quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
omdat die mensen pedofielen/verkrachters als vrienden op facebook hebben
Maar deze persoon heeft helemaal geen kinderenquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Maar deze persoon heeft helemaal geen kinderen
quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef RadioSlut het volgende:
Er is ook English upside down
[ afbeelding ]
Wel een faal van die Like
Edit: 3n L33t Sp34k
Zo kan je dat ook wel op alle statussen toepassen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend zeg, dat wil ik echt zien op facebook.
als er een optie komt voor Engels (Rastafari style) zet ik die aanquote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bij je taalinstellingen staat het geloof ik. Daar kun je dan voor pirate kiezen.
Precies. Dan hou je niks meer over op FB qua statusupdates omdat je ze allemaal hebt uitgezet, behalve jezelf. En dan begin je het opeens tóch wel een beetje te missenquote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zo kan je dat ook wel op alle statussen toepassen.
Conclusie: Facebook is gewoon kut en nutteloos.quote:Op maandag 22 april 2013 01:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies. Dan hou je niks meer over op FB qua statusupdates omdat je ze allemaal hebt uitgezet, behalve jezelf. En dan begin je het opeens tóch wel een beetje te missen
Heb het alleen voor het chat contact met vriendenquote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Conclusie: Facebook is gewoon kut en nutteloos.
Ik vind vooral de updates van pagina's die je geliked hebt erg nuttig. Zijn vooral pagina's die met de actualiteit te maken hebben en pagina's van muzikanten. En privé groepen van mijn vrienden/kennissenkring gebruik ik veel. De sociale updates op de wall vind ik wel het minst belangrijk..quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb het alleen voor het chat contact met vrienden
En dan niet op het idee komen om ze uit Facebook te gooien.quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik snap 'em niet, waarvoor moeten we op onze hoede zijn?quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Er komt weer een klassiekertje op mijn timeline voorbij, meer dan 22.000 shares...
[ afbeelding ]
Dat logo van de Belgische politie doet het hem trouwens
Ik heb inderdaad ook een keer iets gedeeld omdat ik er een pot pizzaspread voor kreeg, werd me niet in dank afgenomen. De pizzaspread was wel fucking lekker.quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef N22 het volgende:
Zoals velen hier stoor ik mij ook ontzettend aan de vele 'Like, Share & Win'-acties die dagelijks de revue passeren. Een deel van dit soort acties zijn authentiek, goed, dat je daar aan mee wil doen kan ik nog enigszins inkomen. Maar dat mensen zulks soort dingen geloven:
[ afbeelding ]
Hoe stupide kun je zijn dat je dit gelooft?
"hurr durr we geven een paar honderdduizend euro aan elektronica weg wegens een debiel mankement LIEK DIS AND WINN!"
Wheheh lijkt net op iemand die met zijn/haar hand het gebaar doet van: Heuj klein pikkie.quote:Op maandag 22 april 2013 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Er komt weer een klassiekertje op mijn timeline voorbij, meer dan 22.000 shares...
[ afbeelding ]
Dat logo van de Belgische politie doet het hem trouwens
Dat ging over een vrouw neem ik aan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Had een tijdje terug iemand leren kennen, en dat persoon postte álléééén maar foto`s en statusupdates "Ik ga nu lekker shoppen met m`n ma " en daarna * 15 foto`s van het eten * * 10 foto`s van de tassen* * 502345987 foto`s van de bonnen *
Dat was echt een afknapper.
Het word mooier voorgespiegeld dan het is, tuurlijk.. Facebook mag je best wel gebruiken, doe ik zelf ook.. maar niet intensief meer, gebruik het nu eigenlijk meer om met vrienden in contact te komen.
Ook op facebook, heb deze geplaatst na het zoveelste verhaal over zielige hondjes die wachten op hun baasquote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van facebook, maar ik moest wel aan dit topic denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |