Mjah, die POL-meets hangen van ego's aan elkaar en nooit maakt iemand tijd voor elkaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rollebollend over de vloer blijkbaar.
Tijd voor een NWS meet
Ik weet het niet hoor... volgens mij wordt dat een rare bedoening. Specularium en Tem die de hele tijd sip kijken, Weltschmerz die ergens in een hoekje augurkensap zit te drinken, El_Matador die schuimbekkend tekeer gaat over alle misstanden in de wereld...quote:
Je wordt tentoongesteld?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:12 schreef Drugshond het volgende:
doe maar een meet trouwens zit trouwens op kort termijn in het rijksmuseum.
Je mist een warme knuffel, Minstens ene.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
Alles buiten de randstad is buiten mijn zone.
Voorlopig wel, volgens mijn glazen bol. Mocht je ooit stoppen: NIET zeggen dat je geen dramatisch afscheidstopic wilt. Want dan maken ze dat juist aan. Bij mij werd dat gedaan door ene Specularium... - iets dat ik me trouwens helemaal niet als zodanig herinner, maar goed....quote:
Voor of achter de schermen ?.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig wel, volgens mijn glazen bol. Mocht je ooit stoppen: NIET zeggen dat je geen dramatisch afscheidstopic wilt. Want dan maken ze dat juist aan. Bij mij werd dat gedaan door ene Specularium... - iets dat ik me trouwens helemaal niet als zodanig herinner, maar goed....
Voor: NWS / Het dramatische afscheidstopic voor Elfletterig.quote:
Ik lag hier te kloten voor 1,5 jr zo niet langer.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor: NWS / Het dramatische afscheidstopic voor Elfletterig.
Pure nostalgie.En dat alles voor slechts 3-4 maanden modwerk.
Da's al een stuk langer.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik lag hier te kloten voor 1,5 jr zo niet langer.
Heb ik weerquote:Op woensdag 24 april 2013 10:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je mist een warme knuffel, Minstens ene.
DoG ?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:15 schreef Drugshond het volgende:
ff real.... we hadden ook een geweldig team. DoG, DH, SP3c...
Kun je nagaan als je het 3 jaar had gedaan, afscheidsfeestje en alles!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor: NWS / Het dramatische afscheidstopic voor Elfletterig.
Pure nostalgie.En dat alles voor slechts 3-4 maanden modwerk.
Standbeeld, straatnaam naar je vernoemd, etc...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je het 3 jaar had gedaan, afscheidsfeestje en alles!
Eigen forum op FOK! Wat dacht je daar van?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Standbeeld, straatnaam naar je vernoemd, etc...
Heb ik alquote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigen forum op FOK! Wat dacht je daar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |