Snel gegaan dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet echt, hangen ter hoogte van m'n kut.
en slangen dtquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ze houdt wel van poolse worst heb ik me laten vertellen
Sarcasme, ken hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rest in rest in peace ja?Beetje dubbelop
Komt me niet bekend voor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk te herkennen bij jou, maar dat had ik al eens gezegd.
Ik ben geheelonthouder sinds 3 weken.quote:
zou toch maar weer gaan zuipen dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder sinds 3 weken.
No can do, training, afvallen dit dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zou toch maar weer gaan zuipen dan.
In de waggie broer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Deels omdat ik vannacht 4 gram Blueberry met 2 matties heb weggeblazed en nogsteeds skaffa ben.
gottschalk is die blonde adonis die wetten das presenteerde in duitslandquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat men dit logo heeft gejat van iets wat al bestaat, maar ik kom er niet op. Iemand?
In ieder geval niet van V..quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat men dit logo heeft gejat van iets wat al bestaat, maar ik kom er niet op. Iemand?
Het is "joa zeet 'ie".quote:
Ah, dan is het goed!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik maar dan snapt de helft er hier niets van.
quote:
Net nog Fila-sneakers geschoord, van ¤70 naar ¤35 naar ¤17,50quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef Zosk het volgende:
Altijd mooi 2 voor de prijs van 1 broeken acties. Dan is het nog leuk om een broek te kopen.
Lijkt op foxy.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed!
[..]
[ afbeelding ]
Qua schoenen boeit het mij ook niet, liefst goedkoop inderdaad. Maar fatsoenlijke broeken kan ik gewoon niet vinden onder de ¤ 90.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net nog Fila-sneakers geschoord, van ¤70 naar ¤35 naar ¤17,50_!
#cheapswag #nopc #nouveauriche
geschoordquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net nog Fila-sneakers geschoord, van ¤70 naar ¤35 naar ¤17,50_!
#cheapswag #nopc #nouveauriche
Ik weiger om zoveel voor een broek te betalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Qua schoenen boeit het mij ook niet, liefst goedkoop inderdaad. Maar fatsoenlijke broeken kan ik gewoon niet vinden onder de ¤ 90.
Gescoord*quote:
Ja, ik googlede al en zag dat ze tegenwoordig ook normaal schoeisel hebben. In mijn jonge jaren was het vooral dit soort tumoren:quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gescoord*
En niks mis met Fila, been rockin' those for 2 decades.
[ afbeelding ]
Deze trouwens, lekker simpel.
Bij voorbaat haten op Filaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik googlede al en zag dat ze tegenwoordig ook normaal schoeisel hebben. In mijn jonge jaren was het vooral dit soort tumoren:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Sowieso haat forever omdat ze die monsters ooit hebben durven maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij voorbaat haten op Fila.
Bij voorbaat haten op Fila en niet up2date zijn.
Bij voorbaat haten op Fila en niet up2date zijn omdat je beeld nog uit 1982 stamt.
Die laatste 2 zijn gewoon hardquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef krioro het volgende:
En zie tevens die rare dingen die je nu net zelf post.
Ik vind ze niet extreem lelijk maar ook niet mooi. Die je gekocht hebt zijn iig beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn gewoon hard.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind ze niet extreem lelijk maar ook niet mooi. Die je gekocht hebt zijn iig beter.
Vanzelfsprekendquote:Maar ik had het over die 2 daarvoor natuurlijk.
Bristolswag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |