Ik meer dan een jaar zo onderhand, richting de anderhalf.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je het 3 jaar had gedaan, afscheidsfeestje en alles!
Haha helaas voor jou is dat er niet van gekomen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik alZie forum.fok.nl/ELF
Elfstedentocht
Ja ik ook, geen knuffelsquote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb de moed toch al verloren...
Geen EHV feestjhe.
Disciple of Guinness.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DoG ?
Ik had ook een leuk team hoor, met paddy, sp3c en Frutsel (die gek genoeg allemaal nog steeds NWS-mod zijn)
ja ZUU heette dat volgens mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er is toch ook een tijdje zoiets als een verzuurde ex-mods forum geweest?
Ik kan er nu wel eentje gebruiken, gekkenhuis hiero.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus katten., of blaffen ook goed.
Lord Reetveter a.k.a Vetinari als meest prominente user zeker.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er is toch ook een tijdje zoiets als een verzuurde ex-mods forum geweest?
Geen idee. Volgens mij ben ik er zelf niet actief geweest. Ik was dan ook niet verzuurd...quote:Op woensdag 24 april 2013 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lord Reetveter a.k.a Vetinari als meest prominente user zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij ben ik er zelf niet actief geweest. Ik was dan ook niet verzuurd...Ah ik heb aan de FC al genoeg leedvermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
En ik heb nog wel ananas gegeten zodat het wat zoeter is.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben noch verzuurd nog exmod, dus ik had daar niets te zoeken, beetje voor mijn tijd ook.
Nu vermaak ik me met de zuurtjes in dit topic.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben noch verzuurd nog exmod, dus ik had daar niets te zoeken, beetje voor mijn tijd ook.
Nu vermaak ik me met de zuurtjes in dit topic.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik heb nog wel ananas gegeten zodat het wat zoeter is.
quote:
Oh.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]Dat soort vermaak bedoel ik niet he?
[..]
Sinds wanneer val jij op vrouwen? Of ben je bi geworden?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh.![]()
Naja dan ga ik maar weer een vriend zoeken.
Die had je toch al?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh.![]()
Naja dan ga ik maar weer een vriend zoeken.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds wanneer val jij op vrouwen? Of ben je bi geworden?
Dan weet jij meer dan ik.quote:
Nou dan, dan zit je niet op mij te wachten toch?quote:
Ja dat inderdaad. Is die vogel al weer gevlogen.quote:
Ik heb nog vacatures vrij voor faghags.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan, dan zit je niet op mij te wachten toch?
[..]
Winkelen -> prima, maar je wijn betaal je zelf maar. Lachen doe ik alleen als je grappig bent.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog vacatures vrij voor faghags.
Loon krijg je niet, je moet lachen om m'n grappen, me meenemen met winkelen en witte wijn voor me betalen.
Het loopt ook niet echt storm met aanmeldingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Winkelen -> prima, maar je wijn betaal je zelf maar. Lachen doe ik alleen als je grappig bent.
Zoiets moet ook natuurlijk ontstaan, aanmelden werkt niet. Dan wordt het zo een geforceerde boel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het loopt ook niet echt storm met aanmeldingen.
Klinkt als relatietherapie.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets moet ook natuurlijk ontstaan, aanmelden werkt niet. Dan wordt het zo een geforceerde boel.
Dat komt vast door die onmogelijke eis om te moeten lachen om jouw grappen. Winkelen en wijn drinken zijn nog wel te overzien (vooral als je ze in de juiste volgorde doet), maar die grappen....quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het loopt ook niet echt storm met aanmeldingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |