Ik ben blij dat jij het op die manier beoordeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bedoelt: "Ik wil mijn geniale hilariteit tonen in het livetopic van de Rijdende Rechter en dat kan alleen als ik het niet terugkijk via uitzending gemist"
Fijn he om gewaardeerd te worden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het op die manier beoordeeld.
Zo had ik er zelf nooit naar gekeken.
Zeg dat maar tegen de furries!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, een aapje met vingers, niks vies aan.
Ik heb nu een heel warm gevoel van binnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he om gewaardeerd te worden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom ze nooit tegen maar ik houd het in gedachten
Dat is zodat je niet kan zien wie de grootste eikel is.quote:
Hij is wel mooi gladquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is zodat je niet kan zien wie de grootste eikel is.
Glijdt zo lekker.quote:
Ik heb de gave om in elke situatie binnen 3 posts/opmerkingen alles te laten ontsporen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op in dit topic.
Ik ontspoor pas na 21:00 uur meestalquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de gave om in elke situatie binnen 3 posts/opmerkingen alles te laten ontsporen.
#RelnichtPrideWorldWide.
Alsof jij dat erg vindt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op in dit topic.
Ik ben pas een uurtje of anderhalf weg van kantoor, dus als ik eerst moet bijkomen dan begint 't pas rond 11 uur, dat is me te laat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ontspoor pas na 21:00 uur meestalALtijd eerst even bijkomen.
Ik ben altijd al om een uur of 4 thuis. Voordat ik dan gegeten heb en mijn haar gewassen duurt het eventjes tot ik weer helemaal bij de pinken ben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben pas een uurtje of anderhalf weg van kantoor, dus als ik eerst moet bijkomen dan begint 't pas rond 11 uur, dat is me te laat.
Mein Gott meid, dat is toch geen werken meer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd al om een uur of 4 thuis. Voordat ik dan gegeten heb en mijn haar gewassen duurt het eventjes tot ik weer helemaal bij de pinken ben.
Ik begin om 7 uur he? Tot half 4. Of ietsjes later. En ik woon vlakbij het werk (nog wel), zo thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein Gott meid, dat is toch geen werken meer?
Ik ook, wekker gaat al ver voor 6 uur, en ben pas na 7 uur keer thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin om 7 uur he? Tot half 4. Of ietsjes later. En ik woon vlakbij het werk (nog wel), zo thuis.
Ik vertik het om lang te werken. Vroeger wel gedaan bij een ander bedrijf, dan moest het wel omdat er een deadline was, nu is dat niet zo. Al is het wel retedruk, maar ja, dat is een beetje hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, wekker gaat al ver voor 6 uur, en ben pas na 7 uur keer thuis.
Idem. Ambitie is om om 4 uur naar huis te gaan voor de file.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin om 7 uur he? Tot half 4. Of ietsjes later. En ik woon vlakbij het werk (nog wel), zo thuis.
Ach ik vind 12 uur per dag geen probleem eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vertik het om lang te werken. Vroeger wel gedaan bij een ander bedrijf, dan moest het wel omdat er een deadline was, nu is dat niet zo. Al is het wel retedruk, maar ja, dat is een beetje hun eigen schuld.
Vroeger was mijn toenmalige vriend altijd eerder thuis en die kookte dan. Was wel lekker, ik kon er toch niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ik vind 12 uur per dag geen probleem eigenlijk.
Kan me alleen voorstellen dat dat niet meer vol te houden is als je geen single meer bent.
De mijne moet ook voldoen aan dergelijke eisen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was mijn toenmalige vriend altijd eerder thuis en die kookte dan. Was wel lekker, ik kon er toch niks van.
Nee zelfde hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De mijne moet ook voldoen aan dergelijke eisen.
Koken en VS gaan niet samen.
Ik doe voornamelijk werken, ik kom thuis, ik pak een biertje, en plof neer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfde hierHIj deed de boodschappen en kookte, ik maakte schoon en waste af.
Die hadden we niet. Maar ik plofte wel op de bank en wachtte op het etenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe voornamelijk werken, ik kom thuis, ik pak een biertje, en plof neer.
De rest mietert ie maar in de afwasser.
Oh ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een gezelligheid in het livetopic
Ik heb een hekel aan die onzin, spendeer liever 50 piek per week aan een of andere schoonmaakster.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hadden we niet. Maar ik plofte wel op de bank en wachtte op het etenmaar in mijn verdediging: het was wel een vrij groot huis, dat schoonmaken was best veel werk. Nu is het een stuk makkelijker wat dat betreft.
Je moeder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die onzin, spendeer liever 50 piek per week aan een of andere schoonmaakster.
Ik doe het liever zelf, zoveel werk is het niet, ik ben geen viespeuk, het is geen zwijnestal.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die onzin, spendeer liever 50 piek per week aan een of andere schoonmaakster.
Neuh, toen ik op mezelf woonde liet ik zelfs iemand m'n studentenkamer poetsen.quote:
Victor heeft gelijk, kijk maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
Over nieuwsberichten die nergens over gaan gesproken. Deze is wel heel erg.
http://www.telegraaf.nl/p(...)moeten_geven___.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |