WATquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ze vroeger, nu heeft ze gewoon een Lady Gaga-level stijl (gimmick?) that pays off. Can't hate, would hit
.
lol, post eens een close-up van jezelf zonder photoshopquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
So cute zonder photoshop <3 <3
Heb ik al eens gedaan, zonder makeup.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
WAT
Daar is ze echt schandalig mooi.
[..]
lol, post eens een close-up van jezelf zonder photoshop
Wat?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ze vroeger
Ik ga altijd van het slechte uit sinds ik ontdekte dat Panzer niet natty isquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
Denken dat mijn fotos uberhaupt gephotoshopped zijn. pls chris.
Watquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ga altijd van het slechte uit sinds ik ontdekte dat Panzer niet natty is.
Wie zegt dat dat niet geshopt is? Dit lijkt me een eerlijkere close-up.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
So cute zonder photoshop <3 <3
Steroids.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet geshopt is? Dit lijkt me een eerlijkere close-up.
[ afbeelding ]
En dan nog, al die prullaria hoort bij de act.
Nee, jij bent lekker zonder make-up/Photoshopquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
Allemaal shoot fotos waar minstens 50 lagen blur overheen zit. Pretty.
Donder zelf de kanker op, die Jumi-beschuldigingen beginnen nu wel mijn keel uit te komen.quote:
Ik gebruik geen photoshop en zonder make up ben ik nog steeds pretty.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker zonder make-up/Photoshop.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Donder zelf de kanker op, die Jumi-beschuldigingen beginnen nu wel mijn keel uit te komen.
TR gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Donder zelf de kanker op, die Jumi-beschuldigingen beginnen nu wel mijn keel uit te komen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
Allemaal shoot fotos waar minstens 50 lagen blur overheen zit. Pretty.
wowquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nicki Minaj was vroeger knap, is met make-up en PS kaololekker en zonder wrs ook welquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gebruik geen photoshop en zonder make up ben ik nog steeds pretty.
Zo ziet ze er tig keer beter uit dan met die vijfhonderd potjes foundation en neon kleuren op die bakkes. Vertel haar dwc.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nicki Minaj was vroeger knap, is met make-up en PS kaololekker en zonder wrs ook wel.
[ afbeelding ]
En da's jouw mening.
Zou er geen problemen mee hebben iigquote:
Gvd, ik zeg toch, dat is haar act. Hoe krijgt ze anders tientallen miljoenen views per clip en $$$$$$$$$'s van Birdman.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo ziet ze er tig keer beter uit dan met die vijfhonderd potjes foundation en neon kleuren op die bakkes. Vertel haar dwc.
Als natural beauty is ze veel aantrekkelijker dus dan zou ze meer views moeten krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou er geen problemen mee hebben iig.
[..]
Gvd, ik zeg toch, dat is haar act. Hoe krijgt ze anders tientallen miljoenen views per clip en $$$$$$$$$'s van Birdman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |