Ik vergeef het je, als je tenminste wat vaker gaat tellen.quote:
Ga ik proberenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, als je tenminste wat vaker gaat tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door methodmich op 05-05-2013 12:27:01 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat Slayer-gebeuren maar eens tellen dan...
Dan mogen Selah Sue en Adele ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Norrage het volgende:
Van mij mogen Room Eleven en Norah Jones ook hoor. Als er jazz bij staat bij de tags in last.fm vind ik het prima. Of als het een band is die op NSJ gestaan heeft. Ik neem het lekker breed.
Scott al in de top 5quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Maxerazzi het volgende:
1. Charles Mingus - The Black Saint & the Sinner Lady
2. John Coltrane - A Love Supreme
3. Andrew Hill - Point of Departure
4. Miles Davis - In A Silent Way
5. Christian Scott - Christian a Tunde Adjuah
Nor.... Er stonden 5 lijstjes en dan nog mis je twee dubbel genoemde titels.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
Captain Beefheart top 5:
1. Run Paint Run Run 7
2. Abba Zaba 6
En dat waren de enige dubbelen..
na 20x kijken heb ik er inderdaad nog 1 gespot, maar een 2e?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nor.... Er stonden 5 lijstjes en dan nog mis je twee dubbel genoemde titels.
I'm Glad (bij mij en starla) en Zig Zag Wanderer (bij mij en Aschkael)quote:Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
na 20x kijken heb ik er inderdaad nog 1 gespot, maar een 2e?
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
I'm Glad (bij mij en starla) en Zig Zag Wanderer (bij mij en Aschkael)
Ik vind de eerste 2 albums anders zeer jazzy. Wat daarna komt neigt steeds meer naar Progrock toe inderdaad, maar die eerste twee voldoen toch zeker aan de jazz-fusion categorie.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nee idd, ik zou het niet eens fusion willen noemen
Ik hoor het iig nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 albums anders zeer jazzy. Wat daarna komt neigt steeds meer naar Progrock toe inderdaad, maar die eerste twee voldoen toch zeker aan de jazz-fusion categorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |