quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Wordt nog spannend als Feyenoord hier wint. Vraag me af of Ajax uit bij Nac wint.
Wordt nog spannend als Feyenoord hier wint. Vraag me af of Ajax uit bij Nac wint.
Echt he Sheyras.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
idd, zal het 0-3 of 0-4 worden?quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Ajax is topfavoriet begrijp mij niet verkeerd maar jullie doen alsof je al kampioen bent. Als je thuis niet wint van Ado,Roda en Heerenveen kan je zo punten verspelen in Breda.quote:
Die zijn gewoon kanpioen hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Een Ajacied die klaagt over partijdigheid in de Eredivisiequote:
Als je zo dominant en aanvallend bent, en dus vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt, is het niet zo gek dat je ook meer strafschoppen krijgt.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ajax is topfavoriet begrijp mij niet verkeerd maar jullie doen alsof je al kampioen bent. Als je thuis niet wint van Ado,Roda en Heerenveen kan je zo punten verspelen in Breda.
Ja okequote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je zo dominant en aanvallend bent, en dus vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt, is het niet zo gek dat je ook meer strafschoppen krijgt.
Ajax heeft dit seizoen niks onterecht meegehad. Maar ik snap dat je liever zo praat dan daadwerkelijk inhoudelijk op de situatie ingaatquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Een Ajacied die klaagt over partijdigheid in de Eredivisie![]()
De wereld op z'n kop
quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je zo dominant en aanvallend bent, en dus vaak in het strafschopgebied van de tegenstander komt, is het niet zo gek dat je ook meer strafschoppen krijgt.
Jaja ajax is de enige die de scheidsrechters niet mee heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dus dan mag het. Logisch ja.
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Als Ajax punten verspeelt bij Nac dan komt het op Groningen uit aan. Ik zie best gebeuren dat PSV of Feyenoord alles blijft winnen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die zijn gewoon kanpioen hoor.
En als je uit wint van PSV?quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ajax is topfavoriet begrijp mij niet verkeerd maar jullie doen alsof je al kampioen bent. Als je thuis niet wint van Ado,Roda en Heerenveen kan je zo punten verspelen in Breda.
Tja, mag het ook een keer. Normaal heb je hem 5 keer mee per seizoen, en 5 keer tegen. Nu lijkt het op 7 / 3.quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan me seizoenen herinneren waarin het totaal anders was. Maar dit seizoen hebben we wel erg vaak de scheids mee inderdaad.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jaja ajax is de enige die de scheidsrechters niet mee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |