mja, ieder zn smaak,quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blij? Ja. Blij met zichzelf? Geen flauw idee. Gezond? Nee.
Hoezo gezond? Ze heeft een vette buik, vette benen en vette armen. Sinds wanneer is zoveel vet op iemands lichaam gezond? Of menig man omkijkt als zij voorbij loopt, betwijfel ik.. Maar hé, ik ben dan ook een vrouw
Iemand met overgewicht is niet per definitie ongezond. Natuurlijk zitten daar grenzen aan vanwege vet op de organen en belasting van de gewrichten, maar net zoals dat een slank persoon heel ongezond kan zijn door een gebrek aan gezond eten en beweging, kan iemand met overgewicht gezond zijn door wel goed te eten en te bewegen. De impact op de gezondheid is grotendeels afkomstig van de slechte levensstijl die je vaker ziet bij iemand met overgewicht, dus niet het overgewicht zelf. Dat is ook wat uit wetenschappelijke onderzoeken naar voren komt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze ligt nog redelijk 'voordelig', want je ziet haar pens niet goed. Maar los van of je dit nou wel of niet als dik wil bestempelen, (ik vind het behoorlijk dik) zij heeft sowieso aardig wat overgewicht en dat is dus gewoon ongezond.
Hier precies zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:34 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik word eerlijk gezegd zooo moe van Facebook, heb wat mensen verwijderd en uit mijn nieuws overzicht gegooid.
Het valt me op dat ook steeds meer onzin wordt aangemoedigd, ben er elke keer weer verbaasd over.
Voorbeeldje: Iemand maakt een reis door Afrika inclusief mooie foto's, 3 likes.
Huis mama is pannenkoeken aan het bakken 30 likes.![]()
Ik doe er sowieso steeds minder mee, zet er soms muziek op, maar verder ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk met die onzin allemaal.
Wie doet er ook steeds minder mee??
Je was zelf vervelend op facebook.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier precies zo.
Had tot het begin van dit jaar de neiging álles er op te gooien wat me dwarszat, en iedereen die ik net 5 minuten kende gelijk toe te voegen.
Tegenwoordig zet ik er alleen maar iets op waarvan ik denk, ja.. dit is ook écht handig. Of ik deel een linkje met een goed nummer of zo, maar verder doe ik er niets mee. Heb alle vervelende mensen van facebook gegooid en alleen de mensen er nog maar in die ik ook daadwerkelijk goed ken
Ja, óókquote:
Boeiend zeg, dat wil ik echt zien op facebook.quote:Op zondag 21 april 2013 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, óókBen ik flink mee gestopt. Als ik nu een keer per 2 weken ( Bijwijze van) er een foto op gooi van een les auto die voor de deur staat is het veel.
Of als ik 1x per week een filmpje deel
Valt nog mee toch.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend zeg, dat wil ik echt zien op facebook.
Ik heb hem op m'n tijdlijn gezetquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef Knijpflesje het volgende:
Uit frustatie maar eens zelf zon kutplaatje gemaakt. Inclusief Comic Sans MS en kut kwaliteit. Verhaaltje is deels afgeleid van een eerdere parodie die hier door iemand op FOK was gemaakt.
[ afbeelding ]
Het was tot voorkort nog gemiddeld "3x per dag status update, 10 foto`s van auto`s/m`n honden. 4 filmpjes, wat audio clips,"quote:
en nu heb je die shit naar FOK! verplaatstquote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was tot voorkort nog gemiddeld "3x per dag status update, 10 foto`s van auto`s/m`n honden. 4 filmpjes, wat audio clips,"
Dan is het toch wel fijner om 1x per 3-4 dagen nu alleen maar een status update te plaatsen en alleen als het écht tof is een foto
quote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem op m'n tijdlijn gezet
quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef -niemand- het volgende:
[..]
en nu heb je die shit naar FOK! verplaatst
hahahahaquote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef -niemand- het volgende:
[..]
en nu heb je die shit naar FOK! verplaatst
Piratenthemaquote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
Die statusupdate. De reactie [ afbeelding ]
Hoe moet dat?quote:
Te. Fucking. Episch.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bij je taalinstellingen staat het geloof ik. Daar kun je dan voor pirate kiezen.
Ja het is allemaal zo overrated... Facebook is leuk, maar met mate en het wordt allemaal mooier voorgespiegeld dan het is.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier precies zo.
Had tot het begin van dit jaar de neiging álles er op te gooien wat me dwarszat, en iedereen die ik net 5 minuten kende gelijk toe te voegen.
Tegenwoordig zet ik er alleen maar iets op waarvan ik denk, ja.. dit is ook écht handig. Of ik deel een linkje met een goed nummer of zo, maar verder doe ik er niets mee. Heb alle vervelende mensen van facebook gegooid en alleen de mensen er nog maar in die ik ook daadwerkelijk goed ken
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 21 april 2013 21:43 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja het is allemaal zo overrated... Facebook is leuk, maar met mate en het wordt allemaal mooier voorgespiegeld dan het is.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een enorme afknapper bij een man, vond een tijdje geleden een man erg leuk maar hij etaleert werkelijk waar zijn hele leven op FB en het komt nogal ego over, ik vind het persoonlijk veel mooier en aantrekkelijker als iemand wat bescheidener daarin is
omdat die mensen pedofielen/verkrachters als vrienden op facebook hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet je zoiets delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |