Ja iddquote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan je al zien aan de bovenarmen en kuiten.
Vergeet de koe achtige kop niet.quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan je al zien aan de bovenarmen en kuiten.
Was ik dat maar.quote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL ben jij dit Yuri?
[ afbeelding ]
Z'n lijf heb je al, alleen nog de superpowers dus.quote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was ik dat maar.Ik wil ook zulke superpowers. Doet me een beetje denken aan Dragonball Z. Tot op heden probeer ik nog steeds een Super Saiyan te worden.
Hoe gaan we dat doen man. Kom je mee op deze queeste om ons van zieke superpowers te voorzien?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Z'n lijf heb je al, alleen nog de superpowers dus.
Stoffel-waardig?quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vannacht me Stoffel-waardig gedragen.
Ik lig zelf half dood in bed, daarom wil ik juist wat leven in dit topicquote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we waren allemaal aan het bijkomen van de fantasy fair
Moest wel om de jouwe lachenquote:Op zondag 21 april 2013 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je gevoel voor humor ligt blijkbaar ook nog in coma mwehehehehe
17jarige mods? Moet niet gekker worden zeg.quote:Op zondag 21 april 2013 19:09 schreef Chai het volgende:
JNG / Welkom! Twee lekkere wijven als nieuwe mods
Lol.
Iets met X, GHB en house/techno.quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stoffel-waardig?Tell me all about it
Het is toch niet voor niets JNG, domme kut die je bent.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
17jarige mods? Moet niet gekker worden zeg.
Pubers die over andere pubers de baas spelen, nog ergerquote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niets JNG, domme kut die je bent.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niets JNG, domme kut die je bent.
Heb jij toch geen last van?quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pubers die over andere pubers de baas spelen, nog erger
Nah, beviel uitstekend. Maar heb nu de blaren op mijn voeten staan en nog steeds moe.quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 april 2013 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, beviel uitstekend. Maar heb nu de blaren op mijn voeten staan en nog steeds moe.
En een meisje wilde haar nummer niet geven.(srs) Ze bleef maar zeggen dat ik haar toe moest voegen op Facebook. Ongekend.
En dan wordt dadelijk heel JNG hartstikke kut en komen ze allemaal hierheen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
17jarige mods? Moet niet gekker worden zeg.
En dan krijg ik de schuld zeker weer, mooi is dat.quote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan wordt dadelijk heel JNG hartstikke kut en komen ze allemaal hierheen.
Ligt ook altijd aan jou.quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan krijg ik de schuld zeker weer, mooi is dat.
gewoon heel hard racist roepen als je de schuld krijgtquote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan krijg ik de schuld zeker weer, mooi is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |