quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Wordt nog spannend als Feyenoord hier wint. Vraag me af of Ajax uit bij Nac wint.
Wordt nog spannend als Feyenoord hier wint. Vraag me af of Ajax uit bij Nac wint.
Echt he Sheyras.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
idd, zal het 0-3 of 0-4 worden?quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Ajax is topfavoriet begrijp mij niet verkeerd maar jullie doen alsof je al kampioen bent. Als je thuis niet wint van Ado,Roda en Heerenveen kan je zo punten verspelen in Breda.quote:
Die zijn gewoon kanpioen hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Een Ajacied die klaagt over partijdigheid in de Eredivisiequote:
Als je zo dominant en aanvallend bent, en dus vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt, is het niet zo gek dat je ook meer strafschoppen krijgt.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ajax is topfavoriet begrijp mij niet verkeerd maar jullie doen alsof je al kampioen bent. Als je thuis niet wint van Ado,Roda en Heerenveen kan je zo punten verspelen in Breda.
Ja okequote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je zo dominant en aanvallend bent, en dus vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt, is het niet zo gek dat je ook meer strafschoppen krijgt.
Ajax heeft dit seizoen niks onterecht meegehad. Maar ik snap dat je liever zo praat dan daadwerkelijk inhoudelijk op de situatie ingaatquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Een Ajacied die klaagt over partijdigheid in de Eredivisie![]()
De wereld op z'n kop
quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je zo dominant en aanvallend bent, en dus vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt, is het niet zo gek dat je ook meer strafschoppen krijgt.
Jaja ajax is de enige die de scheidsrechters niet mee heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dus dan mag het. Logisch ja.
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Als Ajax punten verspeelt bij Nac dan komt het op Groningen uit aan. Ik zie best gebeuren dat PSV of Feyenoord alles blijft winnen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die zijn gewoon kanpioen hoor.
En als je uit wint van PSV?quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ajax is topfavoriet begrijp mij niet verkeerd maar jullie doen alsof je al kampioen bent. Als je thuis niet wint van Ado,Roda en Heerenveen kan je zo punten verspelen in Breda.
Tja, mag het ook een keer. Normaal heb je hem 5 keer mee per seizoen, en 5 keer tegen. Nu lijkt het op 7 / 3.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan me seizoenen herinneren waarin het totaal anders was. Maar dit seizoen hebben we wel erg vaak de scheids mee inderdaad.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jaja ajax is de enige die de scheidsrechters niet mee heeft.
Geen buitenspel meer?quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, mag het ook een keer. Normaal heb je hem 5 keer mee per seizoen, en 5 keer tegen. Nu lijkt het op 7 / 3.
Daarom pleit ik ook voor camera beelden en het afschaffen van buitenspel. Maar dan word je weer voor gek verklaard. Je wordt momenteel net zo gek verklaard als dat je 25 jaar geleden zou zeggen dat er camerabeelden gebruikt zouden gaan worden bij discutabele beslissingen.
Geloof mij, over 30 jaar is er, en meer dan terecht, geen buitenspel meer.
Voorbeelden aubquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jaja ajax is de enige die de scheidsrechters niet mee heeft.
En jij verwacht dat Vites, PSV en Feyenoord wel alles winnen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik schat de kans best reeël dat ze niet winnen van Nac. Het kan ook zomaar 0-5 worden maar Ajax/Feyenoord/PSV verspelen traditioneel vaak punten bij Nac uit.quote:
11 tegen 11, de bal is rond.quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik schat de kans best reeël dat ze niet winnen van Nac. Het kan ook zomaar 0-5 worden maar Ajax/Feyenoord/PSV verspelen traditioneel vaak punten bij Nac uit.
Wedden van niet? Ik neem 30 jaar lang een Feyenoord UI als er binnen 30 jaar geen buitenspel meer is.quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, mag het ook een keer. Normaal heb je hem 5 keer mee per seizoen, en 5 keer tegen. Nu lijkt het op 7 / 3.
Daarom pleit ik ook voor camera beelden en het afschaffen van buitenspel. Maar dan word je weer voor gek verklaard. Je wordt momenteel net zo gek verklaard als dat je 25 jaar geleden zou zeggen dat er camerabeelden gebruikt zouden gaan worden bij discutabele beslissingen.
Geloof mij, over 30 jaar is er, en meer dan terecht, geen buitenspel meer.
Ik denk dat PSV of Feyenoord best nog alles kunnen winnen. Ik denk wel dat Ajax kampioen word maar als ze gelijkspelen tegen Nac dan staat Feyenoord/PSV 2 punten achter.quote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En jij verwacht dat Vites, PSV en Feyenoord wel alles winnen?
Maar als het echt zo is dan doe je geen 'Tommetje' he?quote:Op zondag 21 april 2013 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wedden van niet? Ik neem 30 jaar lang een Feyenoord UI als er binnen 30 jaar geen buitenspel meer is.
Nou woehoe, dat deed Zwolle ookquote:
Ja natuurlijk. Ik ga het niet wéér uitleggen. Ik zal er eens een topic over openen. Het heeft namelijk alleen maar voordelen, het afschaffen van buitenspelquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wedden van niet? Ik neem 30 jaar lang een Feyenoord UI als er binnen 30 jaar geen buitenspel meer is.
okequote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daarom is Ajax ook nog geen kampioen.
Je klaagt over 4 onterechte penalty's terwijl jouw clubje 2 onterechte sterren heeftquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft dit seizoen niks onterecht meegehad. Maar ik snap dat je liever zo praat dan daadwerkelijk inhoudelijk op de situatie ingaat
Het is alleen apart als elke wedstrijd in 28-23 eindigt en je met 6 man tegen de keeper van de tegenstander aan gaat spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ga het niet wéér uitleggen. Ik zal er eens een topic over openen. Het heeft namelijk alleen maar voordelen, het afschaffen van buitenspel
Alleen wanneer je dat aan de gemiddelde lul bij de bushalte meedeelt, krijg je te maken met een grappig fenomeen :
Men is uiterst bang voor verandering.
Piep piepquote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Je klaagt over 4 onterechte penalty's terwijl jouw clubje 2 onterechte sterren heeft![]()
Jij bent een calimero pur sang. Zit het diep?quote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Je klaagt over 4 onterechte penalty's terwijl jouw clubje 2 onterechte sterren heeft![]()
Je noemt hier één van de voordelen. Je krijgt gigantisch veel doelpuntenquote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is alleen apart als elke wedstrijd in 28-23 eindigt en je met 6 man tegen de keeper van de tegenstander aan gaat spelen.
Ik heb medelijden met jou. Kusjequote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Ajaxsupporters die zich 10 minuten lang als calimero gedragen na een onterechte penalty en vervolgens een Feyenoorder voor calimero gaan uitmakenquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent een calimero pur sang. Zit het diep?
calimeroquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajaxsupporters die zich 10 minuten lang als calimero gedragen na een onterechte penalty en vervolgens een Feyenoorder voor calimero gaan uitmaken![]()
neuh. Hypocriet gedrag triggert mij meer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent een calimero pur sang. Zit het diep?
Wij komen tenminste met feiten. Hij lult maar wat.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajaxsupporters die zich 10 minuten lang als calimero gedragen na een onterechte penalty en vervolgens een Feyenoorder voor calimero gaan uitmaken![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef eight het volgende:
[..]
neuh. Hypocriet gedrag triggert mij meer.
Het is verschil is dat jullie zelfs calimero zijn wanneer je de penalty krijgt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
jullie zijn / je krijgtquote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is verschil is dat jullie zelfs calimero zijn wanneer je de penalty krijgt.
Ik ben het helemaal met afschaffen eens, maar volgens mij worden de uitslagen niet zoveel anders als nu, er wordt alleen anders gespeeld. De verdediging zal wat meer op moeten letten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt hier één van de voordelen. Je krijgt gigantisch veel doelpunten
Beter toch dan die gare 1-0's 0-0's
Maargoed OT.. Ik zal er binnenkort eens een topic aan wijden.
Snel, maak een account aan op dat forum en herinner hem daar ook aan de weddenschap.quote:Op zondag 21 april 2013 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is weer terug naar psv.netwerk.to
iddquote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
Naja goed voor PSV dit. Hoopte op een gelijkspel, maar Vites mag iig niet winnen.
Inderdaad dat waren inderdaad de 2 opties.quote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
Naja goed voor PSV dit. Hoopte op een gelijkspel, maar Vites mag iig niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |