1 club, als iemand de voorronde doorkomt moet je die 7 miljoen delen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dit met 2 clubs of met 1 club in de CL?
Die heb je het meeste in A'dam.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over mensen met een IQ van onder de 80 zeg maar.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een tragische club is dat Feyenoord toch. Zonder de scheids stonden ze daar 2/3 plaatsjes lager.
En de kuip is ook een soort veredelde sociale werkplaats
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een tragische club is dat Feyenoord toch. Zonder de scheids stonden ze daar 2/3 plaatsjes lager.
En de kuip is ook een soort veredelde sociale werkplaats
Krijg jij even zwemmerseczeem debieltjequote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef Syntix het volgende:
wat zingen die sociaal werkplaats mensen eigenlijk? yolo, yolo feyenoord?
Denk je serieus dat PSV de CL haalt?quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lang geleden man
Laatste was toch Liverpool uit met rood voor Marcellis?
Volgens mij is het wel hoger, 9 miljoen dacht ik, en daar komen dan tv gelden bij (5 miljoen) waar je ook zeker van bent.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1 club, als iemand de voorronde doorkomt moet je die 7 miljoen delen.
Beste papieren na de overwinning van gisteren. Waarom zou ik dat niet mogen denken?quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk je serieus dat PSV de CL haalt?
Dan haal je vCL. Voorronde kom je niet door.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste papieren na de overwinning van gisteren. Waarom zou ik dat niet mogen denken?
Nou ze moeten nog uit tegen Twente toch? En nog 2 lastige wedstrijden, terwijl Feyenoord 2 keer thuis speelt en uit tegen ADO wat dramatisch in vorm is?quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste papieren na de overwinning van gisteren. Waarom zou ik dat niet mogen denken?
Voorronde is ook CLquote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan haal je vCL. Voorronde kom je niet door.
Ja PSV moet volgend jaar gewoon op papier gaan spelen ipv gras.. want op papier is PSV altijd beter.quote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens te winnen van Twentequote:Op zondag 21 april 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV misschien nog wel, die hebben redelijk wat puntenquote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan haal je vCL. Voorronde kom je niet door.
Feyenoorders zitten lekker achterover met een biertje te soezen in de zon.quote:
PSV ook 2x thuis en hoezo zijn die lastig en van Feyenoord niet?quote:Op zondag 21 april 2013 18:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou ze moeten nog uit tegen Twente toch? En nog 2 lastige wedstrijden, terwijl Feyenoord 2 keer thuis speelt en uit tegen ADO wat dramatisch in vorm is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |