SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Rustig aan jijquote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddFeyenoord schiet PSV de CL voorrronde in.
![]()
![]()
Ondertussen in de telegraaf:quote:Belachelijke pingel Feyenoord
Feyenoord is door een onterecht strafschop op voorsprong gekomen in De Kuip. Volgens arbiter Bas Nijhuis maakte Vitesse-back Tomas Kalas hands, maar daar was geen sprake van.
Kalas ging wat onbeholpen een duel aan met Graziano Pelle. De Italiaan wilde de bal over de Vitesse-verdediger heen wippen, maar raakte diens hoofd. Nijhuis wees vervolgens direct naar de stip.
Pelle zette zich achter de bal en tekende in de 40ste minuut voor de 1-0. Het was de 24ste treffer van Pelle deze competitie.
PSV-middenvelder Kevin Strootman verbaasde zich voor de televisie: "Hands?! hahaha"![]()
![]()
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Snel, maak een account aan op dat forum en herinner hem daar ook aan de weddenschap.Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calimero-opleiding ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Hahahahahahahahahquote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleidMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha kom op de volgende 2 worden wel gewonnenEn vervolgens de laatste wedstrijd alles geven.
![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..![]()
okquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat PSV niet gaat winnen van Twente. Het wordt Groningen-uit 2010/2011 all over again.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA![]()
Heb je lopen trollen?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Zou kunnen ja, ik kan alleen het forum niet meer op. IP ban.
![]()
![]()
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Tokkies? Feyenoorders zijn gemiddeld het hoogst opgeleidOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Meeste zitten op TU Delft / EURquote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?![]()
Oh heb je dit debieltje ook weer hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op de Sgool Foor HaavenSlaaven bedoel je ?![]()
2quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Winnen even met 1-3 van AZ en men denkt dat we wel ff 3 op rij winnen en dan die laatste alles geven. Heb je ze alles zien geven tegen Ajax, waar dus gewoon eerste konden worden? Ik niet..
Kom op man Groningen en NEC moet je gewoon wegblazen in eigen huis.![]()
Het rare is dat ik niks heb gepost daar, uit het niets kon ik er niet meer op.quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zal wel terecht zijn geweest gezien je posts hier.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.![]()
Doe mij maar Lexi Bellquote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
LEEEEEXXIIIIIEEEE IMMMEEERSS JALALALALALALAAAAAA![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt alleen door HMF en al zijn studies, haal je die weg, dan blijft er weinig over.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ik googlede en was positief verrastquote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe even net alsof ik niet weet wie dat is.![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Tjacka het volgende:
F'noord scoorde niet uit een penalty dit mag nieuws worden genoemd.![]()
De bal is rond.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord verdient de voorsprong. Vitesse laat weinig zien.
Het is 11 tegen 11.
Als je in de finale staat, kan je hem winnen ook.
Bedankt voor je bijdrage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |