Of mannen die vallen op 'volslank' maar niet snappen wat dat betekent.quote:Op zondag 21 april 2013 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, en vrouwen van 150 kilo die zichzelf 'volslank' noemen.![]()
![]()
Toch heb ik liever dat de mensen die zichzelf volslank noemen het op die manier verkeerd begrijpen dan dat ze een soort klont zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of mannen die vallen op 'volslank' maar niet snappen wat dat betekent.
'Ik val op volslank, ik ben zelf namelijk ook afgetraind.'
Leuke meid, maar waarom je zo'n foto op FB moet zetten snap ik nietquote:
dat is volslank ja.quote:
Waarom zou ik het over haar maat hebben? Dat maak jij ervan. Hoezo geobsedeerd?quote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ach gos, moet je maatje 38 hebben om strandfoto's te mogen posten?
Denk je dat die foto was geplaatst als ze maatje S had gehad?quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over haar maat hebben? Dat maak jij ervan. Hoezo geobsedeerd?
Omdat ze het een mooie foto van zichzelf vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuke meid, maar waarom je zo'n foto op FB moet zetten snap ik niet
Waarom plaats je die foto dan?quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over haar maat hebben? Dat maak jij ervan. Hoezo geobsedeerd?
Ik plaats niks. Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n geposeerde strandfoto op FB zet. Heeft niks met haar maat te maken, want er is niks mis met haar maat.quote:
Het is een leuke foto, ik zie er niks raars aan, of waarom je het niet zou posten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik plaats niks. Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n geposeerde strandfoto op FB zet. Heeft niks met haar maat te maken, want er is niks mis met haar maat.
Bij mij ook wel hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat is volslank ja.
en zij mag zo bij me komen liggen
Dat mens heeft helemaal geen niveau.quote:Op zondag 21 april 2013 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Wat een niveau hebben sommige mensen toch.
Rubensfiguurquote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef VeerEli het volgende:
Is dat tegenwoordig volslank? Vreemd.... In mijn beleving is dat toch echt gewoon (ongezond) dik.
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef VeerEli het volgende:
Is dat tegenwoordig volslank? Vreemd.... In mijn beleving is dat toch echt gewoon (ongezond) dik.
Ik vind het wel onflatteus die armen zo, met haar formaat. De foto zelf vind ik niet storend.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik plaats niks. Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n geposeerde strandfoto op FB zet. Heeft niks met haar maat te maken, want er is niks mis met haar maat.
Dat is niet volslankquote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat is volslank ja.
en zij mag zo bij me komen liggen
Ze ligt nog redelijk 'voordelig', want je ziet haar pens niet goed. Maar los van of je dit nou wel of niet als dik wil bestempelen, (ik vind het behoorlijk dik) zij heeft sowieso aardig wat overgewicht en dat is dus gewoon ongezond.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.
quote:
ze ziet er gezond en "blij" met zichzelf uit, vind ik...quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.
Blij? Ja. Blij met zichzelf? Geen flauw idee. Gezond? Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
ze ziet er gezond en "blij" met zichzelf uit, vind ik...
denk ook wel dat menig man wel omkijkt als ze voorbij loopt [ afbeelding ]
maar volgens mij dwalen we af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |