quote:
twitter:
Als Family Guy er van tevoren al grapjes over mag maken kan dit toch zéker door de beugelquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, de TT is ook alweer weg zie ik.
quote:
skklquote:
Kan ik niet, heb ernstige hersenbeschadiging.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb ernstige hersenbeschadiging.
quote:
Ik vind het niet netjes om mensen belachelijk te maken vanwege een ziektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes om mensen belachelijk te maken vanwege een ziekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sorry.
Welkom op FOK!
Tliciouz en Zosk.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen die meid met een SOA
Wacht wat?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou toch niet mijn 1e reactie zijn in die situatie...
Je kan dat gewoon 'hiden' uit je news feed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef fyah het volgende:
Gangsta Rap is posting about 50 Cent.
Gangsta Rap shared a link. Like Page?
Hoe zet ik deze FB shit uit. Ik like alles wat los en vast zit, en nu staat mijn newsfeed met terugwerkende kracht VOL rotzooi van derden
Viel mij ook al op, kan je vast niet uitzetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef fyah het volgende:
Gangsta Rap is posting about 50 Cent.
Gangsta Rap shared a link. Like Page?
Hoe zet ik deze FB shit uit. Ik like alles wat los en vast zit, en nu staat mijn newsfeed met terugwerkende kracht VOL rotzooi van derden
Via FB zelf? Hoe?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan dat gewoon 'hiden' uit je news feed.
lol nerdquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef fyah het volgende:
Oh ik heb het, de enige manier om het uit te zetten is via adblock plus; deze regel toevoegen bij opties:
facebook.com##div.storyUnconnectedPost
Rechtsboven bij de post zeg maar komt er een pijltje als je daar heen gaat met je muis. Als je daarop klikt krijg je verschillende opties, maar ook alle updates hiden. En anders kan het wel bij de pagina zelf.quote:
Dan blijf je bezig, hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Rechtsboven bij de post zeg maar komt er een pijltje als je daar heen gaat met je muis. Als je daarop klikt krijg je verschillende opties, maar ook alle updates hiden. En anders kan het wel bij de pagina zelf.
Jawel, want daarmee verberg je alleen dat specifieke bericht. Een uur later heb je weer een andere over een ander onderwerp dat je hebt geliked.quote:
Nee hoor je kan ook alles verbergen, ook bij mensen met wie je bevriend bent. Dat heb ik gedaan bij mensen die fb als een soort twitter gebruiken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jawel, want daarmee verberg je alleen dat specifieke bericht. Een uur later heb je weer een andere over een ander onderwerp dat je hebt geliked.
Nee Chai, dat werkt niet, want deze berichten komen van entiteiten buiten je like- en vriendenkringquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor je kan ook alles verbergen, ook bij mensen met wie je bevriend bent. Dat heb ik gedaan bij mensen die fb als een soort twitter gebruiken.
fyah bedoelde toch van pagina's die hij geliked had?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee Chai, dat werkt niet, want deze berichten komen van entiteiten buiten je like- en vriendenkring.
Als je er een verbergt komt er morgen weer een nieuwe.
Nee, pagina's die je niet hebt geliked die praten over pagina's die je wel hebt geliked:quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
fyah bedoelde toch van pagina's die hij geliked had?
Zie ik nooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, pagina's die je niet hebt geliked die praten over pagina's die je wel hebt geliked:
[ afbeelding ]
lol, FB vindt jou niet relevant genoeg om bij te adverterenquote:
Net doen alsof jij niet een paar posts zou uittrekken om Chai's ongelijk aan te tonenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FB
FOK!kers op FB hebben
Zo lang praten over instellingen op FB
Deze post heeftquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net doen alsof jij niet een paar posts zou uittrekken om Chai's ongelijk aan te tonen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze post heeft
[ afbeelding ]
Zou niet, alhoewel ze hier wel een mooi gezicht heeft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind jij Serena ook zo'n fijne Afrikaanse prinses :$?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou niet, alhoewel ze hier wel een mooi gezicht heeft.
[ afbeelding ]
Doe mij maar veel liever zo'n mami.
Zo vies, zo lekker. Ik kan de verwarring niet handelen.quote:
Ja vroeger. En nu is ze lelyk². Dus stop.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ze vroeger, nu heeft ze gewoon een Lady Gaga-level stijl (gimmick?) that pays off. Can't hate, would hit
.
WATquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ze vroeger, nu heeft ze gewoon een Lady Gaga-level stijl (gimmick?) that pays off. Can't hate, would hit
.
lol, post eens een close-up van jezelf zonder photoshopquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
So cute zonder photoshop <3 <3
Heb ik al eens gedaan, zonder makeup.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
WAT
Daar is ze echt schandalig mooi.
[..]
lol, post eens een close-up van jezelf zonder photoshop
Wat?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ze vroeger
Ik ga altijd van het slechte uit sinds ik ontdekte dat Panzer niet natty isquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
Denken dat mijn fotos uberhaupt gephotoshopped zijn. pls chris.
Watquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga altijd van het slechte uit sinds ik ontdekte dat Panzer niet natty is.
Wie zegt dat dat niet geshopt is? Dit lijkt me een eerlijkere close-up.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
So cute zonder photoshop <3 <3
Steroids.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet geshopt is? Dit lijkt me een eerlijkere close-up.
[ afbeelding ]
En dan nog, al die prullaria hoort bij de act.
Nee, jij bent lekker zonder make-up/Photoshopquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
Allemaal shoot fotos waar minstens 50 lagen blur overheen zit. Pretty.
Donder zelf de kanker op, die Jumi-beschuldigingen beginnen nu wel mijn keel uit te komen.quote:
Ik gebruik geen photoshop en zonder make up ben ik nog steeds pretty.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker zonder make-up/Photoshop.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Donder zelf de kanker op, die Jumi-beschuldigingen beginnen nu wel mijn keel uit te komen.
TR gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Donder zelf de kanker op, die Jumi-beschuldigingen beginnen nu wel mijn keel uit te komen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
Allemaal shoot fotos waar minstens 50 lagen blur overheen zit. Pretty.
wowquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nicki Minaj was vroeger knap, is met make-up en PS kaololekker en zonder wrs ook welquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gebruik geen photoshop en zonder make up ben ik nog steeds pretty.
Zo ziet ze er tig keer beter uit dan met die vijfhonderd potjes foundation en neon kleuren op die bakkes. Vertel haar dwc.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nicki Minaj was vroeger knap, is met make-up en PS kaololekker en zonder wrs ook wel.
[ afbeelding ]
En da's jouw mening.
Zou er geen problemen mee hebben iigquote:
Gvd, ik zeg toch, dat is haar act. Hoe krijgt ze anders tientallen miljoenen views per clip en $$$$$$$$$'s van Birdman.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo ziet ze er tig keer beter uit dan met die vijfhonderd potjes foundation en neon kleuren op die bakkes. Vertel haar dwc.
Als natural beauty is ze veel aantrekkelijker dus dan zou ze meer views moeten krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou er geen problemen mee hebben iig.
[..]
Gvd, ik zeg toch, dat is haar act. Hoe krijgt ze anders tientallen miljoenen views per clip en $$$$$$$$$'s van Birdman.
Neen, er zijn zoveel natural beauties. Ze valt juist op door die fake ass, gekke outfits en gekke haarkleurtjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als natural beauty is ze veel aantrekkelijker dus dan zou ze meer views moeten krijgen.
Marketing/artist branding 101.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neen, er zijn zoveel natural beauties. Ze valt juist op door die fake ass, gekke outfits en gekke haarkleurtjes.
Natural beauties worden meer gewaardeerd dan mensen die er uitzien als psycho killer clown.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neen, er zijn zoveel natural beauties. Ze valt juist op door die fake ass, gekke outfits en gekke haarkleurtjes.
Denk dat je weinig keukens verkoopt met zo'n zakelijk inzicht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Natural beauties worden meer gewaardeerd dan mensen die er uitzien als psycho killer clown.
Ik verkoop geen keukens meer, opletten hannes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk dat je weinig keukens verkoopt met zo'n zakelijk inzicht.
Blijkbaar niet. Zo is bijvoorbeeld Madonna de bestverkopende vrouwelijke artiest aller tijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Natural beauties worden meer gewaardeerd dan mensen die er uitzien als psycho killer clown.
Madonna is een verlepte clown.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Zo is bijvoorbeeld Madonna de bestverkopende vrouwelijke artiest aller tijden.
Ik had er oprecht nog nooit van gehoord, lees ik opeens ditquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GODVERDOMME, HET IS 4/20 HOLY SHIT MAN BIJNA VERGETEN.
[ afbeelding ]
Happy 4/20 Ally en Vas.
#wereldvreemdtwitter:NotCommonFacts twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 16:30:134/20 (April 20th) is the one of the most unofficial celebrated holidays in the world with close to 1 Billion participants each year. reageer retweet
Zo is dat. En ze wordt meer gewaardeerd dan natural beauties met meer talentquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist niet dat je er was man, vooral jij ouwe gek.
Whehequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had er oprecht nog nooit van gehoord, lees ik opeens dit:
#wereldvreemdtwitter:NotCommonFacts twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 16:30:134/20 (April 20th) is the one of the most unofficial celebrated holidays in the world with close to 1 Billion participants each year. reageer retweet
Ja maar vroeger was het beeld van natural beauty anders dan nu, dus toen was ze natural beauty met toptalent.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo is dat. En ze wordt meer gewaardeerd dan natural beauties met meer talent.
Waarom vond ze het dan nodig om zo controversieel te zijn en bijvoorbeeld on stage te masturberen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar vroeger was het beeld van natural beauty anders dan nu, dus toen was ze natural beauty met toptalent.
Dezelfde reden dat Fergie in haar broek plaste.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom vond ze het dan nodig om zo controversieel te zijn en bijvoorbeeld on stage te masturberen?
is ie gebanned ofweh?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
Zosk heeft tranen over zijn ogen zegt hij.
Nee, maar hij logt op zaterdagavond altijd uit zodat het lijkt alsof hij een leven heeft.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
Zosk heeft tranen over zijn ogen zegt hij.
Ik las norway en ik dacht wat heeft norway hiermee te maken dangz.quote:
Niet pesten met zijn afkomst, hij heeft al tranen over zijn ogen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige ban die jij hebt is Bangkok.
Tranen over je ogen zeker, sukkel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las norway en ik dacht wat heeft norway hiermee te maken dangz.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet pesten met zijn afkomst, hij heeft al tranen over zijn ogen.
quote:
quote:
''Bang on the block, even Asian bitches like to bang cock'' - Dr. Drequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
spit die wijsheid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Bang on the block, even Asian bitches like to bang cock'' - Dr. Dre
"I bang cock in Bangkokquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Bang on the block, even Asian bitches like to bang cock'' - Dr. Dre
Uhhh, no homo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
"I bang cock in Bangkok
Can't stop, I turn and hit the same spot" - Ludacris
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik googelde die tekst en kwam op deze site: http://rapgenius.com/
Daar worden gewoon alle lyrics uitgelegd!
Een hele nieuwe wereld die voor me opengaatquote:
quote:If the niggas hate then let them hate and watch the money pile up"
Or we can go upside your head with a bottle of bub'
quote:
Negers horen dat ik zakendoe met Dre en nu willen ze me supportenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
'Niggas heard I fuck with Dre, now they wanna show me love.' - 50 cent
wat
Kan me in heel USA redden met street slang nu, van Cali tot NY, van Florida tot Idaho. En Kansas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een hele nieuwe wereld die voor me opengaat!
!
oh jmr seg..quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers horen dat ik zakendoe met Dre en nu willen ze me supporten. Niks gays aan.
Zou jij de vulling in een Dr. Dre/50 Cent sandwich willen zijn?quote:
rapgenius niet kennenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ik googelde die tekst en kwam op deze site: http://rapgenius.com/
Daar worden gewoon alle lyrics uitgelegd!
Omdat ik geen site nodig heb om de teksten te begrijpenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
rapgenius niet kennenzogenaamde hiphophead.
Omdat je fan bent van een band die een neger als zanger heeft, dat moeten we hier nietquote:
Nee je zal het niet nodig hebben om fiddy bijvoorbeeld te ontcijferen, maar sommige rappers hebben soms wel teksten met veel verborgen betekenissen, in die gevallen is rg wel handigquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat ik geen site nodig heb om de teksten te begrijpen?
[..]
Omdat je fan bent van een band die een neger als zanger heeft, dat moeten we hier niet.
I threw a rock and I ran, because I couldn't stand anymore within the depths of the sandquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee je zal het niet nodig hebben om fiddy bijvoorbeeld te ontcijferen, maar sommige rappers hebben soms wel teksten met veel verborgen betekenissen, in die gevallen is rg wel handig
So so madtwitter:johnewbanknl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 19:32:55@NicoletteKraamz Dank voor de tip. Prachtig idd. Waar heb je die schattige chinese naakthond trouwens gekocht? Zo een wil ik er ook wel reageer retweet
dom wijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers horen dat ik zakendoe met Dre en nu willen ze me supporten. Niks gays aan.
er zelf achterkomen is leukerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
rapgenius niet kennenzogenaamde hiphophead.
Please. Iedereen weet dat Thomas zijn ideeën jatte van de geniale Nikola Tesla.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Gridlok het volgende:
Het is nu precies 134 jaar geleden dat die lul Thomas mijn idee stal voor de gloeilamp.
Wie denk je dat ik ben???quote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Please. Iedereen weet dat Thomas zijn ideeën jatte van de geniale Nikola Tesla.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
waar zijn de tieten gebleven? Het is hier wel een beetje mak geworden hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef Adelante het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: FB / Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
a few nice tits:quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
waar zijn de tieten gebleven? Het is hier wel een beetje mak geworden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
a few nice tits:HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
Daar begint het vaak mee he, "best lachen".quote:Op zondag 21 april 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
lijkt me best lachen om eens heen te gaan.
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snapt iemand dit?
http://www.maximemmen.nl/
edit; ah, duidelijkquote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.
Oh vet ga ik ook doenquote:Op zondag 21 april 2013 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.
Ghehe, voor je het weet ben je als trol verkleed je kontje aan het verkopen om meer magic potions te kunnen kopen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar begint het vaak mee he, "best lachen".
quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
a few nice tits:ik lach de tanden uit mn bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Gridlok het volgende:
Het is nu precies 134 jaar geleden dat die lul Thomas mijn idee stal voor de gloeilamp.
watquote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
Godver, uit nieuwsgierigheid ging ik kijken op mn potentiele-exschoonzus haar facebook en toen zag ik een foto van een drol. Ja, de kleine heeft eindelijk op de pot gekakt.
JOTTEM
Volslank is een BMI tussen de 25 en de 30, denk dat ze dat niet meer haalt.quote:
Ik vind het ook sowieso dik, maar in facebook ergernissen topics noemen mensen dit volslankquote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dik, zal je wel zien als ze opstaat en je d'r buik kan zien
Die willen alleen politiek correct klinken waarschijnlijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het ook sowieso dik, maar in facebook ergernissen topics noemen mensen dit volslank
Kan je al zien aan de bovenarmen en kuiten.quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik lach de tanden uit mn bek
[ afbeelding ]
Volumineus.quote:
Jij hebt toch ook zo'n postuur?quote:Op zondag 21 april 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan je al zien aan de bovenarmen en kuiten.
Vergeet de koe achtige kop niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan je al zien aan de bovenarmen en kuiten.
Was ik dat maar.quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL ben jij dit Yuri?
[ afbeelding ]
Z'n lijf heb je al, alleen nog de superpowers dus.quote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was ik dat maar.Ik wil ook zulke superpowers. Doet me een beetje denken aan Dragonball Z. Tot op heden probeer ik nog steeds een Super Saiyan te worden.
Hoe gaan we dat doen man. Kom je mee op deze queeste om ons van zieke superpowers te voorzien?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Z'n lijf heb je al, alleen nog de superpowers dus.
Stoffel-waardig?quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vannacht me Stoffel-waardig gedragen.
Ik lig zelf half dood in bed, daarom wil ik juist wat leven in dit topicquote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we waren allemaal aan het bijkomen van de fantasy fair
Moest wel om de jouwe lachenquote:Op zondag 21 april 2013 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je gevoel voor humor ligt blijkbaar ook nog in coma mwehehehehe
17jarige mods? Moet niet gekker worden zeg.quote:Op zondag 21 april 2013 19:09 schreef Chai het volgende:
JNG / Welkom! Twee lekkere wijven als nieuwe mods
Lol.
Iets met X, GHB en house/techno.quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stoffel-waardig?Tell me all about it
Het is toch niet voor niets JNG, domme kut die je bent.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
17jarige mods? Moet niet gekker worden zeg.
Pubers die over andere pubers de baas spelen, nog ergerquote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niets JNG, domme kut die je bent.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niets JNG, domme kut die je bent.
Heb jij toch geen last van?quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pubers die over andere pubers de baas spelen, nog erger
Nah, beviel uitstekend. Maar heb nu de blaren op mijn voeten staan en nog steeds moe.quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 april 2013 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, beviel uitstekend. Maar heb nu de blaren op mijn voeten staan en nog steeds moe.
En een meisje wilde haar nummer niet geven.(srs) Ze bleef maar zeggen dat ik haar toe moest voegen op Facebook. Ongekend.
En dan wordt dadelijk heel JNG hartstikke kut en komen ze allemaal hierheen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
17jarige mods? Moet niet gekker worden zeg.
En dan krijg ik de schuld zeker weer, mooi is dat.quote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan wordt dadelijk heel JNG hartstikke kut en komen ze allemaal hierheen.
Ligt ook altijd aan jou.quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan krijg ik de schuld zeker weer, mooi is dat.
gewoon heel hard racist roepen als je de schuld krijgtquote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan krijg ik de schuld zeker weer, mooi is dat.
Vooruit denken over JNG, nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist aan jou met je
[..]
Vas denkt tenminste vooruit.
Jij bent zeker offtopic gegaan over die dikkequote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef VeerEli het volgende:
Rare discussie man in Facebook-ergernissen topic
Kloptquote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent zeker offtopic gegaan over die dikke?
Shut up, meestal lurk ik gewoonquote:
Zeker net de psychologie van deze maand gelezen?quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.
Ik begrijp hier ook werkelijk waar niks van hoor. Dat de meningen verdeelt zijn over wat dun, normaal, volslank etc is, oke, maar een vet lijf is een vet lijf, dit is een vet lijf en dat is gewoon ongezondquote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker net de psychologie van deze maand gelezen?
Haar moeder?quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:
Zeg ik dat ik Ilse de Lange slaapverwekkende muziek vind maken, wil iemand me mild gaan stenigen.
Doe es linkje naar topic?quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp hier ook werkelijk waar niks van hoor. Dat de meningen verdeelt zijn over wat dun, normaal, volslank etc is, oke, maar een vet lijf is een vet lijf, dit is een vet lijf en dat is gewoon ongezond
Nee hoor, lees de psychologie maar eens. Dat is niet per definitie zo.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp hier ook werkelijk waar niks van hoor. Dat de meningen verdeelt zijn over wat dun, normaal, volslank etc is, oke, maar een vet lijf is een vet lijf, dit is een vet lijf en dat is gewoon ongezond
quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
ze ziet er gezond en "blij" met zichzelf uit, vind ik...
denk ook wel dat menig man wel omkijkt als ze voorbij loopt [ afbeelding ]
Fas.quote:Op zondag 21 april 2013 19:47 schreef Fascination het volgende:
Zeg ik dat ik Ilse de Lange slaapverwekkende muziek vind maken, wil iemand me mild gaan stenigen.
quote:
Ik heb echt heel veel verhalen van die prostituee gelezen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
marcel-o en zijn lelijke dikke vrienden die elke blije zeug nakijken en denken dat dat normaal is.
Wat.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel verhalen van die prostituee gelezen.
Kutje.quote:
geef je nou toe dat fok!kers vrienden hebben?quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
marcel-o en zijn lelijke dikke vrienden die elke blije zeug nakijken en denken dat dat normaal is.
Van die blog.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje normaal binnenkomen mag wel hoor.
Not much.quote:
Zal jou eens palen.quote:
KLB / [Centraal] Facebook-ergernissen #34 Met pareltjes Vinden het schijnbaar normaal dat iemand zo vet is. Is 'volslank'quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Not much.
Watsdeze shit over zeugen?
quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
geef je nou toe dat fok!kers vrienden hebben?
T Y
Haha haar armen zijn dikker dan haar tieten man.quote:Op zondag 21 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Facebook-ergernissen #34 Met pareltjes Vinden het schijnbaar normaal dat iemand zo vet is. Is 'volslank'
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |