SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Rustig aan jijquote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddFeyenoord schiet PSV de CL voorrronde in.
![]()
![]()
Ondertussen in de telegraaf:quote:Belachelijke pingel Feyenoord
Feyenoord is door een onterecht strafschop op voorsprong gekomen in De Kuip. Volgens arbiter Bas Nijhuis maakte Vitesse-back Tomas Kalas hands, maar daar was geen sprake van.
Kalas ging wat onbeholpen een duel aan met Graziano Pelle. De Italiaan wilde de bal over de Vitesse-verdediger heen wippen, maar raakte diens hoofd. Nijhuis wees vervolgens direct naar de stip.
Pelle zette zich achter de bal en tekende in de 40ste minuut voor de 1-0. Het was de 24ste treffer van Pelle deze competitie.
PSV-middenvelder Kevin Strootman verbaasde zich voor de televisie: "Hands?! hahaha"![]()
![]()
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Snel, maak een account aan op dat forum en herinner hem daar ook aan de weddenschap.Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calimero-opleiding ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Hahahahahahahahahquote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleidMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha kom op de volgende 2 worden wel gewonnenEn vervolgens de laatste wedstrijd alles geven.
![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..![]()
okquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat PSV niet gaat winnen van Twente. Het wordt Groningen-uit 2010/2011 all over again.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA![]()
Heb je lopen trollen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
![]()
![]()
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleidOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Meeste zitten op TU Delft / EURquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?![]()
Oh heb je dit debieltje ook weer hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?![]()
2quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..
Kom op man Groningen en NEC moet je gewoon wegblazen in eigen huis.![]()
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.![]()
Doe mij maar Lexi Bellquote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ik googlede en was positief verrastquote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe even net alsof ik niet weet wie dat is.![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Tjacka het volgende:
F'noord scoorde niet uit een penalty dit mag nieuws worden genoemd.![]()
De bal is rond.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verdient de voorsprong. Vitesse laat weinig zien.
Het is 11 tegen 11.
Als je in de finale staat, kan je hem winnen ook.
Bedankt voor je bijdrage![]()
![]()
Van mij mag Feyenoord 2e worden
En dan verliezen in de vCL en dan persoonlijk 6 miljoen langsbrengen bij Ajax.★★★![]()
Vergeet niet dat ie nu geel heeft en een ogenschijnlijk mindere dag. Doorgaans is het gewoon een goeie back hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Wie zei ook alweer dat Van Aanholt in Oranje moest?![]()
Feyenoord speelt wel beter nu.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan verliezen in de vCL en dan persoonlijk 6 miljoen langsbrengen bij Ajax.![]()
Daar heb je een vriendin/vrouw/vriend voorquote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
Ik miste de 2-0 omdat ik een biertje pakteNiets is sterker dan dat ene woord...![]()
Jammer dat VVV het niet kon volhouden iddquote:
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Tegen Nederlandse clubs zijnquote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan verliezen in de vCL en dan persoonlijk 6 miljoen langsbrengen bij Ajax.![]()
![]()
Huh?quote:Op zondag 21 april 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.Hun profielschetsen worden dan ook steeds beter...quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Die woont helaas niet in dit huis (of in deze provincie, trouwens)quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Daar heb je een vriendin/vrouw/vriend voor![]()
FOK!ers met vrienden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Daar heb je een vriendin/vrouw/vriend voor![]()
![]()
Omdat ze dan geen recht hebben op dat geld?quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom moet er 6 miljoen naar Ajax als Feyenoord uit de CL vliegt?![]()
![]()
6 miljoen is wel een lekkere bonus, jullie krijgen de bonus in de eredivisie --> de vele pingels die jullie in de titelrace hebben gehouden.quote:
Ik zie het als eerlijke verdeling, jij niet?![]()
Waarom altijd van die autistische reacties van jou?quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut mongooltjes als jij zorgen wel voor die haat van andere Nederlandse fans.
Gefrustreerd ofzo?![]()
ik ben een Ajacied, dus weet niet of je er wat aan hebt, maar dit is kat-in-het-bakkie voor jullie. 2-0 voor, volle Kuip, en gewoon beter.quote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
roept dat publiek nou: wij zijn feyenoord, wij zijn feyenoord??Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Er moet 15 miljoen verdeeld worden tussen de NL'se clubs die CL spelen. Als Ajax en Feyenoord in de CL komen, dan wordt het voor ieder 7.5 miljoen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom moet er 6 miljoen naar Ajax als Feyenoord uit de CL vliegt?
Is het maar 1 club, Ajax dus. dan gaat alles naar ajax
★★★![]()
Altijd Feyenoord boven Vitesse natuurlijk.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik zeg dat Feyenoord beter wat geld kan gebruiken dan het Ajax-gelukquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 miljoen is wel een lekkere bonus, jullie krijgen de bonus in de eredivisie --> de vele pingels die jullie in de titelrace hebben gehouden.
Ik zie het als eerlijke verdeling, jij niet?![]()
Hoi stakker, hoe gaat het ermee? Al weer over het feit dat jullie wederom geen kampioen worden heen? Of ga je weer schelden nu?quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh heb je dit debieltje ook weer hoor.![]()
Op die manier. Lekkere meevaller voor Ajax dan als Feyenoord het niet redtquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er moet 15 miljoen verdeeld worden tussen de NL'se clubs die CL spelen. Als Ajax en Feyenoord in de CL komen, dan wordt het voor ieder 7.5 miljoen.
Is het maar 1 club, Ajax dus. dan gaat alles naar ajaxOf vice versa, natuurlijk.
![]()
hhaha dus niet de enige. Wat een tokkie volk zeg. Nee inderdaad slim volk. Herrinert zichzelf wie ze zijn...quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
VBL / [VOORSPELLING] Feyenoord - Vitessequote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef iketurnerjr het volgende:
Een ban omdat ik voorspellingen maak pfff
Daar moet dat.
Dus: BAN!★★★![]()
Ik snap je zin niet? Leg het eens logischer uit.quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zeg dat Feyenoord beter wat geld kan gebruiken dan het Ajax-geluk![]()
oh was het een voorspellingquote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef iketurnerjr het volgende:
Een ban omdat ik voorspellingen maak pfff![]()
15 miljoen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er moet 15 miljoen verdeeld worden tussen de NL'se clubs die CL spelen. Als Ajax en Feyenoord in de CL komen, dan wordt het voor ieder 7.5 miljoen.
Is het maar 1 club, Ajax dus. dan gaat alles naar ajax![]()
![]()
En toch kan ik gewoon posten ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VBL / [VOORSPELLING] Feyenoord - Vitesse
Daar moet dat.
Dus: BAN!![]()
Ajax is als kampioen gewoon geplaatst, hoe moeten hun het niet redden dan?quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op die manier. Lekkere meevaller voor Ajax dan als Feyenoord het niet redtOf vice versa, natuurlijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Laatste 2 jaar is Ajax minimaal 30 miljoen rijker geworden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op die manier. Lekkere meevaller voor Ajax dan als Feyenoord het niet redtOf vice versa, natuurlijk.
fap fap fap.
★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |