quote:In 2008 besloten TNT Post en ING alle postkantoren te sluiten; op 28 oktober 2011 is de laatste, op de Neude in Utrecht, inderdaad dicht gegaan.[1]
Ik noem die balie in de Plus geen postkantoor hoor.quote:Op 28 oktober 2011 is het laatste zelfstandige postkantoor, het Utrechtse Hoofdpostkantoor, gesloten. Nu zijn er alleen nog kleine loketten ondergebracht in (voornamelijk) supermarkten, boekwinkels en stations.
Hoofdpostkantoor Amsterdam zo te zien?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een postkantoor.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
Die businesspoints van TNT zijn gewoon postkantoren.
Hm Utrecht dacht ik. Weet niet meer zeker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoofdpostkantoor Amsterdam zo te zien?
Dat was Utrecht.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een postkantoor.
De kicksen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
op weg naar het voetbal kom ik weer die dramatische ing reclame tegen
tsja. tis een druk avondje vanaaf. Moet DAEVN en RR even opnemen.quote:
Ja de ene dag is er geen moer en de andere is het zappen geblazen. Tijdens de reclames.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja. tis een druk avondje vanaaf. Moet DAEVN en RR even opnemen.
als er doordeweeks europees voetbal is is er altijd genoeg te doen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de ene dag is er geen moer en de andere is het zappen geblazen. Tijdens de reclames.
Ik heb er een hekel aan. Ik neem liever op.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben onderhand een expert in 2 dingen tegelijkertijd kijken.
Ik zit mezelf af en toe ook gek te maken. En het dan vreemd vinden dat ik niet in slaap kom.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan. Ik neem liever op.
Misschien heb ik een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is dat niet, Corrie.
dan moet je naar de studio.quote:
Niet te bijdehand doen.quote:
Hij zegt hallo.quote:
quote:
Daarom moet je gewoon 7-up halen en er citroensap doorheen gooien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik had net een blikje spa citroen, dat smaakt dus niet naar citroen he? Gewoon vies zoet.
Je bedoelt: "Ik wil mijn geniale hilariteit tonen in het livetopic van de Rijdende Rechter en dat kan alleen als ik het niet terugkijk via uitzending gemist"quote:
Als hij maar niet stopt met Hotter then my daughterquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef OProg het volgende:
http://www.showvandaag.nl/gordon-kondigt-zijn-eigen-einde-aan/
Ik was al blij bij het lezen van het onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |