Godverdomme, moest ik lachen om hexje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Look at the sharp V above his shorts. I wouldn't hit that"
Kies maar een.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Zo dun nou ook weer niet. Ik ben ook niet dik, maar zeker niet broodmager. Dan kun je af en toe wat aankomen zonder dat het wat uitmaakt.
Ik bungel ergens tussen 15 en 20, als ik van die slechte plaatjes moet uitgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
15 denk ik.
En ik miste net de goal, ging drinken pakken
Niks mis mee hoor. Al is het van die plaatjes lastig te zeggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bungel ergens tussen 15 en 20, als ik van die slechte plaatjes moet uitgaan.
Ach, "al" m'n "vriendjes" zaten tussen de 12 en 15 dus kan er mee door.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Al is het van die plaatjes lastig te zeggen.
Jij hebt me gezien, jij kan oordelen, poebeliewoepsie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
Leuk bevestiging zoeken bij een bejaarde, VS
Onze POLmeets zijn altijd errrrrrrrrrrrg gezellig.quote:
Rollebollend over de vloer blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onze POLmeets zijn altijd errrrrrrrrrrrg gezellig.
Zo begon het in Israel ook 80 jaar terug.quote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dat kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo begon het in Israel ook 80 jaar terug.
Ik weet het nog goed, ik was met m'n matties net verhuisd uit Duitsland, en dachten een borrel te doen in Palestina lekker op het strand, en als echte Duitsers gingen we daar handdoekje leggen vroeg in de ochtend om de stoelen te claimen, en toen liep het uit de hand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, dus dat kan ik me niet herinneren.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt me gezien, jij kan oordelen, poebeliewoepsie.
Het was lekker trouwens, die ene keer.
Ontkennen heeft geen zin, jij hebt VS in levende lijve mogen ontmoeten.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin, jij hebt VS in levende lijve mogen ontmoeten.
Menig man droomt van zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |