Je noemt hier één van de voordelen. Je krijgt gigantisch veel doelpuntenquote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is alleen apart als elke wedstrijd in 28-23 eindigt en je met 6 man tegen de keeper van de tegenstander aan gaat spelen.
Ik heb medelijden met jou. Kusjequote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Je klaagt over 4 onterechte penalty's terwijl jouw clubje 2 onterechte sterren heeft![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Je klaagt over 4 onterechte penalty's terwijl jouw clubje 2 onterechte sterren heeft![]()
Ajaxsupporters die zich 10 minuten lang als calimero gedragen na een onterechte penalty en vervolgens een Feyenoorder voor calimero gaan uitmakenquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent een calimero pur sang. Zit het diep?
calimeroquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajaxsupporters die zich 10 minuten lang als calimero gedragen na een onterechte penalty en vervolgens een Feyenoorder voor calimero gaan uitmaken![]()
neuh. Hypocriet gedrag triggert mij meer.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent een calimero pur sang. Zit het diep?
Wij komen tenminste met feiten. Hij lult maar wat.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajaxsupporters die zich 10 minuten lang als calimero gedragen na een onterechte penalty en vervolgens een Feyenoorder voor calimero gaan uitmaken![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef eight het volgende:
[..]
neuh. Hypocriet gedrag triggert mij meer.
Het is verschil is dat jullie zelfs calimero zijn wanneer je de penalty krijgt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
jullie zijn / je krijgtquote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is verschil is dat jullie zelfs calimero zijn wanneer je de penalty krijgt.
Ik ben het helemaal met afschaffen eens, maar volgens mij worden de uitslagen niet zoveel anders als nu, er wordt alleen anders gespeeld. De verdediging zal wat meer op moeten letten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je noemt hier één van de voordelen. Je krijgt gigantisch veel doelpunten
Beter toch dan die gare 1-0's 0-0's
Maargoed OT.. Ik zal er binnenkort eens een topic aan wijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |