Vertel eens wat er zo autistisch aan mijn reacties is (tegen jou) ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom altijd van die autistische reacties van jou?
Gefrustreerd ofzo?
Dit soort personen maakt dit topic het beste lees-topic van Fok!quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoi stakker, hoe gaat het ermee? Al weer over het feit dat jullie wederom geen kampioen worden heen? Of ga je weer schelden nu?
Dat Feyenoord meer heeft aan 6 miljoen dan aan de talloze pingels die Ajax normaal krijgt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet? Leg het eens logischer uit.
Dat is 1 Sulejmani.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar is Ajax minimaal 30 miljoen rijker geworden.fap fap fap.
2quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat Feyenoord meer heeft aan 6 miljoen dan aan de talloze pingels die Ajax normaal krijgt.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit soort personen maakt dit topic het beste lees-topic van Fok!
Lezen, scrollen en de zwakzinnigen elkaar zichtbaar vermoeid verbaal proberen te kleineren. Kostelijk.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lezen, scrollen en de zwakzinnigen elkaar zichtbaar vermoeid verbaal proberen te kleineren. Kostelijk.
Uh, oké?quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat Feyenoord meer heeft aan 6 miljoen dan aan de talloze pingels die Ajax normaal krijgt.
Hebben ze wel recht op het geld als ze er in de eerste ronde uitvliegen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ajax is als kampioen gewoon geplaatst, hoe moeten hun het niet redden dan?
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bentquote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo autistisch aan mijn reacties is (tegen jou) ?
konden we het salaris van Sulemani tenminste betalenquote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar is Ajax minimaal 30 miljoen rijker geworden.fap fap fap.
mongoolquote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bent
ja want dan cl gespeeld.quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze wel recht op het geld als ze er in de eerste ronde uitvliegen?
Maar jij bent toch ook een mongooltje?quote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Uit het niets mij een mongooltje noemen geeft nou niet echt een indicatie dat je een beetje sociaal bent
Mooi idd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig niet lang meerquote:
Terugkrabbelen. Wie is hier nu de stakker?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef iketurnerjr het volgende:
Een ban omdat ik voorspellingen maak pfff
Zo, dat heb je dan mooi even gezegd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |