Ik vergeef het je, als je tenminste wat vaker gaat tellen.quote:
Ga ik proberenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, als je tenminste wat vaker gaat tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door methodmich op 05-05-2013 12:27:01 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat Slayer-gebeuren maar eens tellen dan...
Dan mogen Selah Sue en Adele ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Norrage het volgende:
Van mij mogen Room Eleven en Norah Jones ook hoor. Als er jazz bij staat bij de tags in last.fm vind ik het prima. Of als het een band is die op NSJ gestaan heeft. Ik neem het lekker breed.
Scott al in de top 5quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Maxerazzi het volgende:
1. Charles Mingus - The Black Saint & the Sinner Lady
2. John Coltrane - A Love Supreme
3. Andrew Hill - Point of Departure
4. Miles Davis - In A Silent Way
5. Christian Scott - Christian a Tunde Adjuah
Nor.... Er stonden 5 lijstjes en dan nog mis je twee dubbel genoemde titels.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
Captain Beefheart top 5:
1. Run Paint Run Run 7
2. Abba Zaba 6
En dat waren de enige dubbelen..
na 20x kijken heb ik er inderdaad nog 1 gespot, maar een 2e?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nor.... Er stonden 5 lijstjes en dan nog mis je twee dubbel genoemde titels.
I'm Glad (bij mij en starla) en Zig Zag Wanderer (bij mij en Aschkael)quote:Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
na 20x kijken heb ik er inderdaad nog 1 gespot, maar een 2e?
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
I'm Glad (bij mij en starla) en Zig Zag Wanderer (bij mij en Aschkael)
Ik vind de eerste 2 albums anders zeer jazzy. Wat daarna komt neigt steeds meer naar Progrock toe inderdaad, maar die eerste twee voldoen toch zeker aan de jazz-fusion categorie.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nee idd, ik zou het niet eens fusion willen noemen
Ik hoor het iig nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 albums anders zeer jazzy. Wat daarna komt neigt steeds meer naar Progrock toe inderdaad, maar die eerste twee voldoen toch zeker aan de jazz-fusion categorie.
Eens.quote:
Beefheart top5..., gemist...quote:Op zondag 5 mei 2013 12:28 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe opdracht dan maar:
[ afbeelding ]
Mag ik jullie Top 5 songs van Captain Beefheart?
Fuck. Ik kon met control f niet vinden op de hoofdpaginaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:39 schreef Arn0 het volgende:
Hehe, stond wel héél kort open. Als methodmich dit leest, zal hij niet blij zijn
Ik kijk nergens meer van op in dit topic.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:39 schreef Arn0 het volgende:
Hehe, stond wel héél kort open. Als methodmich dit leest, zal hij niet blij zijn
Mag 5 ook? Als afstand ook mocht had ik minimaal The Pretenders in mijn lijst opgenomen. 2000 milesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:07 schreef Kerftminister het volgende:
1. Mos Def - Twilite Speedball
2. Tracy Chapman - Fast Car
3. Kanye West - Slow Jamz
4. Tonedeff - Velocity
5. Cake - The Distance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door methodmich op 10-05-2013 15:48:46 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |