SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Rustig aan jijquote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddFeyenoord schiet PSV de CL voorrronde in.
![]()
![]()
Ondertussen in de telegraaf:quote:Belachelijke pingel Feyenoord
Feyenoord is door een onterecht strafschop op voorsprong gekomen in De Kuip. Volgens arbiter Bas Nijhuis maakte Vitesse-back Tomas Kalas hands, maar daar was geen sprake van.
Kalas ging wat onbeholpen een duel aan met Graziano Pelle. De Italiaan wilde de bal over de Vitesse-verdediger heen wippen, maar raakte diens hoofd. Nijhuis wees vervolgens direct naar de stip.
Pelle zette zich achter de bal en tekende in de 40ste minuut voor de 1-0. Het was de 24ste treffer van Pelle deze competitie.
PSV-middenvelder Kevin Strootman verbaasde zich voor de televisie: "Hands?! hahaha"![]()
![]()
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Snel, maak een account aan op dat forum en herinner hem daar ook aan de weddenschap.Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calimero-opleiding ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Hahahahahahahahahquote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleidMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha kom op de volgende 2 worden wel gewonnenEn vervolgens de laatste wedstrijd alles geven.
![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..![]()
okquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat PSV niet gaat winnen van Twente. Het wordt Groningen-uit 2010/2011 all over again.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA![]()
Heb je lopen trollen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
![]()
![]()
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleidOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Meeste zitten op TU Delft / EURquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?![]()
Oh heb je dit debieltje ook weer hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?![]()
2quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..
Kom op man Groningen en NEC moet je gewoon wegblazen in eigen huis.![]()
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.![]()
Doe mij maar Lexi Bellquote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ik googlede en was positief verrastquote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe even net alsof ik niet weet wie dat is.![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Tjacka het volgende:
F'noord scoorde niet uit een penalty dit mag nieuws worden genoemd.![]()
De bal is rond.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verdient de voorsprong. Vitesse laat weinig zien.
Het is 11 tegen 11.
Als je in de finale staat, kan je hem winnen ook.
Bedankt voor je bijdrage![]()
![]()
Van mij mag Feyenoord 2e worden
En dan verliezen in de vCL en dan persoonlijk 6 miljoen langsbrengen bij Ajax.★★★![]()
Vergeet niet dat ie nu geel heeft en een ogenschijnlijk mindere dag. Doorgaans is het gewoon een goeie back hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Wie zei ook alweer dat Van Aanholt in Oranje moest?![]()
Feyenoord speelt wel beter nu.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan verliezen in de vCL en dan persoonlijk 6 miljoen langsbrengen bij Ajax.![]()
Daar heb je een vriendin/vrouw/vriend voorquote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
Ik miste de 2-0 omdat ik een biertje pakteNiets is sterker dan dat ene woord...![]()
Jammer dat VVV het niet kon volhouden iddquote:
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Tegen Nederlandse clubs zijnquote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan verliezen in de vCL en dan persoonlijk 6 miljoen langsbrengen bij Ajax.![]()
![]()
Huh?quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.Hun profielschetsen worden dan ook steeds beter...quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Die woont helaas niet in dit huis (of in deze provincie, trouwens)quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Daar heb je een vriendin/vrouw/vriend voor![]()
FOK!ers met vrienden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Daar heb je een vriendin/vrouw/vriend voor![]()
![]()
Omdat ze dan geen recht hebben op dat geld?quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom moet er 6 miljoen naar Ajax als Feyenoord uit de CL vliegt?![]()
![]()
6 miljoen is wel een lekkere bonus, jullie krijgen de bonus in de eredivisie --> de vele pingels die jullie in de titelrace hebben gehouden.quote:
Ik zie het als eerlijke verdeling, jij niet?![]()
Waarom altijd van die autistische reacties van jou?quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut mongooltjes als jij zorgen wel voor die haat van andere Nederlandse fans.
Gefrustreerd ofzo?![]()
ik ben een Ajacied, dus weet niet of je er wat aan hebt, maar dit is kat-in-het-bakkie voor jullie. 2-0 voor, volle Kuip, en gewoon beter.quote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
roept dat publiek nou: wij zijn feyenoord, wij zijn feyenoord??Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Er moet 15 miljoen verdeeld worden tussen de NL'se clubs die CL spelen. Als Ajax en Feyenoord in de CL komen, dan wordt het voor ieder 7.5 miljoen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom moet er 6 miljoen naar Ajax als Feyenoord uit de CL vliegt?
Is het maar 1 club, Ajax dus. dan gaat alles naar ajax
★★★![]()
Altijd Feyenoord boven Vitesse natuurlijk.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik zeg dat Feyenoord beter wat geld kan gebruiken dan het Ajax-gelukquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 miljoen is wel een lekkere bonus, jullie krijgen de bonus in de eredivisie --> de vele pingels die jullie in de titelrace hebben gehouden.
Ik zie het als eerlijke verdeling, jij niet?![]()
Hoi stakker, hoe gaat het ermee? Al weer over het feit dat jullie wederom geen kampioen worden heen? Of ga je weer schelden nu?quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh heb je dit debieltje ook weer hoor.![]()
Op die manier. Lekkere meevaller voor Ajax dan als Feyenoord het niet redtquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er moet 15 miljoen verdeeld worden tussen de NL'se clubs die CL spelen. Als Ajax en Feyenoord in de CL komen, dan wordt het voor ieder 7.5 miljoen.
Is het maar 1 club, Ajax dus. dan gaat alles naar ajaxOf vice versa, natuurlijk.
![]()
hhaha dus niet de enige. Wat een tokkie volk zeg. Nee inderdaad slim volk. Herrinert zichzelf wie ze zijn...quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
VBL / [VOORSPELLING] Feyenoord - Vitessequote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef iketurnerjr het volgende:
Een ban omdat ik voorspellingen maak pfff
Daar moet dat.
Dus: BAN!★★★![]()
Ik snap je zin niet? Leg het eens logischer uit.quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zeg dat Feyenoord beter wat geld kan gebruiken dan het Ajax-geluk![]()
oh was het een voorspellingquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef iketurnerjr het volgende:
Een ban omdat ik voorspellingen maak pfff![]()
15 miljoen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er moet 15 miljoen verdeeld worden tussen de NL'se clubs die CL spelen. Als Ajax en Feyenoord in de CL komen, dan wordt het voor ieder 7.5 miljoen.
Is het maar 1 club, Ajax dus. dan gaat alles naar ajax![]()
![]()
En toch kan ik gewoon posten ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VBL / [VOORSPELLING] Feyenoord - Vitesse
Daar moet dat.
Dus: BAN!![]()
Ajax is als kampioen gewoon geplaatst, hoe moeten hun het niet redden dan?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op die manier. Lekkere meevaller voor Ajax dan als Feyenoord het niet redtOf vice versa, natuurlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Laatste 2 jaar is Ajax minimaal 30 miljoen rijker geworden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op die manier. Lekkere meevaller voor Ajax dan als Feyenoord het niet redtOf vice versa, natuurlijk.
fap fap fap.
★★★![]()
Vertel eens wat er zo autistisch aan mijn reacties is (tegen jou) ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom altijd van die autistische reacties van jou?
Gefrustreerd ofzo?![]()
Dit soort personen maakt dit topic het beste lees-topic van Fok!quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoi stakker, hoe gaat het ermee? Al weer over het feit dat jullie wederom geen kampioen worden heen? Of ga je weer schelden nu?
Lezen, scrollen en de zwakzinnigen elkaar zichtbaar vermoeid verbaal proberen te kleineren. Kostelijk.Dit, dus.![]()
Dat Feyenoord meer heeft aan 6 miljoen dan aan de talloze pingels die Ajax normaal krijgt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet? Leg het eens logischer uit.![]()
Dat is 1 Sulejmani.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar is Ajax minimaal 30 miljoen rijker geworden.fap fap fap.
![]()
2quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat Feyenoord meer heeft aan 6 miljoen dan aan de talloze pingels die Ajax normaal krijgt.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort personen maakt dit topic het beste lees-topic van Fok!
Lezen, scrollen en de zwakzinnigen elkaar zichtbaar vermoeid verbaal proberen te kleineren. Kostelijk.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lezen, scrollen en de zwakzinnigen elkaar zichtbaar vermoeid verbaal proberen te kleineren. Kostelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Uh, oké?quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat Feyenoord meer heeft aan 6 miljoen dan aan de talloze pingels die Ajax normaal krijgt.![]()
Hebben ze wel recht op het geld als ze er in de eerste ronde uitvliegen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ajax is als kampioen gewoon geplaatst, hoe moeten hun het niet redden dan?![]()
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bentquote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo autistisch aan mijn reacties is (tegen jou) ?![]()
![]()
konden we het salaris van Sulemani tenminste betalenquote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar is Ajax minimaal 30 miljoen rijker geworden.fap fap fap.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
mongoolquote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bentGroot fan van User Wotte![]()
ja want dan cl gespeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze wel recht op het geld als ze er in de eerste ronde uitvliegen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Maar jij bent toch ook een mongooltje?quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bent![]()
![]()
Mooi idd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lezen, scrollen en de zwakzinnigen elkaar zichtbaar vermoeid verbaal proberen te kleineren. Kostelijk.![]()
Gelukkig niet lang meerquote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Terugkrabbelen. Wie is hier nu de stakker?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef iketurnerjr het volgende:
Een ban omdat ik voorspellingen maak pfff![]()
![]()
Zo, dat heb je dan mooi even gezegd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien hoe jij post concludeer ik dat jij een mongool bent dus dan noem ik het beestje bij zijn naam.quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bent![]()
Oh de ratten verenigen zich hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoi stakker, hoe gaat het ermee? Al weer over het feit dat jullie wederom geen kampioen worden heen? Of ga je weer schelden nu?![]()
![]()
natuurlijk. Ze spelen dan toch die 6 poule wedstrijden..quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze wel recht op het geld als ze er in de eerste ronde uitvliegen?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Haha, oke, autistische zielepootquote:Op zondag 21 april 2013 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien hoe jij post concludeer ik dat jij een mongool bent dus dan noem ik het beestje bij zijn naam.![]()
![]()
Thanks, ben meestal pas positief na het eindsignaalquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben een Ajacied, dus weet niet of je er wat aan hebt, maar dit is kat-in-het-bakkie voor jullie. 2-0 voor, volle Kuip, en gewoon beter.
Niets is sterker dan dat ene woord...![]()
Het is meer een indicatie dat je gewoon onzin post.quote:Op zondag 21 april 2013 17:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gaan jullie nu allemaal GGMM nadoen ofzo?![]()
Doen kakkerlakken ook altijd, die leven voornamelijk in groepen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh de ratten verenigen zich hoor.
Leuk weetje.★★★![]()
Haal bij feyenoord Immers en Pelle weg. En je verliest bij heerenveen.quote:
Bony en v.Ginkel zijn gewoon belangrijk voor ze.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Vitesse lijk zo zwak omdat Feyenoord zo goed is.quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt goed omdat Vitesse zo zwak is.![]()
ik ook, als mijn club speeltquote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef Siyara het volgende:
[..]
Thanks, ben meestal pas positief na het eindsignaal
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Van Ginkel ontbreekt ook he.quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zei toch dat het FC Bony is. Maargoed sommige wil Vitesse op nr2 zien eindigen.![]()
banquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Reis je bent een kanker rat
Reis je bent een kanker rat![]()
Het is kankerratquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ben de wedstrijd aan het kijken,ik stel voor dat je hetzelfde doet stakkerquote:Op zondag 21 april 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Terugkrabbelen. Wie is hier nu de stakker?![]()
Bony is veel belangrijker. Net als Pelle bij Feyenoord.quote:
Haal je bij Ajax en PSV hun spits weg is er veel minder aan de hand.![]()
Verstaat hij toch niet.quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Reis je bent een kanker ratMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Kusje erop?quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Clasie heeft een auwie, iemand pak de micky mouse pleisters.![]()
Jeetjequote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
mini pleisterquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Clasie heeft een auwie, iemand pak de micky mouse pleisters.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit had ik niet verwacht van je geoquote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
KNJB!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Clasie ook al geblesseerd
Het zit Feyenoord ook niet mee he![]()
PSVquote:Op zondag 21 april 2013 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nu Clasie er uit .. wordt het 2-2 ..PSV nog meer voordeel
![]()
![]()
Gaat hij toch naar barca??quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
oh oh dan verliezen ze weerquote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Clasie ook al geblesseerd
Het zit Feyenoord ook niet mee he![]()
Dat zijn nog eens tekstenquote:Op zondag 21 april 2013 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
'Theeeeo, Theo, Theeeeo Theo, Theeeeo Theo, je moeder is een hoer.'![]()
Yupquote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt ook echt alleen maar reactief reageren he![]()
Sommige mensen weten zich niet als een heer te gedragen.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wat een tragische club is dat Feyenoord toch. Zonder de scheids stonden ze daar 2/3 plaatsjes lager.
En de kuip is ook een soort veredelde sociale werkplaats![]()
![]()
zoek lekker zelf opquote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
kneus, ik vraag gewoon wie gescoord etc.
vi.nl
fcupdate.nl♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een tragische club is dat Feyenoord toch. Zonder de scheids stonden ze daar 2/3 plaatsjes lager.
2 Hakjes in een paar minuten, ze komen nog aan ook![]()
![]()
Immers
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Hoi Gijpiequote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als 50.000 mensen het zingen zal er wel een kern van waarheid inzitten.![]()
![]()
Het hele dorp.. bij je moeder.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
kneus, ik vraag gewoon wie gescoord etc.![]()
Oké, bedankt hè.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Opletten, anders mis je de actie van immersquote:Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
die moet flink binnenlopen met zo'n grote klantenkringquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als 50.000 mensen het zingen zal er wel een kern van waarheid inzitten.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Sowieso 6e.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
![]()
Die scouts van Barça..... Ik vrees met grote vrees voor de basis plek van Iniestaquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
2 Hakjes in een paar minuten, ze komen nog aan ook![]()
![]()
Immers
![]()
![]()
![]()
![]()
Hup, Hup Ajax ofquote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef Syntix het volgende:
wat zingen die sociaal werkplaats mensen eigenlijk? yolo, yolo feyenoord?
Hoppa hoppa hoppa PSV![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Bony is tot Vitesse wat Messi tot Barca is, je ziet gewoon dat de wil en het geloof er niet isOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoempa hoempa tetettetteeeee is het toch?quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hup, Hup Ajax of
Waarom zouden ze dat in Rotterdam zingen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hup, Hup Ajax of
Ho, ho. Het blijft de grootste miskoop van dit seizoen. Ik haat hem nog steedsquote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef iketurnerjr het volgende:
Succespubliek,Immers tot de grond afbranden en hem vervolgens op handen dragen![]()
![]()
Ik had het over mensen met een IQ van onder de 80 zeg maar.quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in Rotterdam zingen?![]()
1 club, als iemand de voorronde doorkomt moet je die 7 miljoen delen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dit met 2 clubs of met 1 club in de CL?![]()
Die heb je het meeste in A'dam.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over mensen met een IQ van onder de 80 zeg maar.![]()
Staat genoteerd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Krijg jij even zwemmerseczeem debieltjequote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef Syntix het volgende:
wat zingen die sociaal werkplaats mensen eigenlijk? yolo, yolo feyenoord?![]()
![]()
Denk je serieus dat PSV de CL haalt?quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lang geleden man
Laatste was toch Liverpool uit met rood voor Marcellis?![]()
![]()
Volgens mij is het wel hoger, 9 miljoen dacht ik, en daar komen dan tv gelden bij (5 miljoen) waar je ook zeker van bent.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1 club, als iemand de voorronde doorkomt moet je die 7 miljoen delen.
Dan heb je ook nog winstpremies enzo, maar dat varieert.★★★![]()
Beste papieren na de overwinning van gisteren. Waarom zou ik dat niet mogen denken?quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk je serieus dat PSV de CL haalt?![]()
Dan haal je vCL. Voorronde kom je niet door.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste papieren na de overwinning van gisteren. Waarom zou ik dat niet mogen denken?![]()
Nou ze moeten nog uit tegen Twente toch? En nog 2 lastige wedstrijden, terwijl Feyenoord 2 keer thuis speelt en uit tegen ADO wat dramatisch in vorm is?quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste papieren na de overwinning van gisteren. Waarom zou ik dat niet mogen denken?![]()
Voorronde is ook CLquote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan haal je vCL. Voorronde kom je niet door.![]()
Ja PSV moet volgend jaar gewoon op papier gaan spelen ipv gras.. want op papier is PSV altijd beter.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens te winnen van Twentequote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV misschien nog wel, die hebben redelijk wat puntenquote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan haal je vCL. Voorronde kom je niet door.![]()
Feyenoorders zitten lekker achterover met een biertje te soezen in de zon.quote:2 vingers in de neus overwinningkje dit.
![]()
PSV ook 2x thuis en hoezo zijn die lastig en van Feyenoord niet?quote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou ze moeten nog uit tegen Twente toch? En nog 2 lastige wedstrijden, terwijl Feyenoord 2 keer thuis speelt en uit tegen ADO wat dramatisch in vorm is?![]()
bedreiging?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
ik krijg een bedreiging binnen met dat veetle
![]()
Groningen moet te doen zijn, NEC kán lastig worden, Twente uit IS lastig.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV ook 2x thuis en hoezo zijn die lastig?![]()
Jij hebt het toch over het bedrag wat je moet delen? In totaal vangt Ajax zo'n 17 miljoen ja.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel hoger, 9 miljoen dacht ik, en daar komen dan tv gelden bij (5 miljoen) waar je ook zeker van bent.
Dan heb je ook nog winstpremies enzo, maar dat varieert.quote:De deelname aan de Champions League leverde Ajax in totaal 17,2 miljoen euro op. Inclusief startgeld, premies, recettes en televisie-inkomsten. Doordat de club als enige Nederlandse club in het toernooi uitkwam, had het recht op de hele marketingpool van 7,6 miljoen, het bedrag dat de Nederlandse uitzendgemachtigden van de CL inleggen. Als FC Twente zich ook had geplaatst voor de groepsfase, dan had die 7,6 miljoen gedeeld moeten worden.![]()
Gewoon terugtrekken, net als Ewbank.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
★★★![]()
Weet niet welke het zijn, maar voor PSV is elke tegenstander toch lastig met zo'n verdediging?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV ook 2x thuis en hoezo zijn die lastig?![]()
Er is ook weinig reden tot zingen. Je staat 2-0 voor, en je hebt een heerlijk zonnetje op je kale knar.quote:![]()
Die zit weer in Ruslandquote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef iketurnerjr het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Chanturia gebeurd,die jongen kon toch wel ballen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
groningen thuisquote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet niet welke het zijn, maar voor PSV is elke tegenstander toch lastig met zo'n verdediging?
nec thuis
een clubje bij de duitse grens uit![]()
NEC verliest net thuis van PEC (ja PSV ook) dus snap niet waarom PSV moet vrezen van NEC.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen moet te doen zijn, NEC kán lastig worden, Twente uit IS lastig.![]()
tv gelden en starterspremie moet je delen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt het toch over het bedrag wat je moet delen? In totaal vangt Ajax zo'n 17 miljoen ja.
[..]in totaal is dat volgens mij 14/15 miljoen?
★★★![]()
Neequote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
tv gelden en starterspremie moet je delen.in totaal is dat volgens mij 14/15 miljoen?
![]()
Slechte beredenering.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NEC verliest net thuis van PEC (ja PSV ook) dus snap niet waarom PSV moet vrezen van NEC.![]()
Yup, hopelijk lopen ze niet te prutsen achterin.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet niet welke het zijn, maar voor PSV is elke tegenstander toch lastig met zo'n verdediging?![]()
Nouja Groningen wint alles met Maaskant die weggaat, en Twente uit is ook niet makkelijk. Alleen NEC thuis is easyquote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
groningen thuis
nec thuis
een clubje bij de duitse grens uit![]()
2 thuiswedstrijden = 6 punten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk je serieus dat PSV de CL haalt?
feyenoord verliest bij ADo uit mag je gewoon verliezen bij Twente.
CL !!!!!![]()
Feyenoord gaat uit niet verliezen bij ADO hoor, die verliezen nu al 5 wedstrijden op rijquote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
2 thuiswedstrijden = 6 punten.
CL !!!!!![]()
![]()
Groningen speelt zonder Virgil van Dijk en Lindgren, zeefuik in de spitsquote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja Groningen wint alles met Maaskant die weggaat, en Twente uit is ook niet makkelijk. Alleen NEC thuis is easy![]()
![]()
oke !!!!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
CL !!!!!![]()
Vitesse CL!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 18:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
CL !!!!!![]()
Startpremie delen? Nog nooit gelezen of gehoord. Elke club krijgt 8,6 miljoen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
tv gelden en starterspremie moet je delen.in totaal is dat volgens mij 14/15 miljoen?
![]()
En wederom de inhoud ontwijkenquote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Je klaagt over 4 onterechte penalty's terwijl jouw clubje 2 onterechte sterren heeft![]()
Wat een held ben jij zeg.
![]()
Ik snap het.quote:Het hoofdtoernooi
De 10 clubs die als winnaars uit de play off komen voegen zich bij de 22 eerstgenoemden en gaan samen het hoofdtoernooi in. In 8 poules van 4 zijn de ploegen zo verzekerd van ¤ 8.6 miljoen startpremie, (2011: ¤ 7,2 miljoen). Daar bovenop komen ¤ 1 miljoen bij winst en 5 ton voor een gelijkspel (2011: 8 resp. 4 ton). In 2010-11 kwam dit voor zowel FC Twente als Ajax neer op 2 miljoen.
Tv-gelden
Verder maken de clubs per land aanspraak op de pot tv-gelden voor het betreffende land. Omdat ook de uitzendrechten per land verschillen, is ervoor gekozen om deze middels een verdeelsleutel terug te laten vloeien naar de verschillende landen. Daarom krijgen de grote (voetbal)landen hieruit aanzienlijk meer dan clubs uit een land als Nederland, die zich moeten zien te redden met een ‘schamele’ 8,5 miljoen euro. Omdat in 2010-11 Twente en Ajax aan het hoofdtoernooi meededen, moesten ze deze pot splitsen. Zou een club zich als enige van een land plaatsen, voor het hoofdtoernooi dus, dan ontvangt het de hele pot voor zichzelf. De uitschakeling van Feyenoord leverde Ajax dus 4,25 miljoen op.
★★★![]()
neequote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sparta Praag is lastiger dan die Roemeense club waardoor Ajax werd uitgeschakeld hoorGroot fan van User Wotte![]()
Jij bent echt zo'n domme gast he. Denk je nu serieus dat PSV met die lepra verdediging van ze ook maar iets te zoeken heeft in de CL?quote:![]()
![]()
Hoezo? Bij Feyenoord zitten toch veel meer Nederlandse talenten? Enigen die iets kunnen bij PSV zijn zweeds of Belgisch.quote:![]()
Nee. Tsjechische competitie is minder dan de Roemeensequote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sparta Praag is lastiger dan die Roemeense club waardoor Ajax werd uitgeschakeld hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar Sparta Praag niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee. Tsjechische competitie is minder dan de Roemeense![]()
Wie zegt dat de verdediging volgend seizoen hetzelfde is?quote:Op zondag 21 april 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n domme gast he. Denk je nu serieus dat PSV met die lepra verdediging van ze ook maar iets te zoeken heeft in de CL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |