Dit is de reden waarom mensen jou irritant vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het interesseert je genoeg om je desinteresse aan te geven.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom mensen jou irritant vinden.
Juist. Leess je dat dqod?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer meer respectvol over vis, ja.
sis is een vies meisje heel stiekemquote:
Snel gegaan dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet echt, hangen ter hoogte van m'n kut.
en slangen dtquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ze houdt wel van poolse worst heb ik me laten vertellen
Sarcasme, ken hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rest in rest in peace ja?Beetje dubbelop
Komt me niet bekend voor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk te herkennen bij jou, maar dat had ik al eens gezegd.
Ik ben geheelonthouder sinds 3 weken.quote:
zou toch maar weer gaan zuipen dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder sinds 3 weken.
No can do, training, afvallen dit dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zou toch maar weer gaan zuipen dan.
In de waggie broer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Deels omdat ik vannacht 4 gram Blueberry met 2 matties heb weggeblazed en nogsteeds skaffa ben.
gottschalk is die blonde adonis die wetten das presenteerde in duitslandquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat men dit logo heeft gejat van iets wat al bestaat, maar ik kom er niet op. Iemand?
In ieder geval niet van V..quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat men dit logo heeft gejat van iets wat al bestaat, maar ik kom er niet op. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |