Ik dacht vroeger (maar toen was ik ook <12 jaar of zo) dat die hoax echt was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben de bonsai-kittens eigenlijk al hun rentree gemaakt?
< bedoel je waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger (maar toen was ik ook >12 jaar of zo) dat die hoax echt was.
quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
Godver, uit nieuwsgierigheid ging ik kijken op mn potentiele-exschoonzus haar facebook en toen zag ik een foto van een drol. Ja, de kleine heeft eindelijk op de pot gekakt.
JOTTEM
HOAXquote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Mokkels het volgende:
Nog iemand in de categorie: delen zonder er iets vanaf te weten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
Godver, uit nieuwsgierigheid ging ik kijken op mn potentiele-exschoonzus haar facebook en toen zag ik een foto van een drol. Ja, de kleine heeft eindelijk op de pot gekakt.
JOTTEM
Klasse.quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
Uit frustatie maar eens zelf zon kutplaatje gemaakt. Inclusief Comic Sans MS en kut kwaliteit. Verhaaltje is deels afgeleid van een eerdere parodie die hier door iemand op FOK was gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat erg zeg. Wat een niveau hebben sommige mensen toch.quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
JOTTEM
Lijkt me een raar gezicht.quote:
Ja onder het mom van "curvy is beautiful" maar dat zijn dan meestal types die niet meer onder de categorie "curvy" vallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O mijn god.Die mensen lijken zo ongeveer alles wat een teken is van gebrek aan discipline als iets nastrevenswaardigs te zien. Zijn dezelfde mensne die er iets positiefs van maken dat ze heel dik zijn.
Zou tof zijn als deze rondgaat onder dat volkquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
Uit frustatie maar eens zelf zon kutplaatje gemaakt. Inclusief Comic Sans MS en kut kwaliteit. Verhaaltje is deels afgeleid van een eerdere parodie die hier door iemand op FOK was gemaakt.
[ afbeelding ]
Hulde voor jou, al had je misschien minder dan 2 typefouten in 1 zin moeten stoppen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou 'm delenquote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou tof zijn als deze rondgaat onder dat volk
Dat is niet per definitie waar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Hopelijk begrijp je dat nationaliteit niet genetisch bepaald wordt, maar cultureel. Een neger is nog steeds een neger als hij in Nederland woont, maar daarom is het nog wel een Nederlander en geen Afrikaan oid.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, en vrouwen van 150 kilo die zichzelf 'volslank' noemen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:52 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja onder het mom van "curvy is beautiful" maar dat zijn dan meestal types die niet meer onder de categorie "curvy" vallen.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |