Ik ben blij dat jij het op die manier beoordeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bedoelt: "Ik wil mijn geniale hilariteit tonen in het livetopic van de Rijdende Rechter en dat kan alleen als ik het niet terugkijk via uitzending gemist"
Fijn he om gewaardeerd te worden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het op die manier beoordeeld.
Zo had ik er zelf nooit naar gekeken.
Zeg dat maar tegen de furries!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, een aapje met vingers, niks vies aan.
Ik heb nu een heel warm gevoel van binnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he om gewaardeerd te worden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom ze nooit tegen maar ik houd het in gedachten
Dat is zodat je niet kan zien wie de grootste eikel is.quote:
Hij is wel mooi gladquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is zodat je niet kan zien wie de grootste eikel is.
Glijdt zo lekker.quote:
Ik heb de gave om in elke situatie binnen 3 posts/opmerkingen alles te laten ontsporen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op in dit topic.
Ik ontspoor pas na 21:00 uur meestalquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de gave om in elke situatie binnen 3 posts/opmerkingen alles te laten ontsporen.
#RelnichtPrideWorldWide.
Alsof jij dat erg vindt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op in dit topic.
Ik ben pas een uurtje of anderhalf weg van kantoor, dus als ik eerst moet bijkomen dan begint 't pas rond 11 uur, dat is me te laat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ontspoor pas na 21:00 uur meestalALtijd eerst even bijkomen.
Ik ben altijd al om een uur of 4 thuis. Voordat ik dan gegeten heb en mijn haar gewassen duurt het eventjes tot ik weer helemaal bij de pinken ben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben pas een uurtje of anderhalf weg van kantoor, dus als ik eerst moet bijkomen dan begint 't pas rond 11 uur, dat is me te laat.
Mein Gott meid, dat is toch geen werken meer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd al om een uur of 4 thuis. Voordat ik dan gegeten heb en mijn haar gewassen duurt het eventjes tot ik weer helemaal bij de pinken ben.
Ik begin om 7 uur he? Tot half 4. Of ietsjes later. En ik woon vlakbij het werk (nog wel), zo thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein Gott meid, dat is toch geen werken meer?
Ik ook, wekker gaat al ver voor 6 uur, en ben pas na 7 uur keer thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin om 7 uur he? Tot half 4. Of ietsjes later. En ik woon vlakbij het werk (nog wel), zo thuis.
Ik vertik het om lang te werken. Vroeger wel gedaan bij een ander bedrijf, dan moest het wel omdat er een deadline was, nu is dat niet zo. Al is het wel retedruk, maar ja, dat is een beetje hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, wekker gaat al ver voor 6 uur, en ben pas na 7 uur keer thuis.
Idem. Ambitie is om om 4 uur naar huis te gaan voor de file.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin om 7 uur he? Tot half 4. Of ietsjes later. En ik woon vlakbij het werk (nog wel), zo thuis.
Ach ik vind 12 uur per dag geen probleem eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vertik het om lang te werken. Vroeger wel gedaan bij een ander bedrijf, dan moest het wel omdat er een deadline was, nu is dat niet zo. Al is het wel retedruk, maar ja, dat is een beetje hun eigen schuld.
Vroeger was mijn toenmalige vriend altijd eerder thuis en die kookte dan. Was wel lekker, ik kon er toch niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik vind 12 uur per dag geen probleem eigenlijk.
Kan me alleen voorstellen dat dat niet meer vol te houden is als je geen single meer bent.
De mijne moet ook voldoen aan dergelijke eisen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was mijn toenmalige vriend altijd eerder thuis en die kookte dan. Was wel lekker, ik kon er toch niks van.
Nee zelfde hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne moet ook voldoen aan dergelijke eisen.
Koken en VS gaan niet samen.
Ik doe voornamelijk werken, ik kom thuis, ik pak een biertje, en plof neer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfde hierHIj deed de boodschappen en kookte, ik maakte schoon en waste af.
Die hadden we niet. Maar ik plofte wel op de bank en wachtte op het etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe voornamelijk werken, ik kom thuis, ik pak een biertje, en plof neer.
De rest mietert ie maar in de afwasser.
Oh ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een gezelligheid in het livetopic
Ik heb een hekel aan die onzin, spendeer liever 50 piek per week aan een of andere schoonmaakster.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden we niet. Maar ik plofte wel op de bank en wachtte op het etenmaar in mijn verdediging: het was wel een vrij groot huis, dat schoonmaken was best veel werk. Nu is het een stuk makkelijker wat dat betreft.
Je moeder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die onzin, spendeer liever 50 piek per week aan een of andere schoonmaakster.
Ik doe het liever zelf, zoveel werk is het niet, ik ben geen viespeuk, het is geen zwijnestal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die onzin, spendeer liever 50 piek per week aan een of andere schoonmaakster.
Neuh, toen ik op mezelf woonde liet ik zelfs iemand m'n studentenkamer poetsen.quote:
Victor heeft gelijk, kijk maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
Over nieuwsberichten die nergens over gaan gesproken. Deze is wel heel erg.
http://www.telegraaf.nl/p(...)moeten_geven___.html
Hij heeft aids zo te zien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Victor heeft gelijk, kijk maar.
[ afbeelding ]
Wat moet je in Afrika doen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
En in Afrika had ik iemand in dienst voor de was en het strijken, naast een schoonmaakster.
Werken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet je in Afrika doen?
Beetje rondwandelen met een peniskoker?
Nee.quote:
En heeft het gewerkt? Lijkt me wel een hele ervaring.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Meer een verwoede poging meer levenservaring op te doen.
In simplified words of course.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En heeft het gewerkt? Lijkt me wel een hele ervaring.
Dat dat zo makkelijk gaat. CV neerzetten en daar ga je.
Jan is ook droevig.quote:
Als je geen lieve oude vrouw zou zijn, zou ik nu zeggen: 'flikker stijf, ouwe grafak'quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar is die vervelende puber ook weer.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je geen lieve oude vrouw zou zijn, zou ik nu zeggen: 'flikker stijf, ouwe grafak'
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]Je doet wel stoer, maar je bent best een lieverd.
Ik heb een klein hartje inderdaad, omringd door kool.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Ach kom, jullie zijn allemaal watjes diep van binnen.
Nou en.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Barcelona al twee keer hands gemaakt in de 16.
Metsjfiksing.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Barcelona al twee keer hands gemaakt in de 16.
Ze moet gewoon wat minder zuipen, dan trekt het wel bij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Tem het volgende:
Goedele is ook over de uiterste houdbaarheidsdatum heen.
Haat jegens Spanjaardenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
Laat die kut Spanjaarden maar verliezen.
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haat jegens Spanjaarden
Haat jegens Catalanen
Die homosensuele Robben had ook kunnen scoren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.
Dat WKquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.
Ik was toch nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Hebben niets met de gebeurtenissen van afgelopen week te maken, was iets met een baseballclub dacht ik.
quote:Het T-shirt wordt al een tijdlang verkocht en heeft niets te maken met de aanslagen tijdens de marathon van Boston vorige week, maar verwijst naar de geschiedenis van het honkbal. Het gaat om de historische reeks zeges van de New York Yankees op de aartsrivalen Boston Red Sox in 1978. De honkballers van Boston werden 35 jaar geleden in eigen huis vier keer op rij verslagen door de Yankees. Het bleek een keerpunt in de titelstrijd.
Beladen term
In de Amerikaanse geschiedenis is 'Boston Massacre' een beladen term door de link met de Onafhankelijkheidsoorlog. In het begin van die oorlog, in 1770, doodden Britse soldaten vijf burgers in Boston.
Precies, ik ben nog nooit zo snel nuchter geworden na een hele avond zuipen als toen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die homosensuele Robben had ook kunnen scoren.
Ik ben weleens in Boston naar zo'n wedstijd wezen kijken van de Red Sox. Al ging ik vooral om de hotdogs.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Bij de Red Sox moet ik altijd aan Sam Malone denken.
Gaan ze echt zo langs de tribunes met hotdogs? Of is dat alleen in films en moet je ze gewoon zelf halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Boston naar zo'n wedstijd wezen kijken van de Red Sox. Al ging ik vooral om de hotdogs.
Ik heb ze niet gezien. Al waren er wel overal stands waar je ze kon halen. Buiten het stadion, in de hal, op de tribune. Aan vreetmogelijkheden geen gebrekquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan ze echt zo langs de tribunes met hotdogs? Of is dat alleen in films en moet je ze gewoon zelf halen.
Vroeger ging ik weleens kijken omdat er een honkbalclub in de buurt was, niet in Boston uiteraard.
Ik wil nog altijd een keer naar de Yankees.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Boston naar zo'n wedstijd wezen kijken van de Red Sox. Al ging ik vooral om de hotdogs.
Daarom, ik ken vrij veel Amerikanen en dat is al een rare boel als ze maar met een paar man zijn, laat staan een enorm stadion vol.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook leuk, gewoon voor de sfeer in zo een stadion. American Football snap ik de ballen van, dus voor de wedstrijd hoeft het niet zo nodig.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Als ik naar de USA zou gaan zou ik de Mac bezoeken.
Lekker meejoelen met dat deuntje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Ik wil nog weleens naar zo'n basketbalwedstrijd in de US. Ik was er altijd buiten het seizoen.
Jij ook met je grote mond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Voorschurft wordt binnen 5 minuten het stadion uitgegooid.
Je hebt altijd een grote mond. Vandaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zei ik dan verkeerd?
Of mag ik niet aan je vriendje komen?
Mits door die lekkere spelers op het veld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Voorschurft wordt binnen 5 minuten het stadion uitgegooid.
Je moet niet zo overdrijven met je enorme tetters.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt altijd een grote mond. Vandaar.
Sorry ik doe soms te bijdehand, dan floept er wat uit wat niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet niet zo overdrijven met je enorme tetters.
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig allemaal van die strakke shirts hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Even een opmerking over de tenues: die van Bayern vind mooi, dat rood met goud.
Alleen jammer dat ze niet meer van die korte broekjes hebben zoals vroeger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig allemaal van die strakke shirts hebben.
Nee, die waren lelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet meer van die korte broekjes hebben zoals vroeger.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze tegenwoordig allemaal van die strakke shirts hebben.
Is dat een pamper?quote:
quote:
Hans Klok?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat is een sexy kort broekje man.
Ik wilde vragen weet je wie dat is, maar dat zag je al toen je quote natuurlijk.
Duitse voetballers weten het wel te verpakken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat is een sexy kort broekje man.
Ik wilde vragen weet je wie dat is, maar dat zag je al toen je quote natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Voetballers zien er altijd veel leuker uit op 't veld dan op foto's.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Lelijk hoofd, dat wel.
Kwisje voor Mexicano, wie is dit, makkelijke:
[ afbeelding ]
Oh ik vond hem vroeger wel een lekker dingquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voetballers zien er altijd veel leuker uit op 't veld dan op foto's.
Geen idee. Ik ben niet zo goed met gezichten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Lelijk hoofd, dat wel.
Kwisje voor Mexicano, wie is dit, makkelijke:
[ afbeelding ]
Niet bepaald lekker vind ik, qua hoofd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Italie, totally nohommer.
[ afbeelding ]
Johnny Rep.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet zo goed met gezichten.
Ik heb dus echt zelden beelden van 'het grote Nederlands elftal' gezien.quote:
En van Ajax al helemaal niet zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dus echt zelden beelden van 'het grote Nederlands elftal' gezien.
Van 1995 wel, maar niet van de jaren 70, nee.quote:
Spieren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat die linker heeft vind ik zo lelijk, die V boven zijn broekje. Weet niet hoe dat heet.
Geen zorgen, bij ons is het geen V maar een O.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat die linker heeft vind ik zo lelijk, die V boven zijn broekje. Weet niet hoe dat heet.
Ben jij zo dik dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen zorgen, bij ons is het geen V maar een O.
Wel als de enige buikspieroefeningen die je doet omhoog komen is om af en toe een kerel te zoenen die op je leuter zit.quote:
quote:
1.93quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar je bent 1.02m ? Dan is het wel raar namelijk.
Hahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel als de enige buikspieroefeningen die je doet omhoog komen is om af en toe een kerel te zoenen die op je leuter zit.
Nah volgens de keuringsdienst van waarden kan ik nog 93 kilo wegen en gezond zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dan is het helemaal niet veel man.
Volgens mij mag ik 75 wegen, maar dat vind ik echt teveel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah volgens de keuringsdienst van waarden kan ik nog 93 kilo wegen en gezond zijn, maar toch.
Ik zal de volgende keer in de spiegel kijken en denken aan jou dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij ongeveer hetzelfde als ik dan mij.
Jij bent een sprietje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb jij ongeveer hetzelfde als ik dan mij.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Godverdomme, moest ik lachen om hexje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Look at the sharp V above his shorts. I wouldn't hit that"
Kies maar een.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Zo dun nou ook weer niet. Ik ben ook niet dik, maar zeker niet broodmager. Dan kun je af en toe wat aankomen zonder dat het wat uitmaakt.
Ik bungel ergens tussen 15 en 20, als ik van die slechte plaatjes moet uitgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
15 denk ik.
En ik miste net de goal, ging drinken pakken
Niks mis mee hoor. Al is het van die plaatjes lastig te zeggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bungel ergens tussen 15 en 20, als ik van die slechte plaatjes moet uitgaan.
Ach, "al" m'n "vriendjes" zaten tussen de 12 en 15 dus kan er mee door.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Al is het van die plaatjes lastig te zeggen.
Jij hebt me gezien, jij kan oordelen, poebeliewoepsie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
Leuk bevestiging zoeken bij een bejaarde, VS
Onze POLmeets zijn altijd errrrrrrrrrrrg gezellig.quote:
Rollebollend over de vloer blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze POLmeets zijn altijd errrrrrrrrrrrg gezellig.
Zo begon het in Israel ook 80 jaar terug.quote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dat kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo begon het in Israel ook 80 jaar terug.
Ik weet het nog goed, ik was met m'n matties net verhuisd uit Duitsland, en dachten een borrel te doen in Palestina lekker op het strand, en als echte Duitsers gingen we daar handdoekje leggen vroeg in de ochtend om de stoelen te claimen, en toen liep het uit de hand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dat kan ik me niet herinneren.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt me gezien, jij kan oordelen, poebeliewoepsie.
Het was lekker trouwens, die ene keer.
Ontkennen heeft geen zin, jij hebt VS in levende lijve mogen ontmoeten.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin, jij hebt VS in levende lijve mogen ontmoeten.
Menig man droomt van zoiets.
Mjah, die POL-meets hangen van ego's aan elkaar en nooit maakt iemand tijd voor elkaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rollebollend over de vloer blijkbaar.
Tijd voor een NWS meet
Ik weet het niet hoor... volgens mij wordt dat een rare bedoening. Specularium en Tem die de hele tijd sip kijken, Weltschmerz die ergens in een hoekje augurkensap zit te drinken, El_Matador die schuimbekkend tekeer gaat over alle misstanden in de wereld...quote:
Je wordt tentoongesteld?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:12 schreef Drugshond het volgende:
doe maar een meet trouwens zit trouwens op kort termijn in het rijksmuseum.
Je mist een warme knuffel, Minstens ene.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
Alles buiten de randstad is buiten mijn zone.
Voorlopig wel, volgens mijn glazen bol. Mocht je ooit stoppen: NIET zeggen dat je geen dramatisch afscheidstopic wilt. Want dan maken ze dat juist aan. Bij mij werd dat gedaan door ene Specularium... - iets dat ik me trouwens helemaal niet als zodanig herinner, maar goed....quote:
Voor of achter de schermen ?.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig wel, volgens mijn glazen bol. Mocht je ooit stoppen: NIET zeggen dat je geen dramatisch afscheidstopic wilt. Want dan maken ze dat juist aan. Bij mij werd dat gedaan door ene Specularium... - iets dat ik me trouwens helemaal niet als zodanig herinner, maar goed....
Voor: NWS / Het dramatische afscheidstopic voor Elfletterig.quote:
Ik lag hier te kloten voor 1,5 jr zo niet langer.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor: NWS / Het dramatische afscheidstopic voor Elfletterig.
Pure nostalgie.En dat alles voor slechts 3-4 maanden modwerk.
Da's al een stuk langer.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lag hier te kloten voor 1,5 jr zo niet langer.
Heb ik weerquote:Op woensdag 24 april 2013 10:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je mist een warme knuffel, Minstens ene.
DoG ?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:15 schreef Drugshond het volgende:
ff real.... we hadden ook een geweldig team. DoG, DH, SP3c...
Kun je nagaan als je het 3 jaar had gedaan, afscheidsfeestje en alles!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Standbeeld, straatnaam naar je vernoemd, etc...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je het 3 jaar had gedaan, afscheidsfeestje en alles!
Eigen forum op FOK! Wat dacht je daar van?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Standbeeld, straatnaam naar je vernoemd, etc...
Heb ik alquote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigen forum op FOK! Wat dacht je daar van?
Ik meer dan een jaar zo onderhand, richting de anderhalf.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je het 3 jaar had gedaan, afscheidsfeestje en alles!
Haha helaas voor jou is dat er niet van gekomen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik alZie forum.fok.nl/ELF
Elfstedentocht
Ja ik ook, geen knuffelsquote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb de moed toch al verloren...
Geen EHV feestjhe.
Disciple of Guinness.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DoG ?
Ik had ook een leuk team hoor, met paddy, sp3c en Frutsel (die gek genoeg allemaal nog steeds NWS-mod zijn)
ja ZUU heette dat volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er is toch ook een tijdje zoiets als een verzuurde ex-mods forum geweest?
Ik kan er nu wel eentje gebruiken, gekkenhuis hiero.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus katten., of blaffen ook goed.
Lord Reetveter a.k.a Vetinari als meest prominente user zeker.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er is toch ook een tijdje zoiets als een verzuurde ex-mods forum geweest?
Geen idee. Volgens mij ben ik er zelf niet actief geweest. Ik was dan ook niet verzuurd...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lord Reetveter a.k.a Vetinari als meest prominente user zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij ben ik er zelf niet actief geweest. Ik was dan ook niet verzuurd...Ah ik heb aan de FC al genoeg leedvermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
En ik heb nog wel ananas gegeten zodat het wat zoeter is.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben noch verzuurd nog exmod, dus ik had daar niets te zoeken, beetje voor mijn tijd ook.
Nu vermaak ik me met de zuurtjes in dit topic.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben noch verzuurd nog exmod, dus ik had daar niets te zoeken, beetje voor mijn tijd ook.
Nu vermaak ik me met de zuurtjes in dit topic.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik heb nog wel ananas gegeten zodat het wat zoeter is.
quote:
Oh.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]Dat soort vermaak bedoel ik niet he?
[..]
Sinds wanneer val jij op vrouwen? Of ben je bi geworden?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh.![]()
Naja dan ga ik maar weer een vriend zoeken.
Die had je toch al?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh.![]()
Naja dan ga ik maar weer een vriend zoeken.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds wanneer val jij op vrouwen? Of ben je bi geworden?
Dan weet jij meer dan ik.quote:
Nou dan, dan zit je niet op mij te wachten toch?quote:
Ja dat inderdaad. Is die vogel al weer gevlogen.quote:
Ik heb nog vacatures vrij voor faghags.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan, dan zit je niet op mij te wachten toch?
[..]
Winkelen -> prima, maar je wijn betaal je zelf maar. Lachen doe ik alleen als je grappig bent.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog vacatures vrij voor faghags.
Loon krijg je niet, je moet lachen om m'n grappen, me meenemen met winkelen en witte wijn voor me betalen.
Het loopt ook niet echt storm met aanmeldingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Winkelen -> prima, maar je wijn betaal je zelf maar. Lachen doe ik alleen als je grappig bent.
Zoiets moet ook natuurlijk ontstaan, aanmelden werkt niet. Dan wordt het zo een geforceerde boel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het loopt ook niet echt storm met aanmeldingen.
Klinkt als relatietherapie.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets moet ook natuurlijk ontstaan, aanmelden werkt niet. Dan wordt het zo een geforceerde boel.
Dat komt vast door die onmogelijke eis om te moeten lachen om jouw grappen. Winkelen en wijn drinken zijn nog wel te overzien (vooral als je ze in de juiste volgorde doet), maar die grappen....quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het loopt ook niet echt storm met aanmeldingen.
VS drinkt niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
Mij hoef je niet aan te kijken om te gaan shoppen, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Wijn drinken wel uiteraard.
Tot vanmiddagquote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef Specularium het volgende:
GC / Wie is deze man?
Tot vanmiddag.
Dat lukt me niet meer, heb sinds maandag maar 5 a 6 uur geslapen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een man, die zuipen, vrouwen drinken.
Shit man doe effe normaal dat is toch niet gezond?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lukt me niet meer, heb sinds maandag maar 5 a 6 uur geslapen.
Icm 12 uur per dag werken zal dat wel niet nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit man doe effe normaal dat is toch niet gezond?
Ach je bent nog jong, jij kunt het wel een weekje hebben, als ik dat zou doen dan ben ik na 2 dagen halfdood.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Icm 12 uur per dag werken zal dat wel niet nee.
Burnout here I come.![]()
Nah valt wel mee, geen last van, hooguit de eerste uurtjes.
Het leven van een NWS-mod gaat niet over rozen...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lukt me niet meer, heb sinds maandag maar 5 a 6 uur geslapen.
Ik zal spoedig mijn memoires schrijven.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leven van een NWS-mod gaat niet over rozen...
Goed idee. Zal ik ook doen dan. Dat van mij wordt een kort boekje. Ik denk dat ik het "Sonnet voor Gronk" noem. Of anders "Mijn leven met sp3c"...quote:Op woensdag 24 april 2013 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal spoedig mijn memoires schrijven.
"Meki en ik, een mod-verhaal".quote:Op woensdag 24 april 2013 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee. Zal ik ook doen dan. Dat van mij wordt een kort boekje. Ik denk dat ik het "Sonnet voor Gronk" noem. Of anders "Mijn leven met sp3c"...
Jezus, wat een slecht topic.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roze en blauw: Hoe het uit de hand escaleerdequote:Op woensdag 24 april 2013 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal spoedig mijn memoires schrijven.
Ja, ik wacht nog steeds op m'n toegezegde roze kleurtje van Yvonne.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roze en blauw: Hoe het uit de hand escaleerde
Oja, Meki....quote:
Dat gevoel heb ik wel vaker bij topics die jij start.quote:
Mijn voorganger, ik ben relnicht versie 2.0.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja, Meki....Om over SCH nog maar te zwijgen.
Roze is al vergeven, oranje niks voor je?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds op m'n toegezegde roze kleurtje van Yvonne.
Jaaaa!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Roze is al vergeven, oranje niks voor je?
Daaromquote:Op woensdag 24 april 2013 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Koningsgezind dat ik ben.
Ja ach, maar krijg ik toch nooit voor elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
DaaromEn voetbalgek, dus ook na 30 april nog houdbaar.
Have fun.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer helemaal uitgeput, ik ga op de bank hangen en 90210 kijken
Nee, dat reageren met 100 splitsquotes is leuk.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gevoel heb ik wel vaker bij topics die jij start.
Mmm tijd om alvast oranje worden misschien.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:15 schreef Specularium het volgende:
Half FOK! is tijdens het WK oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |