen dan heb je duizenden mensen die in het complot zitten om er maar voor te zorgen dat er geen echte slachtoffers vallen.
4. Snap jij dat er dan inderdaad duizenden mensen bij het complot betrokken moeten zijn?
a
5. Snap jij dat het dan onmogelijk is om dit (lang) verborgen te houden?
[..]
Ok, ik kan het niet laten
[ afbeelding ]
Dus acteurs hebben mensen vermoord?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. niet lang meer. in het westen groeit de bevolking steeds minder hard en oost volgt waarschijnlijk wat lager.
2. je zegt het precies goed. alleen zeg ik niet dat er geen doden zijn gevalen wel dat er acteurs zijn gebruikt.
3. is ok zo. is ook een hele organistatie die dat regelt de illuminati regelt dat.
4. daar ben ik mijn bewust van.
5. is ook steeds meer mensen komen er achter.
Verdiep je eerst eens in zaken voordat je iets als waarheid aanneemt. Dat deze stemming zou plaatsvinden kwam niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ah, dat maakt n hoop duidelijk.![]()
![]()
Maar het congres heeft deze bill dus niet goedgekeurd op 18 april ?
daar ben ik nog niet zeker van maar het kan goed mogelijk zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus acteurs hebben mensen vermoord?
De acteurs hebben alleen acteurs vermoord, dat is niet erg.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus acteurs hebben mensen vermoord?
Dus het was een oefening met acteurs, maar de 'leiding' had stiekem echte explosieven gebruikt?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet zeker van maar het kan goed mogelijk zijn.
zo is het mogelijk gegaan.
. er was een oefening die eigenlijk gewoon de echte aanslag was. dus mensen die met de oefening mee deden kun je zien als acteurs terwijl dit eigenlijk fout is. die mensen die mee deden met de oefening wisten natuurlijk niet dat ze echt een aanslag ging plegen.
ja zo kun je het zien.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus het was een oefening met acteurs, maar de 'leiding' had stiekem echte explosieven gebruikt?
Het wordt steeds ingewikkelder en vergezochter. Geloof je dit echt allemaal zelf?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet zeker van maar het kan goed mogelijk zijn.
zo is het mogelijk gegaan.
. er was een oefening die eigenlijk gewoon de echte aanslag was. dus mensen die met de oefening mee deden kun je zien als acteurs terwijl dit eigenlijk fout is. die mensen die mee deden met de oefening wisten natuurlijk niet dat ze echt een aanslag ging plegen.
ik weet nog niet zeker hoe het precies is gelopen..quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt steeds ingewikkelder en vergezochter. Geloof je dit echt allemaal zelf?
Wat nu als deze jongen bekent straks? Dan klopt je hele verhaal niet meer.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk dat Obama en co aangestuurd worden door reptielen?
Wat misschien voor jou interessant kan zijn om de mensen die niet geloven in bijvoorbeeld Boston complot beter te begrijpen is om op een forum waar mensen komen die geloven dat Obama aangestuurd wordt door reptielen in discussie te gaan met die mensen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is onzin daar geloof ik niks van.
Goed idee, ben alleen bang dat het hem niet gaat wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
[..]
Wat misschien voor jou interessant kan zijn om de mensen die niet geloven in bijvoorbeeld Boston complot beter te begrijpen is om op een forum waar mensen komen die geloven dat Obama aangestuurd wordt door reptielen in discussie te gaan met die mensen.
Mogelijk zal je dan hetzelfde zal ervaren als wat 'wij' bijvoorbeeld met jou, polderturk, lambiekje e.d ervaren. Wellicht kun je daardoor meer inzicht krijgen in hoe je wel of juist niet argumenten en bewijzen in een discussie kunt inbrengen.
Maar goed, het is maar een idee.
Denk je het wel ooit zeker te weten? Weet je eigenlijk wel dergelijke dingen zeker? Of denk je het alleen maar zeker te weten? Is er geen complot van de nieuwe media om te zorgen dat er zo veel mogelijk mensen als jij zijn om de aandacht af te leiden van het echte complot, namelijk de overname van de mensheid door een geheel andere soort?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik weet nog niet zeker hoe het precies is gelopen..
ik weet alleen nog over er millitair groepen de bom plaatste of de mensen bij de oefening.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk je het wel ooit zeker te weten? Weet je eigenlijk wel dergelijke dingen zeker? Of denk je het alleen maar zeker te weten? Is er geen complot van de nieuwe media om te zorgen dat er zo veel mogelijk mensen als jij zijn om de aandacht af te leiden van het echte complot, namelijk de overname van de mensheid door een geheel andere soort?
Je weet die dingen?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik weet alleen nog over er millitair groepen de bom plaatste of de mensen bij de oefening.
voor de rest weet ik alles.
reptiel mensen zijn onzin.daar ben ik van overtuigt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je weet die dingen?
En iemand die de "bewijzen" ziet maar niet gelooft is dom of heeft de ogen dicht?
Wat nou als ik je vertel dat de reptielen al meerdere mensen gedood hebben en dat daar sluitend bewijs voor is?
Er zijn anders genoeg websites die bewijs van hun bestaan hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
reptiel mensen zijn onzin.daar ben ik van overtuigt.
dat beweert david icke.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg websites die bewijs van hun bestaan hebben.
Ik denk niet dat het uit de lucht kwam vallen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in zaken voordat je iets als waarheid aanneemt. Dat deze stemming zou plaatsvinden kwam niet uit de lucht vallen.
Deze wet is 1 jaar geleden al door een hele grote meerderheid goedgekeurd in het congres maar kwam toen niet door de Senaat heet.
Vorige week is aangepaste versie wederom ter stemming gebracht met -zoals al voor de aanslag in Boston werd verwacht- min of meer zelfde resultaat als 1 jaar geleden.
Senaat en Obama lieten 1 jaar geleden weten dat die wet er niet zou komen. Obama heeft na de meest recente stemming en dus na de bomaanslag wederom laten weten dat hij voornemens is om -mocht het nodig zijn- zijn VETO hierover uit te spreken. Netzoals een jaar geleden.
dat is ook zo!!! lees dit http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=197928quote:
Goede vraag. Ik heb er naar gezocht en volgens mij is ene Ali Stevenson de bron:quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Bbs29 het volgende:
Hier komt steeds maar terug dat er een oefening was, maar waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Misschien is het al eerder genoemd en heb ik het gemist...
als je op Wikipedia op zoekt david icke kom je achter dat hij lid is van de anti vrijmetselarij. de anti vermetselarij is een stroom van de vrijmetselarij. de vrijmetselaar en de illuminati geloven in satan ,en ze werken allebij aan hun duivels agenda. dus: je kunt concluderen dat david icke valse informatie verspreid.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie zegt dat hij geen gelijk heeft?
Geloof je in God?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
als je op Wikipedia op zoekt david icke kom je achter dat hij lid is van de anti vrijmetselarij. de anti vermetselarij is een stroom van de vrijmetselarij. de vrijmetselaar en de illuminati geloven in satan ,en ze werken allebij aan hun duivels agenda. dus: je kunt concluderen dat david icke valse informatie verspreid.
ja ik geloof in god.quote:
Hoe kóm je erbijquote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
als je op Wikipedia op zoekt david icke kom je achter dat hij lid is van de anti vrijmetselarij. de anti vermetselarij is een stroom van de vrijmetselarij. de vrijmetselaar en de illuminati geloven in satan ,en ze werken allebij aan hun duivels agenda. dus: je kunt concluderen dat david icke valse informatie verspreid.
Mweh, ze proberen Icke gewoon zwart te maken zodat we hem niet geloven. Genoeg te vinden over hem via nieuwe media. Ik voel en weet dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
HAHAHAHAAH NU OPEENS WEL WIKIPEDIA ALS VALIDE BRON ER BIJ HALEN, ALS HET JE UITKOMTquote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als jij je vroom gedraagt dan zal hij wel over je waken, toch? Anders moet je hem eens vragen waarom er zoveel kwaad in de wereld is.quote:
Inderdaad, voorlopig lijkt hij me net zo betrouwbaar als Alex Jones en Glenn Beck, daar lees je ook genoeg positieve dingen overquote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mweh, ze proberen Icke gewoon zwart te maken zodat we hem niet geloven. Genoeg te vinden over hem via nieuwe media.
Wat nou he, als de Illuminati echt is en een verborgen agenda hebben om de wereld te veroveren. Dan willen ze toch dat zo min mogelijk mensen dit geloven?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bronquote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kóm je erbij.
Hoe denk je over Rotary en Lions? Zijn die ook duivels met hun goed doelen?
Dat is geen bewijs van het lid zijn van een bepaalde organisatie he?quote:
Het staat op wikipedia dus het is waar, hier ga ik je op terugpakkenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bron
David Icke
Ga naar: navigatie, zoeken
David Icke, 2008
David Vaughan Icke (Leicester, 29 april 1952) is een Britse schrijver/activist. Hij is een voormalige professioneel voetballer, (BBC) (sport)verslaggever, en nationaal woordvoerder van de British Green Party. Sinds 1990 is hij wat hij noemt fulltime onderzoeker naar wat en wie de wereld werkelijk beheersen.
De Green Party nam in 1991 afstand van hem in de politiek, toen hij zichzelf de zoon van God noemde. (Icke beschouwt ieder mens als een 'kind van God'.)
Later ging hij beweren, dat de wereld in werkelijkheid geregeerd werd door Illuminati, een soort elite aan de macht. Hij bracht hen in verband met zo ongeveer elke tot dan toe bekende complottheorie.
Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens. Als voorbeelden van afstammelingen van deze aliens werden o.a. door hem genoemd: George W. Bush, George H.W. Bush, Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk, Kris Kristofferson, Beatrix der Nederlanden, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dick Cheney, Henry Kissinger, Frank Sinatra, Winston Churchill, Al Gore en Tony Blair.
In zijn boek Alice in Wonderland and the World Trade Center Disaster tracht hij aan te tonen dat de 9-11 aanslag het werk is van binnenuit de Amerikaanse regering en overheidsinstanties, een zogenaamde "inside job". Deze theorieën zijn ook onderzocht door onder andere de Amerikaanse professoren Griffin en Jones. Jones draagt argumenten aan die zouden moeten aantonen dat de Twin towers en het WTC7-gebouw door explosieven (thermiet) tot instorting zouden zijn gebracht. David Icke wordt door critici beschuldigd van antisemitisme omdat hij de antisemitische Protocollen van de Wijzen van Zion in verband bracht met zijn complottheorieën. Zelf dicht hij Joden geen bijzondere plaats toe in zijn wereldcomplot.
Categorieën:
Brits journalist
Brits ondernemer
Brits politicus
Brits schrijver
Engels voetballer
Sportjournalist
Antivrijmetselarij
Bekijk dit filmpje eens:quote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. niet lang meer. in het westen groeit de bevolking steeds minder hard en oost volgt waarschijnlijk wat lager.
Gaat tribal niet bekijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bekijk dit filmpje eens:
http://www.ted.com/talks/(...)pulation_growth.html
Dus een belangrijk reden om aan te nemen dat het een "false flag" was (een oefening tegelijk met de aanslag) is gebaseerd op de uitspraken van 1 persoon. En dit wordt meteen door de complotdenkers als waarheid aangenomen?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb er naar gezocht en volgens mij is ene Ali Stevenson de bron:
http://www.local15tv.com/(...)FPUKKN8z6eSDJEA.cspx
men het al aan het kijkenquote:
Ik heb net goed bronmateriaal gegeven over het bestaan van reptillians, dat is ie volgens mij eerst aan het bekijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bekijk dit filmpje eens:
http://www.ted.com/talks/(...)pulation_growth.html
Goed zo, die man is briljant namelijkquote:
hij legt het ook leuk met ikea dozen uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goed zo, die man is briljant namelijk
Deze is ook nog relevant qua bevolkingsgroei:
http://www.ted.com/talks/hans_rosling_religions_and_babies.html
Waarom?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hij legt het ook leuk met ikea dozen uit.
hij is heeft wel een punt met zijn theorie. ondanks zijn theorie denk ik dat de bevolkings groep sterk af gaat nemen.
Want?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
hij is heeft wel een punt met zijn theorie. ondanks zijn theorie denk ik dat de bevolkings groep sterk af gaat nemen.
dat zie ik niet gebeuren zo als ik eerder al aangaf.quote:
Ja maar op basis van wat?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat zie ik niet gebeuren zo als ik eerder al aangaf.
de plannen van de illuminatiquote:
Dus de bom in Boston is niet in een snelkookpan door een paar geradicaliseerde gasten gemaakt maar door de Illuminati?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de plannen van de illuminati
die willen niet dat er zoveel mensen op de aarde leven.
Dat schiet met zo'n aanslag met drie dodelijke slachtoffers wel lekker op.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Dus de bom in Boston is niet in een snelkookpan door een paar geradicaliseerde gasten gemaakt maar door de Illuminati?
Ja dan heb je nog maar ongeveer 1.2 miljard van dergelijke aanslagen nodig om de wereldbevolking te halverenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat schiet met zo'n aanslag met drie dodelijke slachtoffers wel lekker op.
Was ik even blij verrast, tot ik de oorspronkelijke vraag terugvond.quote:
Waarom is van alle gebeurtenissen nu net de deze geen inside job? Omdat het niet absurd genoeg is?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Noem dan maar eens één aanslag van wereldbetekenis van de afgelopen 50 jaar die volgens jou niet een inside job was.
Tsjaa,quote:Een lid van het Huis van Afgevaardigden [Stella Tremblay] van de staat New Hampshire heeft gezegd dat de Amerikaanse overheid verantwoordelijk is voor de aanslagen tijdens de marathon van Boston.
Stella Tremblay schreef op de Facebookpagina van talkshowhost Glenn Beck dat hij gelijk had over de aanslagen en de klopjacht op de verdachten.
Volgens Tremblay zijn de aanslagen het werk van de federale regering. Ze verwees naar een video van de conservatieve talkshowhost Alex Jones, waarin Jones ook beweert dat de federale regering de bomaanslag plande. Tremblay liet haar boodschap op vrijdagochtend achter, voordat Dzhokhar Tsarnajev was aangehouden.
Tremblay schreef op Facebook:
Het ging precies zoals je zei. Top-down, bottom-up. De ‘terroristische’ aanval tijdens de marathon van Boston was een black op. Eén verdachte overleden, de andere zal spoedig volgen voordat hij de kans krijgt om te praten. Drones en nu ‘terroristische’ aanvallen door onze eigen regering. Trieste dag, maar het heeft ons allemaal wakker geschud. Eerst was er een ‘verdachte’ en daarna niet meer.
Er zouden foto’s zijn opgedoken van Navy SEALs met rugzakken bij de finish van de marathon. Deze rugzakken zouden zijn gevuld met explosieven.
Barack Obama
Afgelopen oktober stuurde Tremblay een e-mail naar alle overige 399 leden van het Huis van Afgevaardigden van New Hampshire met een video waarin president Barack Obama zou zeggen dat hij niet in de Verenigde Staten is geboren.
In februari zei Tremblay tegenover een beleidscommissie dat de voormalige president Woodrow Wilson zich goed kon vinden in het gedachtegoed van Adolf Hitler, hoewel Wilson overleed nog voordat Hitler aan de macht was gekomen.
Slaven
Tremblay’s historisch adviseur David Johnson zei dat president Abraham Lincoln een grondwettelijk amendement had verwijderd en de Verenigde Staten had ontbonden. Volgens Johnson heeft hij de slaven nooit bevrijd. Hij stelde verder dat de Amerikaanse overheid wordt aangestuurd door koningin Elizabeth II.
Feit blijft dat het een jaar geleden in 2012 ook werd goedgekeurd door het congres. Toen met 248 stemmen voor en 168 tegen. Kortom, ruim een jaar geleden al een zeer grote meerderheid die voor was.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het uit de lucht kwam vallen.
Feit blijft dat de aangepaste versie op 18 april door het congres is goedgekeurd.
Als ik dat lees was er slechts 1 van de 288 voorstanders die o.a. Boston als voorbeeld noemde waarom die wet CISPA wet nodig is. Op zich ook niet onlogisch. Als je denkt dat CISPA wet nodig is om o.a. aanslagen te voorkomen is het niet vreemd dat je Boston dan als voorbeeld noemt.quote:Feit is ook dat Boston onderdeel van de Cispa discussie is geworden.
http://www.slate.com/blog(...)hould_be_passed.html
http://rt.com/usa/congress-house-bill-cispa-031/
http://www.usnews.com/new(...)ue-for-cispa-passage
Ik gok op het eerste:quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Tsjaa,
Wat moet je hier dan nog mee. Complotgekkie of waarheidskenner?
Afgezien van het feit dat zijn theorie gebaseerd is op meetdata die vrij beschikbaar is...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee angst inboezemmen. En dat het normaal is dat er tanks en honderden militairen met wapentuig up straat lopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus de bom in Boston is niet in een snelkookpan door een paar geradicaliseerde gasten gemaakt maar door de Illuminati?
zou dan eerder verwachten dat de illuminatie de moslims zo pissed off hebben gekregen dat er veel moslims zich bereid zijn op te offeren dmv aanslagen wel of niet via zelfmoord boem.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
het is een patroon. 911, London 7/7, Aurora, Boston, Madrid. Er is een oefening en opeens is echt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Dus een belangrijk reden om aan te nemen dat het een "false flag" was (een oefening tegelijk met de aanslag) is gebaseerd op de uitspraken van 1 persoon. En dit wordt meteen door de complotdenkers als waarheid aangenomen?
Hoezo? Hoe meer 'zwakke' figuren, des te meer medicatie ze kunnen verkopen. En als ze dan toch de wereldpopulatie uit willen dunnen zijn ze toch juist gebaat bij het verzwakken van het gros van de populatie?quote:Op donderdag 25 april 2013 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vroeger werd een misbaksel aan de honden gevoerd of achterlijke gelaten in het bos. Nu laten we elk zwak figuur maar kosten wat kost in leven. Zelfs de meest kansloze idioten mogen kinderen maken. Ik zeg daarmee niet of het goed of slecht is. Maar ik vind het wel dom. We maken ons soort zwak en ziek. En uiteraard zitten badpharma in de handen te klappen.
Achter het wegwerken zit een ander lobby achter.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe meer 'zwakke' figuren, des te meer medicatie ze kunnen verkopen. En als ze dan toch de wereldpopulatie uit willen dunnen zijn ze toch juist gebaat bij het verzwakken van het gros van de populatie?
Maar zou de ene lobby dan niet de ander tegenwerken omdat hun doelen botsen?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Achter het wegwerken zit een ander lobby achter.
Dat zal gerust. Niet alles van badboys hebben de neus dezelfde kant op he.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zou de ene lobby dan niet de ander tegenwerken omdat hun doelen botsen?
de ironiequote:Op donderdag 25 april 2013 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
vroeger werd een misbaksel aan de honden gevoerd of achterlijke gelaten in het bos. Nu laten we elk zwak figuur maar kosten wat kost in leven. Zelfs de meest kansloze idioten mogen kinderen maken. Ik zeg daarmee niet of het goed of slecht is. Maar ik vind het wel dom. We maken ons soort zwak en ziek. En uiteraard zitten badpharma in de handen te klappen.
Waar dacht je anders waar de sprookjes als Hans en Grietje vandaan kwamen. Lelijke, zwakke kinderen werden weldegelijk (net als nu met onze honden we op geforceerd op vakantie gaan) achter gelaten in het bos.quote:
ik heb liever dat je serieus reageerd in dat andere topic op mij dan dat we het over sprookjes gaan hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar dacht je anders waar de sprookjes als Hans en Grietje vandaan kwamen. Lelijke, zwakke kinderen werden weldegelijk (net als nu met onze honden we op geforceerd op vakantie gaan) achter gelaten in het bos.
quote:Op donderdag 25 april 2013 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar dacht je anders waar de sprookjes als Hans en Grietje vandaan kwamen. Lelijke, zwakke kinderen werden weldegelijk (net als nu met onze honden we op geforceerd op vakantie gaan) achter gelaten in het bos.
wat een raar artikel, ik kom er op terug zodra ik op een computer zitquote:Op donderdag 25 april 2013 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
Hoge VN rapporteur: Aanslagen Boston gevolg van bestaan Israël
Tjoh .... en natuurlijk zijn de daders fan van Alex Jones.
False flags beginnen een beetje voorspelbaar te worden.
Het is ook een raar artikel ... maar ik vind het wel grappig dat Israel nu gelinkt wordt aan Boston. Ik weet ook niet wat ik hiermee moet.... er wordt kennelijk dus weer steken onderwater gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat een raar artikel, ik kom er op terug zodra ik op een computer zit
quote:New Yorkers also doubt the webbed hero’s involvement, pointing instead to Doctor Octopus, with some saying they witnessed private security working for The Green Goblin at the scene of the attack.
The Times adds that Dzhokhar Tsarnaev is also believed to have been a fan of “Nutella and Frosted Flakes.”
The media has since implied that Frosted Flakes have long been involved in disseminating anti-American views, and that Nutella is a known snack of the Elders of Zion.
Huffington Post e.d. lijken me wel erg mainstream media, niet echt geloofwaardig.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Tsjaa,
Wat moet je hier dan nog mee. Complotgekkie of waarheidskenner?
israel wordt bij alle terroristische aanslagen betrokken volgens sommigequote:Op donderdag 25 april 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is ook een raar artikel ... maar ik vind het wel grappig dat Israel nu gelinkt wordt aan Boston. Ik weet ook niet wat ik hiermee moet.... er wordt kennelijk dus weer steken onderwater gemaakt.
En reptielen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
israel wordt bij alle terroristische aanslagen betrokken volgens sommige
maar israel is dan ook onderdeel van zionisten die satan aanbidden en de wereld willen overnemen
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef theguyver het volgende:
http://nesaranews.blogspo(...)ble-amputee-was.html
let op best wel veel gore..
nou vind ik dat heel knap wat ze hier beweren...
heel snel er voor zorgen in 6 frames dat
1. de vloer vol met bloed ligt.
2 de namaak benen verwijderen voor stompjes..
maar dit zijn maar een paar frames van de 20 waarom niet de rest plaatsen ...
Dat vind je niet grappig, dat is koren op je molen met je hekel aan Israël.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is ook een raar artikel ... maar ik vind het wel grappig dat Israel nu gelinkt wordt aan Boston. Ik weet ook niet wat ik hiermee moet.... er wordt kennelijk dus weer steken onderwater gemaakt.
Ho ho, ze hebben ook hun handen op een bepaalde manier.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Copycat het volgende:
They make eye contact. That is a signal!!!
Morons.
En hij morrelt wat aan zijn zonnebril. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef heywoodu het volgende:
Ho ho, ze hebben ook hun handen op een bepaalde manier.
Denk er voortaan dus even aan, mocht er een bom naast je afgaan waardoor je been er afgeblazen wordt, let er dan even op dat je geen rare bewegingen maakt met je hand zodat je niet als acteur aangezien wordt
quote:
Hoeveel evenementen zijn er de afgelopen 12 jaar geweest waarbij men ook oefening deed en er geen aanslag is geweest?quote:Op donderdag 25 april 2013 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is een patroon. 911, London 7/7, Aurora, Boston, Madrid. Er is een oefening en opeens is echt.
Net zoals de FBI hier niet op reageert.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoeveel evenementen zijn er de afgelopen 12 jaar geweest waarbij men ook oefening deed en er geen aanslag is geweest?
Niet dat ik denk dat je hier inhoudelijk op zal reageren. Maar we blijven het proberen.
Typisch fenomeen hè.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
HAHAHAHAAH NU OPEENS WEL WIKIPEDIA ALS VALIDE BRON ER BIJ HALEN, ALS HET JE UITKOMT![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft hij zoiets van "not this bullshit again"quote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Net zoals de FBI hier niet op reageert.
We mogen ook alleen maar kijken naar de foto's die zij ons laten zien en moeten alle andere zaken negeren.
Nee een hekel aan de wereldpolitiek. En spelletjes die gespeeld worden en vervolgens ons, de burger ,met verdisneyfiede versie opgescheept worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind je niet grappig, dat is koren op je molen met je hekel aan Israël.
Echt he en dan heb je mensen die echt niet meer verder kijken want een autoriteit zei hetquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
We mogen ook alleen maar kijken naar de foto's die zij ons laten zien en moeten alle andere zaken negeren.
Maar hoe weet jij dat bijvoorbeeld de geschiedenis 'gedisneyficeerd' is?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee een hekel aan de wereldpolitiek. En spelletjes die gespeeld worden en vervolgens ons, de burger ,met verdisneyfiede versie opgescheept worden.
Everything you know is wrong. En zie mijn onderschrift.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat bijvoorbeeld de geschiedenis 'gedisneyficeerd' is?
Hoe weet je dat de 'staatsversie' niet klopt? Ben je zelf de archieven in gegaan om de echte waarheid te achterhalen?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Everything you know is wrong. En zie mijn onderschrift.
Ik vind het apart dat de staatsversie van gebeurtenissen voor zoete koek geslikt worden. En meteen met debunken wordt begonnen als er getwijfeld wordt aan het officiele statements van gebeurtenissen.
Debunkers zijn trollen die niets begrijpen wat er allemaal speelt op het wereldtoneel.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Echt he en dan heb je mensen die echt niet meer verder kijken want een autoriteit zei het
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wie vallen er allemaal onder oude media en wat doet de oude media dan precies fout, liegen ze, verdraaien ze dingen, laten ze dingen expres weg? en heb je voorbeelden?
Goed filmpje. Inderdaad heel slecht hoe FBI hier (niet) mee omgaat.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik weet niet of ze al eerder antwoord hebben gegeven en dit mogelijk te vergelijken is met dat wij in dit forum wel in ieder draadje weer een idioot zien die komt met:quote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij zoiets van "not this bullshit again"
Maar er is niet meer bewijs dat er in Boston een oefening was dan de uitspraken van 1 persoon...quote:Op donderdag 25 april 2013 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is een patroon. 911, London 7/7, Aurora, Boston, Madrid. Er is een oefening en opeens is echt.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef francorex het volgende:
Ondertussen...
"Ook CIA hield oudste broer Tsarnaev in de gaten"
http://www.deredactie.be/(...)on/130425_Boston_CIA
Toch wel vreemd dat de CIA hem niet goed genoeg in de gaten hield.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef francorex het volgende:
Dit clipje kan niet genoeg herhaald worden.
Ondertussen...
"Ook CIA hield oudste broer Tsarnaev in de gaten"
http://www.deredactie.be/(...)on/130425_Boston_CIA
Dus, er gebeurt iets. Er worden dingen gezegd door autoriteiten en media aangaande betreffende gebeurtenis.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Everything you know is wrong. En zie mijn onderschrift.
Ik vind het apart dat de staatsversie van gebeurtenissen voor zoete koek geslikt worden. En meteen met debunken wordt begonnen als er getwijfeld wordt aan het officiele statements van gebeurtenissen.
Debunkers zijn trollen die niets begrijpen wat er allemaal speelt op het wereldtoneel.
Precies, kijk maar naar het onderschrift van Lambiekje!!11!!11quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De CIA wist er vanaf maar ze deden niks!!1!
moest het ff teruglezen..quote:
Everything is backwards; everything is upside down.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Precies, kijk maar naar het onderschrift van Lambiekje!!11!!11
Mijn waarheid is ook niet dè waarheid maar iig 100% meer waar dan de officiele textbook/disney-versiequote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de 'staatsversie' niet klopt? Ben je zelf de archieven in gegaan om de echte waarheid te achterhalen?
wrong is know you evertything?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
Maar hoe weet jij dat bijvoorbeeld de geschiedenis 'gedisneyficeerd' is?Everything you know is wrong.
Maar hoé weet je dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mijn waarheid is ook niet dè waarheid maar iig 100% meer waar dan de officiele textbook/disney-versie
Bijvoorbeeld dat eigenlijk de Koldasanen ons besturen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Everything is backwards; everything is upside down.
Zou het niet kunnen zijn dat de echte, echte elite in zijn vuistje zit te lachen omdat al de Lambiekjes en Tribalwars van deze wereld zo enorm op de Illuminati gericht zijn dat alle aandacht perfect afgehouden wordt van de echte, echte elite?
het is erg naief om te denken dat de textbook versie de juiste zou zijn. Dat strookt tegen alle logica in.quote:
Leg maar uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is erg naief om te denken dat de textbook versie de juist zou zijn. Dat strookt tegen alle logica in.
Economisch, strategisch, poltiek, natuurkundig, logistiek en noem maar op.
Ja of de reptielen. Misschien zijn de overheden juist wel de mensen die ons juist tegen deze elite proberen te beschermen. Dus hoe meer mensen geloven in een soort "Illuminati", hoe beter het is voor de heersende elite. Er zijn namelijk wel steeds meer mensen die alles wat lui als Alex Jones roepen voor zoete koek slikken, alsof iemand wil dat het aantal "believers" steeds sneller stijgt...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat eigenlijk de Koldasanen ons besturen.
Neem 911 als voorbeeld. Dat officiele verhaal loopt vast op contradicties op die vlakkenquote:
Het is wel waar we zijn in constante bedreiging ... waar is de tijd dat er niet zo veel speelde. Bijna weeklijks komt er een nieuw complot bij.quote:Boston Terror – Another Red Pill / Blue Pill Moment for America
Americans love to be entertained, and we love watch other people’s lives unfold in chaos, scandal and violence. We love narratives about conquering evil with overwhelming firepower. We love scripts and adventures, and swashbuckling gun battles, underdogs, dead bad guys and heroic gunfighters. We love to suspend disbelief and open ourselves to fantasy.
Lately the mainline media narrative offered up by the big few media companies has given us a lot to take in. Just a couple of weeks ago, North Korea was targeting us with nukes, then on we went to the terrible Boston bombings and ensuing manhunt. The prevailing message is that Americans are increasingly being targeted for political reasons, we are insecure and vulnerable in a dangerous world… so get used to it.
By keeping ideas like these at the forefront of our consciousness, and constantly switching up the narrative to add more boogeymen, more intrigue, more detail, and more potential for disaster, our mainline media directs our collective conversation and steals our attention away from whatever it does not wish for us to discuss. It fills the role of 24-hour culture-creator and idea-nanny, forever plotting the course for our social anxieties, ensuring that we are never without big, big concerns.
The real events and interests in our lives seem to have little connection with, or impact on, the events taking place in the mainline media narrative. Yet, this ongoing story certainly does have a real effect on our lives. The narrative instructs us, and speaks at us, while our interests and desires have zero effect on the direction the narrative takes.
It works this way to dispempower the individual, so that the collective can be more easily moulded by those with the intent to exploit us.
With all this high production media security theater how do we know what’s real and what is not? How do we know what genuinely affects our lives and what does not?
After last week’s tense drama over the Boston bombings, a few key truths about life in America have emerged so far.
bron
Open er een topic over!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles is omgedraaid in het systeem waarin we leven . Een voorbeeld , ze zoeken 1 crimineel en 1 miljoen burgers krijgen huisarrest en worden als crimineel behandeld en onder schot gehouden . Volgens de normen en waarden waarmee we opgevoed zijn worden criminelen van hun vrijheid berooft zodat de onschuldigen in vrijheid verder kunnen leven . Dat is dus nu omgedraaid .quote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
wrong is know you evertything?
aangezien ik namens jou onderschift alles omgekeerd moet doen?
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles is omgedraaid in het systeem waarin we leven . Een voorbeeld , ze zoeken 1 crimineel en 1 miljoen burgers krijgen huisarrest en worden als crimineel behandeld en onder schot gehouden . Volgens de normen en waarden waarmee we opgevoed zijn worden criminelen van hun vrijheid berooft zodat de onschuldigen in vrijheid verder kunnen leven . Dat is dus nu omgedraaid .
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles is omgedraaid in het systeem waarin we leven . Een voorbeeld , ze zoeken 1 crimineel en 1 miljoen burgers krijgen huisarrest en worden als crimineel behandeld en onder schot gehouden . Volgens de normen en waarden waarmee we opgevoed zijn worden criminelen van hun vrijheid berooft zodat de onschuldigen in vrijheid verder kunnen leven . Dat is dus nu omgedraaid .
Oh wachtquote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef Copycat het volgende:
Want ondertussen loopt die crimineel nog steeds vrij rond. En heeft de rest van Boston nog steeds huisarrest. At gunpoint.
fotoquote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Snugger?quote:
'Hoe maak je een bom in je moeders keuken'quote:Op donderdag 25 april 2013 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tandsbediening-.html
met afstandsbediening van speelgoedautootjes geactiveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |