abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 april 2013 @ 11:52:09 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125674457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ow leuk, dan gaan we maar even lachen met die user
lekker met 10 tegen 1
niets zo leuk natuurlijk

wie is er dan zielig bezig ?
nee, als je in dat gene geloofd wat hij dan nu doet?

dan zou ik er zo bijzitten.

bedoel, niemand kan m overtuigen dat MSM inderdaad niet altijd bij juiste eind heeft maar wel in de meeste gevallen.

ik bedoel wat mensen doen als ze ergens heilig van overtuigd zijn.
kijk naar zelfmoord terroristen die zijn bereid zichzelf op te blazen voor hun geloof.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 24 april 2013 @ 11:56:14 #77
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125674576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee, als je in dat gene geloofd wat hij dan nu doet?

dan zou ik er zo bijzitten.

bedoel, niemand kan m overtuigen dat MSM inderdaad niet altijd bij juiste eind heeft maar wel in de meeste gevallen.

ik bedoel wat mensen doen als ze ergens heilig van overtuigd zijn.
kijk naar zelfmoord terroristen die zijn bereid zichzelf op te blazen voor hun geloof.
hij heeft wel een punt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:58:09 #78
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125674625
heb ook niet echt het idee dat jullie mijn bronnen lezen.
jullie vinden ze toch onbetrouwbaar. maar dat zijn ze niet lees mijn bronnen eerst maar en trek dan maar conclusie. naar van te voren al een conclusie trekken.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125674764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef tribalwars het volgende:
heb ook niet echt het idee dat jullie mijn bronnen lezen.
jullie vinden ze toch onbetrouwbaar. maar dat zijn ze niet lees mijn bronnen eerst maar en trek dan maar conclusie. naar van te voren al een conclusie trekken.
Ik lees je bronnen, maar zoals een tekenfilm of kaartspel heb ik je al aangegeven waarom ik daar niet in geloof. Er worden dingen geknipt en bedacht door mensen om er maar een complot in te moeten zien, dat is jammer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125674913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef tribalwars het volgende:
heb ook niet echt het idee dat jullie mijn bronnen lezen.
jullie vinden ze toch onbetrouwbaar. maar dat zijn ze niet lees mijn bronnen eerst maar en trek dan maar conclusie. naar van te voren al een conclusie trekken.
Wat voor meerwaarde heeft het voor de Illuminati om hun plannen van te voren aan te kondigen middels een kaartspel of tekenfilm?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 april 2013 @ 12:09:05 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125674938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef tribalwars het volgende:
heb ook niet echt het idee dat jullie mijn bronnen lezen.
jullie vinden ze toch onbetrouwbaar. maar dat zijn ze niet lees mijn bronnen eerst maar en trek dan maar conclusie. naar van te voren al een conclusie trekken.
Ik heb alle bronnen die je vandaag hebt gepost gelezen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 12:12:15 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_125675034
Voordat we elkaar nu allemaal in de haren vliegen, dit is natuurlijk BNW.
Neemt niet weg dat op bepaalde stellingen en aannames gereageerd mag worden. Zonder te schelden.

En nu weer graag over Boston en de vraag of de Illuminati hierbij betrokken was.
pi_125675149
quote:
(CNN) -- The evolution of Tamerlan Tsarnaev from aspiring Olympic boxer to apparent self-radicalized jihadist may have been influenced by a friend in Cambridge, Massachusetts.
"It started (in) 2009. And it started right there, in Cambridge," Tsarnaev's uncle Ruslan Tsarni said from his home in Maryland.
"This person just took his brain. He just brainwashed him completely."
Tsarni would not identify his nephew's friend. But he was so concerned about the acquaintance that he called a family friend in the Cambridge area to investigate.
What FBI knew about suspect #1 in 2011 Boston suspect's anger over MLK sermon Bombing suspect dreamed of being boxer Uncle: Dzhokhar put a shame on Chechens
"I said, 'Listen, do you know what is going on with that family? With my brother's family?' Then he says ... there is a person, some new convert into Islam of Armenian descent," Tsarni told CNN's Shannon Travis. "Armenians, I have no intention to say anything about Armenians. It's a neighboring region with North Caucasus," the same area where the Tsarnaev family also hails from.
Tsarnaev's mindset leading up to the bombings at the Boston Marathon may never be fully known. He was killed after a shootout with police last week.
His younger brother, Dzhokhar, remains hospitalized with an array of gunshot wounds. He has been charged with using and conspiring to use a weapon of mass destruction resulting in death, as well as one count of malicious destruction of property by means of an explosive device resulting in death.
Dzhokhar has been communicating with investigators in a limited fashion. He has indicated that his older brother, not any international terrorist group, masterminded the deadly attack, a U.S. government source said.
The preliminary interviews with Dzhokhar suggest the two brothers fit the classification of self-radicalized jihadists, the source said. But the official noted that information from the preliminary interviews needed to be scrutinized.
Dzhokhar has also cited the U.S. wars in Afghanistan and Iraq as motivating factors behind last week's blasts that killed three and wounded hundreds more, a U.S. government official said.
The suspects' uncle said Tamerlan was clearly the leader between the two brothers.
"Dzhokhar is being used by his older brother. (Tamerlan) used him as his -- not even accomplice -- as some kind of instrument," Tsarni said.
At 26, Tamerlan was seven years older than Dzhokhar. Friends say Dzhokhar followed his big brother around like a puppy.
And with their father in Russia, the older brother may have become a father figure to the 19-year-old these past few months. At 6-feet-3, Tamerlan was, by many accounts, an intimidating presence with increasingly strong convictions about society and religion in recent years.
Tsarni said he was shocked by the explosions and how his nephews may be involved.
"Tamerlan is off now," the uncle said. "There is no obedience and respect to his own father. That concerns me big time."
Dus minimaal nog 1 zo'n idioot in Cambridge?

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 24 april 2013 @ 12:20:30 #84
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125675318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Wie vallen er allemaal onder oude media en wat doet de oude media dan precies fout, liegen ze, verdraaien ze dingen, laten ze dingen expres weg? en heb je voorbeelden?
Ze doen het allemaal . Het keerpunt voor mij was toen mensen in America en in Europa als een stel koeien onder dictatoriaal bewind wekenlang dezelfde mediablackout hadden en Occupy wall street elke dag en nacht op livestreams moesten volgen . De MSM kwam wel elke dag met opstanden in het midden oosten en met arrestaties . Omdat Occupy wereldwijd was verspreid en livestreams gebruikte werd het pijnlijk duidelijk dat de MSM in elk land afweek van wat je live had gezien , iedereen postte meteen de MSM berichten uit hun eigen land die afweken of waren gelogen .



De MSM is gericht op de huidige status quo en om je mening te sturen , kijk naar verkiezingen , als er een nieuwe partij word opgericht met verfrissende ideeen waardoor zaken echt zouden kunnen veranderen krijgen ze geen zendtijd en mogen niet meedoen aan urenlange debatten . Ze mogen 30 sec snel hun verhaaltje doen en dan weer wegwezen om vervolgens een uitgebreid diepte intervieuw te volgen van iemand van de gevestigde orde van een halfuur of een uur . Hoeveel mensen stemmen niet " strategisch" omdat ze maandenlang word verteld door de MSM wie de grootste zijn en wie gaan winnen ? Dat is knap als er nog niet 1 stem is geweest . Je hebt de illusie dat je stem telt .

Belangrijk economisch nieuws of wederom machtsoverdracht naar de Eu hoor ik eerst op russia today terwijl de MSM in europa zwijgt in alle talen en er pas mee komt als het te laat is voor de burgers om er iets tegen te doen Zoals het ESM verdrag die eerst alleen op internet bekendheid kreeg , door burgers is vertaald en doorgestuurd naar burgers in andere eu lidstaten zodat ze in ieder geval de kans hadden een petitie te starten terwijl de MSM en regeringen zwegen in alle talen . Ze roepen crisis op het laatste moment en kunnen zogenaamd niks anders doen dan snel te handelen . Hoppakee weer iets door je strot geduwd .

Staan ze in Egypte te roepen dat de regering moet aftreden meteen wereldnieuws , staan ze in een eu lidstaat te roepen dat de regering moet aftreden zoals in Spanje heeft Russia today een livestream en hier doen ze alsof hun neus bloed en zenden uiteindelijk even een minuutje uit alsof er een plaatselijk incidentje was met een paar demonstranten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125675378
En Russia Today is geen MSM?
*confused*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 12:26:08 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_125675505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

TW mag dan een lastige user zijn, hij kan nu geen weerwoord bieden...
Tuurlijk wel, waarom zou hij dat niet kunnen?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 april 2013 @ 12:27:12 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125675537
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze doen het allemaal . Het keerpunt voor mij was toen mensen in America en in Europa als een stel koeien onder dictatoriaal bewind wekenlang dezelfde mediablackout hadden en Occupy wall street elke dag en nacht op livestreams moesten volgen . De MSM kwam wel elke dag met opstanden in het midden oosten en met arrestaties . Omdat Occupy wereldwijd was verspreid en livestreams gebruikte werd het pijnlijk duidelijk dat de MSM in elk land afweek van wat je live had gezien , iedereen postte meteen de MSM berichten uit hun eigen land die afweken of waren gelogen .

Hoe bedoel je dit? Als van die lui die per se dag en nacht alles wilden volgen? Toch alleen maar prettig dat dat via livestreams was en dat je dat gedoe niet 24/7 op tv had? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 12:54:56 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_125676536
http://www.nu.nl/buitenla(...)ten-in-dagestan.html

Benieuwd wat daar uitkomt. De ouders zijn in denial, dus dat wordt een zware kluif.
pi_125676995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

kijk filmpje nog eens heel veel mensen renden richting lokatie waar de bom explodeerde, iedereen hielp.

vind ik heel netjes :)
Netjes ? Ik vind t vreemd !
Kijk - als er wat narigheid of 'n vechtpartij op straat is of zo dan misschien zal je wat doen om te proberen te helpen - maar met 'n bom explosie ? You run away very quickly - puur uit instinct Hoe weet je er meer bommen/kogels enz.?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125677132
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nogmaals: geen antwoord, maar een herhaling van conspiracy-zetten. En een teken van onmacht.
Als ik die tijd voor had zou ik het wat beter uitleggen maar dat heb ik niet en het duurt lang genoeg in m'n eigen taal - Nederlands is voor mij lastig en soms frustrerend.
In iedere geval - Clues Forum uitlegt het veel beter - maakt niet uit welke taal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 13:14:16 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_125677135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Netjes ? Ik vind t vreemd !
Kijk - als er wat narigheid of 'n vechtpartij op straat is of zo dan misschien zal je wat doen om te proberen te helpen - maar met 'n bom explosie ? You run away very quickly - puur uit instinct Hoe weet je er meer bommen/kogels enz.?
Nadat men van de eerste schrik bekomen is is het toch logisch dat men hulp gaat verlenen aan deze gewonden? Ik vind dat niet meer dan menselijk.
pi_125677178
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Noem dan maar eens één aanslag van wereldbetekenis van de afgelopen 50 jaar die volgens jou niet een inside job was.
Ik heb geen tijd om 'n lijst te maken sorry.
Better to go to the pub.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125677323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Netjes ? Ik vind t vreemd !
Kijk - als er wat narigheid of 'n vechtpartij op straat is of zo dan misschien zal je wat doen om te proberen te helpen - maar met 'n bom explosie ? You run away very quickly - puur uit instinct Hoe weet je er meer bommen/kogels enz.?
Grappig hoe je met je verstand probeert te rationaliseren hoe je instinctief zou moeten reageren.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125677385
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd om 'n lijst te maken sorry.
Better to go to the pub.
Hoeft ook niet. 1 voorbeeld.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 24 april 2013 @ 13:28:43 #95
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125677652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd om 'n lijst te maken sorry.
Better to go to the pub.
Haha, -edit- Dan zou ik ook al 's middags in de kroeg -edit- drinken ja. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 24-04-2013 13:42:40 ]
pi_125677667
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Bullshit, er zijn meer dan genoeg onafhankelijke journalisten.

Maar hebben ze ook werk?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125677719
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik kwam uit op men who have sex with men...
Well - now we know whats on your mind :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125677934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:51 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Waarom zou een rechtszaak niet eerlijk verlopen?
Het loopt eerlijker als je veel geld op je rekening staan en als je vrienden in bepaalde plaatsen hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_125677968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het loopt eerlijker als je veel geld op je rekening staan en als je vrienden in bepaalde plaatsen hebben.
Oh, vertel eens?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 24 april 2013 @ 14:22:49 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125679463
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Netjes ? Ik vind t vreemd !
Kijk - als er wat narigheid of 'n vechtpartij op straat is of zo dan misschien zal je wat doen om te proberen te helpen - maar met 'n bom explosie ? You run away very quickly - puur uit instinct Hoe weet je er meer bommen/kogels enz.?
er zijn er ook genoeg die weg lopen, verwarring al om, als je de beelden bekijkt zie je dat ook. veel mensen die op de plek waren waar de bom af ging en niet(zwaar gewond waren liepen kruipen weg) de zwaargewonden en doden bleven achter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')