Ik dacht vroeger (maar toen was ik ook <12 jaar of zo) dat die hoax echt was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben de bonsai-kittens eigenlijk al hun rentree gemaakt?
< bedoel je waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger (maar toen was ik ook >12 jaar of zo) dat die hoax echt was.
quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
Godver, uit nieuwsgierigheid ging ik kijken op mn potentiele-exschoonzus haar facebook en toen zag ik een foto van een drol. Ja, de kleine heeft eindelijk op de pot gekakt.
JOTTEM
HOAXquote:Op woensdag 17 april 2013 08:46 schreef Mokkels het volgende:
Nog iemand in de categorie: delen zonder er iets vanaf te weten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
Godver, uit nieuwsgierigheid ging ik kijken op mn potentiele-exschoonzus haar facebook en toen zag ik een foto van een drol. Ja, de kleine heeft eindelijk op de pot gekakt.
JOTTEM
Klasse.quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
Uit frustatie maar eens zelf zon kutplaatje gemaakt. Inclusief Comic Sans MS en kut kwaliteit. Verhaaltje is deels afgeleid van een eerdere parodie die hier door iemand op FOK was gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat erg zeg. Wat een niveau hebben sommige mensen toch.quote:Op zondag 21 april 2013 03:48 schreef RadioSlut het volgende:
JOTTEM
Lijkt me een raar gezicht.quote:
Ja onder het mom van "curvy is beautiful" maar dat zijn dan meestal types die niet meer onder de categorie "curvy" vallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O mijn god.Die mensen lijken zo ongeveer alles wat een teken is van gebrek aan discipline als iets nastrevenswaardigs te zien. Zijn dezelfde mensne die er iets positiefs van maken dat ze heel dik zijn.
Zou tof zijn als deze rondgaat onder dat volkquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
Uit frustatie maar eens zelf zon kutplaatje gemaakt. Inclusief Comic Sans MS en kut kwaliteit. Verhaaltje is deels afgeleid van een eerdere parodie die hier door iemand op FOK was gemaakt.
[ afbeelding ]
Hulde voor jou, al had je misschien minder dan 2 typefouten in 1 zin moeten stoppen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou 'm delenquote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou tof zijn als deze rondgaat onder dat volk
Dat is niet per definitie waar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Hopelijk begrijp je dat nationaliteit niet genetisch bepaald wordt, maar cultureel. Een neger is nog steeds een neger als hij in Nederland woont, maar daarom is het nog wel een Nederlander en geen Afrikaan oid.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, en vrouwen van 150 kilo die zichzelf 'volslank' noemen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:52 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja onder het mom van "curvy is beautiful" maar dat zijn dan meestal types die niet meer onder de categorie "curvy" vallen.
[...]
Of mannen die vallen op 'volslank' maar niet snappen wat dat betekent.quote:Op zondag 21 april 2013 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, en vrouwen van 150 kilo die zichzelf 'volslank' noemen.![]()
![]()
Toch heb ik liever dat de mensen die zichzelf volslank noemen het op die manier verkeerd begrijpen dan dat ze een soort klont zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of mannen die vallen op 'volslank' maar niet snappen wat dat betekent.
'Ik val op volslank, ik ben zelf namelijk ook afgetraind.'
Leuke meid, maar waarom je zo'n foto op FB moet zetten snap ik nietquote:
dat is volslank ja.quote:
Waarom zou ik het over haar maat hebben? Dat maak jij ervan. Hoezo geobsedeerd?quote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ach gos, moet je maatje 38 hebben om strandfoto's te mogen posten?
Denk je dat die foto was geplaatst als ze maatje S had gehad?quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over haar maat hebben? Dat maak jij ervan. Hoezo geobsedeerd?
Omdat ze het een mooie foto van zichzelf vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuke meid, maar waarom je zo'n foto op FB moet zetten snap ik niet
Waarom plaats je die foto dan?quote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ik het over haar maat hebben? Dat maak jij ervan. Hoezo geobsedeerd?
Ik plaats niks. Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n geposeerde strandfoto op FB zet. Heeft niks met haar maat te maken, want er is niks mis met haar maat.quote:
Het is een leuke foto, ik zie er niks raars aan, of waarom je het niet zou posten.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik plaats niks. Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n geposeerde strandfoto op FB zet. Heeft niks met haar maat te maken, want er is niks mis met haar maat.
Bij mij ook wel hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat is volslank ja.
en zij mag zo bij me komen liggen
Dat mens heeft helemaal geen niveau.quote:Op zondag 21 april 2013 11:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Wat een niveau hebben sommige mensen toch.
Rubensfiguurquote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef VeerEli het volgende:
Is dat tegenwoordig volslank? Vreemd.... In mijn beleving is dat toch echt gewoon (ongezond) dik.
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef VeerEli het volgende:
Is dat tegenwoordig volslank? Vreemd.... In mijn beleving is dat toch echt gewoon (ongezond) dik.
Ik vind het wel onflatteus die armen zo, met haar formaat. De foto zelf vind ik niet storend.quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik plaats niks. Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n geposeerde strandfoto op FB zet. Heeft niks met haar maat te maken, want er is niks mis met haar maat.
Dat is niet volslankquote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat is volslank ja.
en zij mag zo bij me komen liggen
Ze ligt nog redelijk 'voordelig', want je ziet haar pens niet goed. Maar los van of je dit nou wel of niet als dik wil bestempelen, (ik vind het behoorlijk dik) zij heeft sowieso aardig wat overgewicht en dat is dus gewoon ongezond.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.
quote:
ze ziet er gezond en "blij" met zichzelf uit, vind ik...quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haar omvang staat niet gelijk aan ongezond. Ze kan prima gezond zijn, of zelfs gezonder dan een slank persoon. Het is niet dat ze zeekoe formaat heeft.
Blij? Ja. Blij met zichzelf? Geen flauw idee. Gezond? Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 19:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
ze ziet er gezond en "blij" met zichzelf uit, vind ik...
denk ook wel dat menig man wel omkijkt als ze voorbij loopt [ afbeelding ]
maar volgens mij dwalen we af
mja, ieder zn smaak,quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blij? Ja. Blij met zichzelf? Geen flauw idee. Gezond? Nee.
Hoezo gezond? Ze heeft een vette buik, vette benen en vette armen. Sinds wanneer is zoveel vet op iemands lichaam gezond? Of menig man omkijkt als zij voorbij loopt, betwijfel ik.. Maar hé, ik ben dan ook een vrouw
Iemand met overgewicht is niet per definitie ongezond. Natuurlijk zitten daar grenzen aan vanwege vet op de organen en belasting van de gewrichten, maar net zoals dat een slank persoon heel ongezond kan zijn door een gebrek aan gezond eten en beweging, kan iemand met overgewicht gezond zijn door wel goed te eten en te bewegen. De impact op de gezondheid is grotendeels afkomstig van de slechte levensstijl die je vaker ziet bij iemand met overgewicht, dus niet het overgewicht zelf. Dat is ook wat uit wetenschappelijke onderzoeken naar voren komt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze ligt nog redelijk 'voordelig', want je ziet haar pens niet goed. Maar los van of je dit nou wel of niet als dik wil bestempelen, (ik vind het behoorlijk dik) zij heeft sowieso aardig wat overgewicht en dat is dus gewoon ongezond.
Hier precies zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik word eerlijk gezegd zooo moe van Facebook, heb wat mensen verwijderd en uit mijn nieuws overzicht gegooid.
Het valt me op dat ook steeds meer onzin wordt aangemoedigd, ben er elke keer weer verbaasd over.
Voorbeeldje: Iemand maakt een reis door Afrika inclusief mooie foto's, 3 likes.
Huis mama is pannenkoeken aan het bakken 30 likes.![]()
Ik doe er sowieso steeds minder mee, zet er soms muziek op, maar verder ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk met die onzin allemaal.
Wie doet er ook steeds minder mee??
Je was zelf vervelend op facebook.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier precies zo.
Had tot het begin van dit jaar de neiging álles er op te gooien wat me dwarszat, en iedereen die ik net 5 minuten kende gelijk toe te voegen.
Tegenwoordig zet ik er alleen maar iets op waarvan ik denk, ja.. dit is ook écht handig. Of ik deel een linkje met een goed nummer of zo, maar verder doe ik er niets mee. Heb alle vervelende mensen van facebook gegooid en alleen de mensen er nog maar in die ik ook daadwerkelijk goed ken
Ja, óókquote:
Boeiend zeg, dat wil ik echt zien op facebook.quote:Op zondag 21 april 2013 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, óókBen ik flink mee gestopt. Als ik nu een keer per 2 weken ( Bijwijze van) er een foto op gooi van een les auto die voor de deur staat is het veel.
Of als ik 1x per week een filmpje deel
Valt nog mee toch.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend zeg, dat wil ik echt zien op facebook.
Ik heb hem op m'n tijdlijn gezetquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Het was tot voorkort nog gemiddeld "3x per dag status update, 10 foto`s van auto`s/m`n honden. 4 filmpjes, wat audio clips,"quote:
en nu heb je die shit naar FOK! verplaatstquote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was tot voorkort nog gemiddeld "3x per dag status update, 10 foto`s van auto`s/m`n honden. 4 filmpjes, wat audio clips,"
Dan is het toch wel fijner om 1x per 3-4 dagen nu alleen maar een status update te plaatsen en alleen als het écht tof is een foto
quote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem op m'n tijdlijn gezet
quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef -niemand- het volgende:
[..]
en nu heb je die shit naar FOK! verplaatst
hahahahaquote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef -niemand- het volgende:
[..]
en nu heb je die shit naar FOK! verplaatst
Piratenthemaquote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
Die statusupdate. De reactie [ afbeelding ]
Hoe moet dat?quote:
Te. Fucking. Episch.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bij je taalinstellingen staat het geloof ik. Daar kun je dan voor pirate kiezen.
Ja het is allemaal zo overrated... Facebook is leuk, maar met mate en het wordt allemaal mooier voorgespiegeld dan het is.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier precies zo.
Had tot het begin van dit jaar de neiging álles er op te gooien wat me dwarszat, en iedereen die ik net 5 minuten kende gelijk toe te voegen.
Tegenwoordig zet ik er alleen maar iets op waarvan ik denk, ja.. dit is ook écht handig. Of ik deel een linkje met een goed nummer of zo, maar verder doe ik er niets mee. Heb alle vervelende mensen van facebook gegooid en alleen de mensen er nog maar in die ik ook daadwerkelijk goed ken
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 21 april 2013 21:43 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja het is allemaal zo overrated... Facebook is leuk, maar met mate en het wordt allemaal mooier voorgespiegeld dan het is.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een enorme afknapper bij een man, vond een tijdje geleden een man erg leuk maar hij etaleert werkelijk waar zijn hele leven op FB en het komt nogal ego over, ik vind het persoonlijk veel mooier en aantrekkelijker als iemand wat bescheidener daarin is
omdat die mensen pedofielen/verkrachters als vrienden op facebook hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet je zoiets delen?
quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
omdat die mensen pedofielen/verkrachters als vrienden op facebook hebben
Maar deze persoon heeft helemaal geen kinderenquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Maar deze persoon heeft helemaal geen kinderen
quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef RadioSlut het volgende:
Er is ook English upside down
[ afbeelding ]
Wel een faal van die Like
Edit: 3n L33t Sp34k
Zo kan je dat ook wel op alle statussen toepassen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend zeg, dat wil ik echt zien op facebook.
als er een optie komt voor Engels (Rastafari style) zet ik die aanquote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bij je taalinstellingen staat het geloof ik. Daar kun je dan voor pirate kiezen.
Precies. Dan hou je niks meer over op FB qua statusupdates omdat je ze allemaal hebt uitgezet, behalve jezelf. En dan begin je het opeens tóch wel een beetje te missenquote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zo kan je dat ook wel op alle statussen toepassen.
Conclusie: Facebook is gewoon kut en nutteloos.quote:Op maandag 22 april 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies. Dan hou je niks meer over op FB qua statusupdates omdat je ze allemaal hebt uitgezet, behalve jezelf. En dan begin je het opeens tóch wel een beetje te missen
Heb het alleen voor het chat contact met vriendenquote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Conclusie: Facebook is gewoon kut en nutteloos.
Ik vind vooral de updates van pagina's die je geliked hebt erg nuttig. Zijn vooral pagina's die met de actualiteit te maken hebben en pagina's van muzikanten. En privé groepen van mijn vrienden/kennissenkring gebruik ik veel. De sociale updates op de wall vind ik wel het minst belangrijk..quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb het alleen voor het chat contact met vrienden
En dan niet op het idee komen om ze uit Facebook te gooien.quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik snap 'em niet, waarvoor moeten we op onze hoede zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Er komt weer een klassiekertje op mijn timeline voorbij, meer dan 22.000 shares...
[ afbeelding ]
Dat logo van de Belgische politie doet het hem trouwens
Ik heb inderdaad ook een keer iets gedeeld omdat ik er een pot pizzaspread voor kreeg, werd me niet in dank afgenomen. De pizzaspread was wel fucking lekker.quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef N22 het volgende:
Zoals velen hier stoor ik mij ook ontzettend aan de vele 'Like, Share & Win'-acties die dagelijks de revue passeren. Een deel van dit soort acties zijn authentiek, goed, dat je daar aan mee wil doen kan ik nog enigszins inkomen. Maar dat mensen zulks soort dingen geloven:
[ afbeelding ]
Hoe stupide kun je zijn dat je dit gelooft?
"hurr durr we geven een paar honderdduizend euro aan elektronica weg wegens een debiel mankement LIEK DIS AND WINN!"
Wheheh lijkt net op iemand die met zijn/haar hand het gebaar doet van: Heuj klein pikkie.quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Er komt weer een klassiekertje op mijn timeline voorbij, meer dan 22.000 shares...
[ afbeelding ]
Dat logo van de Belgische politie doet het hem trouwens
Dat ging over een vrouw neem ik aan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Had een tijdje terug iemand leren kennen, en dat persoon postte álléééén maar foto`s en statusupdates "Ik ga nu lekker shoppen met m`n ma " en daarna * 15 foto`s van het eten * * 10 foto`s van de tassen* * 502345987 foto`s van de bonnen *
Dat was echt een afknapper.
Het word mooier voorgespiegeld dan het is, tuurlijk.. Facebook mag je best wel gebruiken, doe ik zelf ook.. maar niet intensief meer, gebruik het nu eigenlijk meer om met vrienden in contact te komen.
Ook op facebook, heb deze geplaatst na het zoveelste verhaal over zielige hondjes die wachten op hun baasquote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van facebook, maar ik moest wel aan dit topic denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |