bedreiging?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
ik krijg een bedreiging binnen met dat veetle
Groningen moet te doen zijn, NEC kán lastig worden, Twente uit IS lastig.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV ook 2x thuis en hoezo zijn die lastig?
Jij hebt het toch over het bedrag wat je moet delen? In totaal vangt Ajax zo'n 17 miljoen ja.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel hoger, 9 miljoen dacht ik, en daar komen dan tv gelden bij (5 miljoen) waar je ook zeker van bent.
Dan heb je ook nog winstpremies enzo, maar dat varieert.
quote:De deelname aan de Champions League leverde Ajax in totaal 17,2 miljoen euro op. Inclusief startgeld, premies, recettes en televisie-inkomsten. Doordat de club als enige Nederlandse club in het toernooi uitkwam, had het recht op de hele marketingpool van 7,6 miljoen, het bedrag dat de Nederlandse uitzendgemachtigden van de CL inleggen. Als FC Twente zich ook had geplaatst voor de groepsfase, dan had die 7,6 miljoen gedeeld moeten worden.
Gewoon terugtrekken, net als Ewbank.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet niet welke het zijn, maar voor PSV is elke tegenstander toch lastig met zo'n verdediging?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV ook 2x thuis en hoezo zijn die lastig?
Er is ook weinig reden tot zingen. Je staat 2-0 voor, en je hebt een heerlijk zonnetje op je kale knar.quote:
Die zit weer in Ruslandquote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef iketurnerjr het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Chanturia gebeurd,die jongen kon toch wel ballen?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
groningen thuisquote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet niet welke het zijn, maar voor PSV is elke tegenstander toch lastig met zo'n verdediging?
NEC verliest net thuis van PEC (ja PSV ook) dus snap niet waarom PSV moet vrezen van NEC.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen moet te doen zijn, NEC kán lastig worden, Twente uit IS lastig.
tv gelden en starterspremie moet je delen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt het toch over het bedrag wat je moet delen? In totaal vangt Ajax zo'n 17 miljoen ja.
[..]
Neequote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
tv gelden en starterspremie moet je delen.in totaal is dat volgens mij 14/15 miljoen?
Slechte beredenering.quote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NEC verliest net thuis van PEC (ja PSV ook) dus snap niet waarom PSV moet vrezen van NEC.
Yup, hopelijk lopen ze niet te prutsen achterin.quote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet niet welke het zijn, maar voor PSV is elke tegenstander toch lastig met zo'n verdediging?
Nouja Groningen wint alles met Maaskant die weggaat, en Twente uit is ook niet makkelijk. Alleen NEC thuis is easyquote:Op zondag 21 april 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
groningen thuis
nec thuis
een clubje bij de duitse grens uit
2 thuiswedstrijden = 6 punten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk je serieus dat PSV de CL haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |