Nou en.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Barcelona al twee keer hands gemaakt in de 16.
Metsjfiksing.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Barcelona al twee keer hands gemaakt in de 16.
Ze moet gewoon wat minder zuipen, dan trekt het wel bij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Tem het volgende:
Goedele is ook over de uiterste houdbaarheidsdatum heen.
Haat jegens Spanjaardenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
Laat die kut Spanjaarden maar verliezen.
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haat jegens Spanjaarden
Haat jegens Catalanen
Die homosensuele Robben had ook kunnen scoren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.
Dat WKquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds het WK kunnen ze de tering krijgen.
Ik was toch nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Hebben niets met de gebeurtenissen van afgelopen week te maken, was iets met een baseballclub dacht ik.
quote:Het T-shirt wordt al een tijdlang verkocht en heeft niets te maken met de aanslagen tijdens de marathon van Boston vorige week, maar verwijst naar de geschiedenis van het honkbal. Het gaat om de historische reeks zeges van de New York Yankees op de aartsrivalen Boston Red Sox in 1978. De honkballers van Boston werden 35 jaar geleden in eigen huis vier keer op rij verslagen door de Yankees. Het bleek een keerpunt in de titelstrijd.
Beladen term
In de Amerikaanse geschiedenis is 'Boston Massacre' een beladen term door de link met de Onafhankelijkheidsoorlog. In het begin van die oorlog, in 1770, doodden Britse soldaten vijf burgers in Boston.
Precies, ik ben nog nooit zo snel nuchter geworden na een hele avond zuipen als toen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die homosensuele Robben had ook kunnen scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |