Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleid
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha kom op de volgende 2 worden wel gewonnenEn vervolgens de laatste wedstrijd alles geven.
okquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat PSV niet gaat winnen van Twente. Het wordt Groningen-uit 2010/2011 all over again.
Heb je lopen trollen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleid
Meeste zitten op TU Delft / EURquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?
Oh heb je dit debieltje ook weer hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?
2quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.
Doe mij maar Lexi Bellquote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik googlede en was positief verrastquote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe even net alsof ik niet weet wie dat is.
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Tjacka het volgende:
F'noord scoorde niet uit een penalty dit mag nieuws worden genoemd.
De bal is rond.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verdient de voorsprong. Vitesse laat weinig zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |